عرض مشاركة واحدة
قديم 16-07-10, 03:28 PM   #2

*my faith*

نجم روايتي وكاتبة في قسم قصص من وحي الأعضاء

 
الصورة الرمزية *my faith*

? العضوٌ??? » 170482
?  التسِجيلٌ » Feb 2010
? مشَارَ?اتْي » 8,920
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Yemen
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » *my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute*my faith* has a reputation beyond repute
افتراضي

توايلايت .. Twilight




المواقف الموجود فيها جايك قليلة زي ما بتحكي اختي ايمان , وحبه كان خجول ولم يعرف به احد الا والده

تعرفنا ومن الجزء الاول ان جايك شاب ناضج ويتحمل المسؤلية .



وصفت الكاتبه ان جايك شاب من الهنود الحمر .. اسمر يتميز هو وشباب لابوش بطولهم .. واجسامهم الضخمه .. وبيلا دائما كانت بتقول ان سنه ما بيبين عليه .. واهم شي بشكل جايك الجذاب .. هي الابتسامه المشرقه والدائمه .. والدفئ اللي كانت تشعر فيه بيلا من جسده حتى قبل ما يتحول لذئب .. يعني مواصفات طبيعيه لطيفه لشاب طيوب هههههههه ..
حبينا فيه مرحه .. وشقاوته .. واخلاصه لاصدقائه .. وحبه الخجول لبيلا في اول جزء ..
طبعا مشاهد جايك ما كانت كثيره بس أنا عن نفسي سرحت معاه لما كان بيحكي لها بالشاطئ عن اسطوره الذئاب وبعد كدا المصاصين .. وركزوا ان هي بداك الوقت ورغم بدئ حبها لادورد اللي ما في مثله مثل ما بتقولوا انوا وهي ههههههه الا انها كانت بتحاول تغريه عشان يعطيها معلومات اكثر .. مع ان جايك الطيوب ما اعتقد انه كان يحتاج لاغراء منها ..
حبيت لما اجا بالاخير لحفل تخرجها ورقص معاها .. ولما كانت بتقول له أنت تزداد طولا .. صحيح ان جايك كان بيحبها .. بس في هذا الجزء حبه ما سبب لها أي مشاكل أبدا .
----------------


*my faith* غير متواجد حالياً  
التوقيع




رد مع اقتباس