آخر 10 مشاركات
رغبات حائرة (168) للكاتبة Heidi Rice .. كاملة مع الروابط (الكاتـب : nagwa_ahmed5 - )           »          هيا نجدد إيماننا 2024 (الكاتـب : رانو قنديل - )           »          سجل هنا حضورك اليومي (الكاتـب : فراس الاصيل - )           »          نبضات حرف واحاسيس قلم ( .. سجال أدبي ) *مميزة* (الكاتـب : المســــافررر - )           »          في قلب الشاعر (5) *مميزة و مكتملة* .. سلسلة للعشق فصول !! (الكاتـب : blue me - )           »          587 - امرأة تائهة - راشيل فورد - ق.ع.د.ن ... حصريااااااا (الكاتـب : dalia - )           »          112 - دمية وراء القضبان - فيوليت وينسبير - ع.ق (الكاتـب : بنوته عراقيه - )           »          مشاعر على حد السيف (121) للكاتبة: Sara Craven *كاملة* (الكاتـب : salmanlina - )           »          إلَى السماءِ تجلت نَظرَتِي وَرَنـت (الكاتـب : ميساء بيتي - )           »          16- انت وحدك - مارغريت ويل - كنوز احلام القديمة (الكاتـب : Just Faith - )


العودة   شبكة روايتي الثقافية > قسم الروايات > منتدى الروايات والقصص المنقولة > منتدى الروايات العربية المنقولة المكتملة

Like Tree1Likes
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-11-16, 02:10 AM   #1

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
Rewitysmile25 أحببتك وسأنتقم ،للكاتبه/ ايمان أحمد،مصرية (مكتملة)







بسم الله الرحمن الرحيم

الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اعضاء روايتي الغالين نقدم لكم رواية

أحببتك وسأنتقم

للكاتبه/ ايمان أحمد



قراءة ممتعة للجميع ...




ندى تدى likes this.

فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 14-12-16, 11:51 AM   #2

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي

رابط لتحميل الرواية

https://www.rewity.com/forum/t363767.html#post11804886




احببتك....وسأنتقم
تعريف الشخصيات

زياد: شاب يعجز القلم عن وصف فهو رجل بمعني الكلمه في كل مواقفه وهو ايضا وسيم جدا ولكن هذا لا يظهر بسبب ملابسه التي يظهر عليها الفقر الشديد وهو طالب في كلية الهندسه

ياسر : صديق زياد منذ الصغر وهو ايضا في كلية الهندسه

فرح: اخت زياد الوحيده وهي طالبه في ثالثه ثانوي

مارلين:فتاه مغروره ومتكبره بسبب غني والدها الفاحش ومصلحتها فوق كل شئ ولكنها جميله وهي صديقة زياد في كلية الهندسه

ياسمينا : فتاه بسيطه جدا توفي والداها منذ صغرها وذهبت الي بيت عمها وتربت مع مارلين واصبحوا مثل الاخوه ولكنها مختلفه عن مارلين كثيرا ولا يهمها الاهتمام بمنظرها وتحب ان تردس كثيرا وهي في كلية اعلام

مروان: شاب وسيم وهو يكون الاخ الاكبر لمارلين ولكنه ليس مغرور اطلاقا
______________________



التعديل الأخير تم بواسطة فيتامين سي ; 14-12-16 الساعة 12:25 PM
فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 14-12-16, 11:53 AM   #3

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقه الاولي


في قصر فخم جدا يجلس فريد باشا ويجلس امامه مروان ومارلين وياسمينا يتناولونالفطار
فريد: هتنزل الشركه معايا النهارده يا مروان
مروان:ايوه يا بابا هعدي بس ع المصنع الاول
فريد:طيب اوك..ها يا ياسمينا ايه اخبار دراستك عاوزين تقدير امتياز زي السنه الليفاتت
ياسمينا:ان شاء الله يا اونكل كله هيبقي تمام
فريد:ربنا معاكي يا بنتي...وانتي يا مارلين اظن دي اخر سنه ليكي مش عاوزين مقبولزي كله سنه
مارلين: حاضر يا دادي وبعدين يهمك التقدير في ايه كدا كدا هشتغل معاك فالشركهوبعدين متنساش الهديه بتاعتي
فريد : اه انتي فالحه غير في عاوزه يا دادي عاوزه يا دادي وبس .. انا قايم اشوفكواع العشا سلام
الكل : سلام
في كلية الهندسه
زياد: يا عم انا هقولها اني بحبها وخلاص
ياسر: انت مجنون ياض تقولها ايه انت عارف كويس انها مش بتحبك
زياد: ما يمكن تبتدي تحبني بعد ما اقولها
ياسر: ايه يا زيزو انت عبيط ولا ايه متبصش لفوق رقبتك توجعك
زياد: وفيها ايه انا بحبها عشان شخصيتها مش عشان فلوس اهلها
ياسر:بس انت عارف ان هي مش معتبراك كدا وبعدين انت عارف هي مصحباك ليه اساسا
زياد: عارف يا سيدي عارف
ياسر: طب طالما عارف انها مصحباك عشان تاخد منك المحضرات وانت تغششها فيالامتحانات ليه بقي عاوز تضيع صحوبتها
زياد : بقولك ايه بطل فلسفه انا هقوم ارحلها واقولها وزي ما تيجي تيجي
ياسر :بلاش يا زياد انت مش قدها
قام زياد من غير ما يسمع كلام صاحبه ..يا تري ايه هيبقي رد فعل مارلين وهتتقبلالموضوع ازاي



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 14-12-16, 11:54 AM   #4

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقه الثانيه

زياد :هاي يا مارلين.... ازيك
مارلين:كويسه...ازيك انت يا زياد
زياد:الحمدلله...انا كن جاي وعاوز اكلمك فموضوع كدا
مارلين:طب اقعد واتكلم
زياد:بصراحه انا كنت عاوز اقولك اني ..اني ..
مارلين:انك ايه يا زياد..محتاج فلوس مثلا
زياد(بعصبيه):وانا من امتي بطلب منك فلوس
مارلين:طب ها مالك يعني؟!
زياد:بصراحه كدا انا بحبك وكنت عاوز اتقدملك
مارلين(بعد ان ضحكت ضحك شديد):انك ايه...بتهزر صح...طب يا تري معاك حق الخاتم اللي هتشترهولي...ويا تري بقي هتسكني فين في الحي الشعبي اللي انا اخاف اركن عربيتي فيه
زياد(بعصبيه):كان ممكن علي فكره ترفضي بطريقه احسن من كدا بكتير
مارلين(بفخر):انت اللي اتجننت اما فكرت فكدا اصلا
زياد(بعد انا قام وضرب المقعد بقدمه):متشكرين يا هانم يا صاحبة المال
مارلين (بفخر):لا شكر علي واجب
قام زياد مسرعا وذهب خلفه ياسر مسرعا وعلي شط البحر وقفوا يتحدثون
ياسر:قلتلك يا صاحبي بلاش احسن
زياد:انا مخنوق اوي يا ياسر سبني لوحدي
ياسر:دا ناصبنا يا صاحبي اننا نفضل تحت
زياد:بس انا مش هفضل تحت انا لازم اكبر واتغير
ياسر:يعني هتعمل ايه ...؟!
زياد:هسافر...هسافر واشتغل لو هشتغل اكتر من شغلانه فاليوم لو مش هنام الا ساعه لو هقعد يومين مكلش بس لازم ارجع زياد تاني عشان اقدر ارد القلم قلمين
ومر الوقت وهم يتحدثون وعاد زياد الي منزله
يدخل زياد بيت قديم جدا في حي شعبي ويري اخته فرح جالسه تزاكر
زياد:السلام عليكم
فرح:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
زياد:بتعملي ايه كدا
فرح:بزاكر انا مش هتنازل علي اقل من كلية صيدله
زياد (وهو يقبل رأسها):ربنا معاكي
في قصر فريد باشا
مارلين:ساسو..ازيك يا بت انتي ع طول بتزاكري كدا
ياسمينا:مالكيش دعوه بيا المهم انتي مبسوطه كدا ليه
مارلين(بغرور):لازم اكون فرحانه بعد اللي حصل النهارده
ياسمينا(باستغراب):هو ايه دا بقي ؟!
مارلين(بعد انا ضحكت):واحد زميلي يا ستي جه وقالي انه بيحبني وعاوز يتجوزني
ياسمينا:وايه يضحك في كدا
مارلين:يا بنتي دا مش معاه حق تاكسي
ياسمينا:الفقر عمره ما كان عيب يا مارلين
مارلين:بقولك ايه سيبك انا طالعه فوق
ياسمينا:انتي كدا ع طول وعمرك ما هتتغيري
في منزل زياد
فرح : يعني ايه هتسافر وتسبني يا زياد ..انا هخليني لمين هنا ؟!
زياد:هي كلها سنتين بالكتير وهخليكي تجيلي يا فرح مش هسيبك
فرح:طب واناهعمل ايه من غيرك ؟!
زياد:ياسر هيبقي يجي ويطمن عليكي متقلقيش مش هخليكي هنا كتير
فرح(وهي تحضن اخوها ببكاء):متتأخرش عليا يا زياد
بعد مرور خمس سنوات يعود زياد مره اخري ويكون من اكبر رجال الاعمال في الشرق الاوسط ويبحث عن مارلين وعائلتها ويعلم ان مارلين تزوجت من رجل اعمال مليونير ولكن يوجد العديد من المشاكل بينهم
ويعلم ايضا انا والدها يبحث عن شريك في مشروعه الجديد ومن هنا وجد زياد الطرقه التي يظهر بها لمارلين مره اخري وهو رجل الاعمال الشهير


فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 14-12-16, 11:55 AM   #5

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقه الثالثه


اشرقت شمس جديده وقام زياد بنشاط وارتدي بدله جعلته انيقا ونزل مسرعا في الصباحقاصدا شركة فريد باشا
السكرتيره:صباح الخير يا فندم اقدر اساعدك؟
زياد:عاوز اقابل فريد باشا قوليله زياد منصور
السكرتيره :ثواني هدخل ابلغه
السكرتيره(تدخل بعد ان تدق الباب):فيه واحد براه اسمه زياد منصور عاوز يقابل حضرتك
فريد(بعد ان استوعب الاسم):فريد منصو!!!..مش معقول دخليه بسرعه
قام فريد مسرعا ليقابل زياد وعلي وجهه ابتسامه كبيره وبدأ زياد يعرض طلبه حتييشاركه في عمله الجديد ورحب فريد بذلك
فريد:دي فرصه هايله اوي لينا
زياد:انا برده متشجع للفكره دي عشان ناوي استقر هنا
فريد(رافعا سماعة الهاتف محدثا السكرتيره):ابعتيلي مروان ومارلين
سمع زياد اسم مارلين فتذكر ماضيه وما فعلته به لمجرد انه حبها وتذكر ايامه الشاقهالتي مر بها من اجل هذه اللحظه
دخل مروان وخلفه مارلين وعلي وجههم الابتسامه التي اختفت من علي وجه مارلين سريعابعد انا رأت زياد وبدأت تظهر علامات الصدمه وقفت تنظر اليه وهو ايضا وعلي وجههعلامات الفخر والنصر
فريد(مقاطعا شرودهم):احب اعرفك مروان ومارلين ولادي
زياد(ممدا يده للسلام):اهلا بيك استاذ مروان
مروان(ممدا يده):سمعنا عن حضرتك كتير اووي
زياد:شكرا ليك ... ازيك يا مارلين
مارلين :الحمدلله ... ازيك انت يا زياد
فريد:انتوا تعرفوا بعض ولا ايه ؟!
مارلين:ايوه يا دادي احنا كنا اصحاب في الكليه سوا
فريد(باستغراب):امال مجبتيش سيرة الموضوع دا قبل كدا يعني
مارلين (بعد انا استوعبت الموقف):عادي بقي يا دادي
وجلسوا يتحدثون في العمل
فريد:سمعت ان ليك اخت يا زياد
زياد:ايوه فرح اختي الوحيده
فريد:خلاص انتوا معزومين ع العشا عندنا بكره
زياد:لا مفيش داعي يا فريد بيه
فريد:لا لازم تيجي انت وفرح هانم
ثو وجه حديثه الي مارلين:وخلي رياض هو كمان يجي يا مارلين
مروان(موجهها حديثه الي زياد):دا يبقي جوز مارلين
زياد(رسم علي وجهه الابتسامه):بجد.. مبروك يا مارلين ..فرحت عشانك
مارلين(بفتور): شكرا
فريد: يبقي خلاص اتفقنا يبقي نتعشي سوا بكره وكمان حابب اعرفك علي ياسمينا بنتاخويا
زياد:يشرفني طبعا اتعرف عليها
وانتهي اللقاء واشرقت الشمس وفي فيلا فخمه تجلس فتاه جميله علي المائده تتناولفطورها
زياد:صباح الخير يا فوفا
فرح:صباح الفل عليك
زياد:علي فكره انا بدورلك علي صيدليه زي ما انتي عاوزه مش ساكت يعني
فرح(بفرح):شكرا يا زيزو
زياد:صحيح احنا معزومين النهارده علي العشا عند ناس مهمين جدا
فرح:طب انا اجي معاك ليه انا معرفش حد فيهم
زياد:مش مشكله انا معاكي
فرح:خلاص اوك...صحيح ياسر صاحبك اتصل بيك وانت نايم
زياد(بعد انا قام وقبل رأس فرح):انا رايحله الشركه اهوه ..يلا سلام
فرح(بابتسامه):سلام
ياسر:اتأخرت كدا ليه يا زياد ؟!
زياد:كان عندي مشوار الاول...صحيح مش انا وفرح معزومين عند فريد باشا النهارده عالعشا
ياسر(باستغراب):مش دا شريكك القديم
زياد:ايوه وهو كمان ابو..
ياسر(مقاطعا):ابو مارلين مش كدا؟
زياد:ايو هو ابو مارلين
ياسر:ناوي علي ايه يا زياد؟!
زياد:ناوي اخد حقي انا عملت دا كله عشان اخد حقي منها
ياسر:اوعي اللعبه تقلب عليك يا صاحبي
زياد: لا متقلقش ..خلينا في الشغل دلوقت
وانتهي اليوم وعاد زياد الي الفيلا ليجد فرح تنتظره وهي مرتديه فستان انيف
فرح:ايه يا زياد دا كله اخرتنا
زياد:سوري يا فرح..بس قوليلي ايه الحلاوه دي
فرح:قولت لازم اشرفك قدام الناس المهمين دول
زياد(بعد انا وضعه يده علي كتفيها):انتي دايما مشرفاني يا عسل
فرح:طب يلا اطلع اجهز اخرتنا
ارتدي زياد بدله جعلته وسيما وذهب هو وفرح وامام القصر اوقف زياد السياره
فرح(باستغراب):ايه يا زياد وقفت العربيه ليه ؟!
زياد : تعرفي يا فرح انا عمري ما تخيلت اني ادخل القصر دا الا في الاحلام
فرح:واحلامك دلوقت اتحققت يا زيزو يلا بقي ندخل الناس مستنينا



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 14-12-16, 11:57 AM   #6

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقه الرابعه


رحب الجميع بزياد
زياد:احب اعرفكوا اختي فرح
مروان(بحنيه):اهلا يا انسه فرح
فرح:اهلا بيك استاذ مروان
فريد:ودي بقي ياسمينا بنت اخويا
زيادوفرح:تشرفنا
وجلسوا يتحدثون وبين مروان وفرح نظرات الرومانسيه والاعجاب وياسمينا تنظر الي زيادمن حين لاخر ولكن مارلين في عالم اخر مع زياد
انتهي اليوم وبدأ يوم جديد وفي الشركه
مروان(موقفا زياد من سيره):زياد..اتأخرت ليه كدا من اولها
زياد:معلشي بقي يا مروان اصل النهارده كان اول يوم لفرح في الصيدليه بتاعتها وكانلازم ابقي معاها
مروان(بحنيه):بجد..طب العنوان ايه ؟
زياد(باستغراب):اشمعنا؟!
مروان(بتوتر):عادي يعني..عاوز ابعتلها بوكيه ورد تهنئه
زياد:اه تمام هخلي السكرتيره تجبهولك
في صيدلية فرح يدخل مروان مبتسما
مروان:صباح الخير
فرح(باستغراب):استاذ مروان!!
مروان:طب ردي الصباح الاول
فرح(بابتسامه):صباح النور..ها بقي حضرتك بتعمل ايه هنا ؟!
مروان(ملتفا حوله):عادي قلت اجي اهنيكي واعزمك علي الغدا
فرح:تعزمني علي الغدا!!
مروان:عشان اهنييكي صح..ها قولتي ايه ..موافقه طب تمام ع الساعه 3 هتلاقيني عندك
وخرج قبل ان ترد فرح وظلت واقفه مبتسمه
في الشركه تدخل السكرتيره مكتب زياد
السكرتيره:مدام مارلين بره وعاوزه تقابل حضرتك يا فندم
زياد في سره كنت متأكد انها هتيجي ثم وجه حديثه للسكرتيره خمس دقايق ودخليها
السكرتيره:حاضر يا فندم
دخلت مارلين ووقف زياد حتي يستقبلها ثم جلست
مارلين:ايه اخبار الشغل
زياد(ببرود):كويس ..بس انتي جايه مخصوص عشان تسألي ع الشغل ؟!
مارلين:بصراحه لا انا كنت جايه عشان اعتذرلك
زياد:تعتذريلي ع ايه ؟!
مارلين :ع اللي حصل قبل كدا
زياد(ببرود):ياااه دا انا نسيت ..لا عادي مفيش مشكله وبعدين انتي كان عندك حق
مارلين(بابتسامه):يعني انت مش زعلان ؟
زياد:لا هزعل من ايه... دا ماضي وخلص
مارلين:خلاص يبقي نتغدي سوا النهارده
صمت زياد ثواني وعلم انها سوف تبدأ بالتودد اليه
زياد:خلاص تمام..بس انا اللي هعزمك
مارلين (بابتسامه):اوك
مرت الايام وزياد ومارلين يتقابلون دائماومارلين تحاول التقرب من زياد وهو دائمايصدها وتطورت العلاقه بين مروان وفرح كثيرا وفي يوم تدخل فرح غرفة زياد بعد ان تدقالباب
فرح(بابتسامه):صباح الخير يا زيزو
زياد(بابتسامه):صباح النور...في ايه كدا ع الصبح
فرح:كنت عوزاك في موضوع
زياد:ها ... عاوزه ايه ؟
فرح(بكسوف):بصراحه كدا فيه واحد عاوز يجي يتقدملك
زياد(بابتسامه):مين دا اللي عاوز ياخدك مني
فرح:مروان
زياد صدم باسم مروان ورد سريعا بعصبيه:لا طبعا مينفعش
فرح(باستغراب):هو ايه دا اللي مينفعش يا زياد
زياد(بعصبيه):انتي ومروان ..انا مش موافق
فرح(ببكاء):ليه كدا يا زياد..انا بحبه وهو بيحبني
زياد:انا قلت لا يعني لا
خرجت فرح سريعا وهي تبكي بشده ثم رن هاتف مروان ليعلن انا المتصل مارلين
زياد(بعصبيه):ايوه يا مارلين
مارلين:في ايه مالك ؟!
زياد:لا مفيش متعصب شويه..خير؟
مارلين:كنت عاوز اشوفك واتكلم معاك شويه
زياد:خلاص بعد نص ساعه فنفس المكان
مارلين:تمام
خرج زياد مسرعا وعندما مر امام غرفة فرح سمع صوت بكاءها الشديد تمني ان يدخلويخبرها بكل شئ وانه دخل العائله بينهم حتي ينتقم من مارلين وانه خائف من ان يردمروان ذلك فيها
وصل زياد ووجد مارلين بانتظاره
زياد:في ايه بقي
مارلين:زياد ...انا قررت اني اطلق

زياد:تتطلقي !!!!



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 14-12-16, 11:59 AM   #7

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقه الخامسه

مارلين:انا قررت اطلق
زياد:تتطلقي !!!!
مارلين:ايوه خلاص انا زهقت بقي منه ومن معاملته
زياد:ليه مش دا الشخض اللي كان نفسك فيه...مليونير
مارلين:بس مبيحبنيش
زياد:وانتي من امتي وانتي بيهمك الحب
مارلين:زياد انا اتغيرت انا محتاجه حد يحبني مش مهم الفلوس
زياد:مارلين اللي انا اعرفها عمرها ما تتغير..وبعدين دي حاجه متخصنيش روحي قوليلباباكي وهو يقولك تعملي ايه
مارلين:ايوه بس..
قبل ان تكمل مارلين كلامها رن هاتف زياد ليعلن ان المتصل مروان
زياد:نعم
مروان:عاوز اتكلم معاك شويه
زياد:بخصوص؟
مروان:انت فاهم يا زياد انا مستنيك ع البحر
اغلق زياد الهاتف ووجه حديثه الي مارلين:انا لازم اقوم
مارلين:طب وكلامنا
زياد(ببرود):انا قلتلك اللي عندي دي حاجه متخصنيش
ترك زياد مارلين وذهب الي مروان وبدأمروان يطمئنه ع فرح ويخبره بأنه يحبها حب شديدوانهلن يقدر عن التخلي عنها وتأكد زياد من حب مروان لفرح ووجد انه لا داعي ان يقفبيبن حبهم ووافق ع الزواج
مرت الايام وتطلقت مارلين من زوجها وهي مستمره في التودد الي زياد وخصوصا بعد انعلمت ان مروان سوف يتزوج من اخته
وجاء يوم الزفاف...
زياد:ازيك يا ياسمينا
ياسمينا:الحمدلله وانت
زياد:تعلافي ان دي اول مره اشوفك لابسه فستان ع طول بتلبسي جينز وتشرت
ياسمينا:اعمل ايه بقي شغلي عاوز كدا
زياد:بس تعرفي كدا احسن
ياسمينا(بخجل):ميرسي
جاءت مارلين قاطعه حديثهم
مارلين:بقولك ايه يا زياد ما تيجي نرقص
زياد:بس ..
مارلين(بعد ان مسكت يده):يلا بقي قوم
وبدؤا يرقصون ثم نظرت مارلين الي زياد:مقولتليش رأيك فيا النهارده
زياد(وهو ينظر الي فستانها):هو حلو بس مش مفتوح شويه
مارلين:عادي بقي يعني شياكه
زياد:عادي!!شياكه!!طيب
مر يوم الزفاف وبدأزياد يفكر في امر جديد بعد ان تأكد من ان مارلين وقعت في حبهوصمم ان يجرحها مثل جرحه لها بالسابق
يتحدث زياد مع فريد ع الهاتف
زياد:ممكن ازور حضرتك النهارده في القصر
فريد:طبعا يا زياد احنا خلاص بقينا عيله واحده
زياد:وان شاء الله العيله دي تكمل
فريد:تقصد ايه ؟!
زياد:بليل هتعرف حضرتك كل حاجه
فريد :خلاص مستنيك
انهي فريد المكامله ونظر لمارلين وياسمينا يا تري يقصد ايه بالعيله تكمل
مارلين بعد ان فهمت وابتسمت:بليل نعرف يا دادي
وحل المساء ووصل زياد الي الصر ووجد الجميع بانتظاره
فريد:من ساعة ما كلمتني وانا متشوق اعرف في ايه
زياد:بصراحه كدا انا فكرت كتير في الموضوع دا لحد ما اخدت قرار
فريد:موضوع ايه وقرار ايه ؟!
انا كنت جاي عشان اتقد لحضرتك واطلب ايد..


فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 14-12-16, 12:00 PM   #8

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقه السادسه


زياد:انا كنت عاوز اتقدم لحضرتك واطللب ايد...الانسه ياسمينا
معت مارلين اسم ياسمينا واختفت الابتسامه من ع وجهها ووقغت مصدومه ولاحظ الجميعذلك
فريد(باستغراب):في ايه يا مارلين ..مالك؟!
مارلين(محاوله السيطره ع نفسها):مفيش يا دادي انا طالعه فوق
ارتسمت ع زياد الابتسامه بعدما لاحظ وجه مارلين
فريد:ايه رئيك يا ياسمينا
ياسمينا(بكسوف):اللي تشوفه يا اونكل
فريد:خلاص نقري الفاتحه
زياد:بس كان ليا طلب عند حضرتك
فريد:ايه هو؟
زياد:كنا عاوزين الفرح يبقي الاسبوع الجاي
فريد:الاسبوع الجاي!!مش بدري شويه
زياد:كل حاجه جاهزه نأخر ليه بقي
فريد(بابتسامه):اتفقنا
وانتهي اللقاء وخرجت ياسمينا خلف زياد لتودعه
ياسمينا:هتتصل بيا اما تروح ..عاوزه اكلمك شويه
زياد(بعد ان امال ظهره الي الساره ووقف):طب اتكلمي دلوقت احنا وقفين اهوه
ياسمينا(بكسوف):لا مينفعش اما تروح كلمني
زياد(وهو يفتح باب السياره):حاضر يا ستي
ياسمينا:باي
زياد:باي
دخلت ياسمينا وهيي في قمة فرحتها وزياد فرح بتنفيذ خطته وخصوصا بعد ما فعلتهمارلين ومارلين في غرفتها تبكي من أثر الصدمه
وصل زياد الي فيلته وبدل ملابسه وقرر ان يتصل بياسمينا ولكن جرس الباب رن
زياد(يحدث نفسه مين هيجيلي دلوقت وهو يفتح الباب):مارلين!!
مارلين:عاوز تفهمني انك مكنتش متوقع مني اني اجي
زياد(ببرود):وانتي تيجي ليه..كان ممكن تباركيلي بالتليفون
مارلين:اباركلك ع ايه!!اشمعنا ياسمينا اللي انت اخترتها يا زياد؟!
زياد:بنت محترمه.بسيطه.طيبه.مش مغروره.مش بتكره حد.مش بيهمها الفلوس ايه بقيهيخليني متأقدمش ليه
مارلين:ونسيت الجينز والتشرات اللي بتلبسهم ولا النضاره اللي مخبيه عنيها ولاشعرها اللي ع طول لماه
زياد:انا مش فاهم انتي جايه تباركيلي ولا جايه تكرهيني فيها
مارلين:زياد..الجواز دا مستحيل يتم
زياد:ليه بقي ان شاء الله..مارلين ابعدي عن حياتي احسن لك
مارلين(بقوهوهو تغلق الباب خلفها):ماشي يا زياد
خرجت مارلين وهي في حالة عصبيه شديده واحس زياد بضيق فاتصل بصديقه ياسر ليقابله وعشط البحر
ياسر:طب وانت رحت خطبت البنت دي ليه ..انت بتحبها؟!
زياد:لا طبعا بس انا عاوز اضايق مارلين واعرفها ان الحياه مش واقفه عندها
ياسر:طب والبنت اللي هتتجوزها دي ايه زنبها؟!
زياد:ملهاش زنب فحاجه غير انها تقرب مارلين وكام شعر بس وهطلقها
ياسر:حرام عليك يا زياد كدا هدمر حياتها
زياد:لا متقلقش انا هعاملها كويس جدا
ياسر:زياد انا مش مطمنلك
زياد:اصبر بس انت واتفرج
ياسر(بتوتر):اما نشوف



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 14-12-16, 12:01 PM   #9

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقه السابعه


مر الاسبوع وحاولت مارلين بكل الطرق اخراب الزواج ولكن زياد كان سريعا يصلح كل شئوهو سعيد برؤيتها تتألم وجاء موعد الزفاف....
في قاعه فخمه يقف زياد وهو مرتدي بدله انيقه يراقب عروسته التي تأتي من بعيدوتقترب منه بهدوء وهو يقف مذهولا فهو لم يري ياسمينا بهذا الجمال من قبلفكانتترتدي فستان باللون الابيض الصافي المنفوش والتج يزين شعرها الجميل ..امد زياد يدهواخذ ياسمينا من يد فريد وذهبا للرقص ..
زياد:تعرفي ان عنيكي حلوه اوي اول مره اشوفهم من غير النضاره
ياسمينا(بكسوف):ميرسي
ثم صمت وظل ينظر لها وهو يؤنب نفسه لأنه تزوجها فقط من اجل مارلين وهي فتاه جميلهلا تستحق الجرح
وتراقبهم اعين مارلين التي يظهر عليها الضيق وهي ترتدي فستان اسود طويل
فريد:مالك يا مارلين قاعده كدا ليه..دا انتي زمان كنتي بتقولي انك يوم فرح ياسمينادا مش هتقعدي لحظه
مارلين:تعبانه بس شويه يا دادي
ثم حدثت نفسها:مكنتش اعرف انها هتجوز الانسان اللي انا حبيته وكمان هو كان بيحبنيبس انا الغلطانه عشان رفضته من الاول بس لازم اخليه يحبني تاني انا اطلقت عشانه..
انتهي الزفاف وذهب زياد وياسمينا الي الفيلا
فتح زياد الباب ودخلت ياسميناوبدأت تتفحص الفيلا
ياسمينا:الفيلا حلوه اوي يا زياد
زياد(ببرود):شكرا...اوضتك هتلاقيها فوق علي اليمين واوضتي اللي قصادك ع الشمال
ياسمينا(باستغراب):يعني ايه مش فاهمه؟!
زياد:يعني احنا مش هنام فأوضه واحده وعاوزك تعرفي حاجه انا اتجوزتك بس عشان شراكتيمع عمك واول ما كل حاجه تتم هبقي اطلقك
ياسمينا(ببكاء):ايه دا انت بتقول ايه؟!
زياد(بزعيق):اللي انتي سمعتيه وكل واحد يخليه ف حاله ولا انتي تسأليني ع حاجهتخصني ولا انا اسألك ع حاجه تخصك..مفهوم
ياسمينا(محاوله ان تتمالك نفسها):مفهوم يا زياد بيه
ثم صعدت سريعا الي الغرفه وهي تبكي بكاء شديد بينمها هو انهار ع المقعد واخذ يحدثنفسه:انا اسف يا ياسمينا مش هقدر اظلمك معايا انتي متستهليش كدا وصدقيني هحاولاطلقك فاسرع وقت وهحاول ابعدك عني عشان تبطلي تحبيني عشان انا مش عاوز ادمر حياتك..اسف
اشرقت شمس جديده لتدخل غرفة ياسمينا التي لم تنم طوال الليل من شدة البكاء وزيادفي غرفته نادم ع ما فعله بها
نزل زياد الي الاسفل وبحث عن ياسمينا ولكنه لم يجدها فعلم انها تظل في غرفتها فصعداليها ودخل بعد ان دق الباب
زياد:منزلتيش ليه عشان تفطري؟
ياسمينا(وهي تقف بظهرها):مليش نفس
زياد:اهلك زمانهم جايين دلوقت اجهزي وانزلي
ياسمينا:حاضر
زياد:وبلاش حد يعرف بحاجه خاصة مارلين
ياسمينا(بعد ان ادارت وجهها له):اشمعنا مارلين يعني ؟!
زياد(بتوتر):عشان انتي وهي قريبين من بعض يعي
لاحظ زياد اعين ياسمينا التي يظهر عليها البكاء والتعب ..سمع صوت الجرس
زياد:شكلهم وصلوا .يلا اجهزي
ياسمينا:حاضر اووك
خرج زياد واغلق باب الغرفه خلفه ووقف حزين ع حال ياسمينا فهي لم تفعل به شئ حتييجعلها هكذا
فتح زياد الباب ووجد فريد ومروان وفرح فرحب بهم وادخلهم وبحث بعينه عن مارلينولكنه لم يجدها واستعد ان يسأل عنها ولكن قاطعه فريد محدثا ياسمينا:مارلينبتعتذرلك عشان معرفتش تيجي اصلها تعبانه شويه وهي قالت هتبقي تكلمك
زياد محدثا نفسه:وهي لسه شافت تعب
فريد:انت هتنزل الشغل من بكره بلاش دلع احنا عندنا شغل كتير
مروان:حرام عليك يا بابا دا لسه عريس
زياد:لالا مفيش مشكله لازم نخلص الشركه بقي الافتتاح قرب
فرح:بس كدا ياسمينا تزعل
ياسمينا (محاوله رسم ابتسامه):لا عادي انا عارفه انا متجوزه واحد بيحب شغله اكترمن اي حاجه تانيه
نظر زياد لها نظرة الم
فرح(محاوله تلطيف الجو):الا انتي طبعا
ياسمينا(بسخريه):طبعا...انا هقوم اجيب عصير
دخلت فرح خلفها
فرح:مالك يا ياسمينا..حصل حاجه؟!
ياسمينا:لا مفيش حاجه انا اللي تعبانه شويه
فرح:ماشي يا حببتي بس لو احتجتي حاجه انا موجوده
ياسمينا(بابتسامه):حاضر
انتهي اللقاء وذهبوا وسريعا ما عدت ياسمينا الي غرفتها وجلس زياد وهو يشعر بالندمالشديد وقرر ان يصعد ويتحدث معها
دق زياد الباب ودخل
زياد:ممكن اتكلم معاكي شويه
نظرت اليه ياسمينا وظلت صامته
زياد:انا عارف ان انا جرحتك بس صدقيني انا بعمل كدا لمصلحتك ومش عاوزك تزعلي منيوقلتلك كلها كام شهر وهطلقك لحد بس ما شركتي مع عمك تكمل فعشان كدا احنا هنعيشكأننا صحاب
ياسمينا:كنت انت المفروض تقولي كدا من الاول وان ارفض او اقبل
زياد:كنت عارف انك مش هتقبلي وبعدين انا كنت سامع انك بتحبي شغلك وناجحه فيه فيهاايه بقي اما تكمليه عادي وكل واحج يعيش حياته من غير مشاكل
ياسمينا:انت ازاي بتكلم ببساطه كدا
زياد:عشان هو دا الواقع ولازم نقبله ...عشان كل حاجه تبقي تمام
ياسمينا صممت قليلا:خلاص انا هرجع شغلي ومن بكره هبدأ تاني
زياد(بابتسامه):ممكن بقي تنزلي معايا عشان نفطر سوا
ياسمينا:ماشي يلا بينا
اقتنعت ياسمينا بكلام زياد وبدأت تتعامل مع الوضع ببساطه مثله وبدء يوم جديد...


فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 14-12-16, 12:03 PM   #10

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,429
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقه الثامنه

بدء يوم جديد وكل منهما في غرفته يرتدي ملابسه ليذهب الي عمله...يدخل زياد غرفةياسمينا بعد ان دق الباب ليجدها مرتديه بنطلون جينز اسمر وتشرت ابيض وحذاء رياضيتعجب لها ثم قال:
حتي بعد ما اتجوزتي هتخليكي تلبسي بره كدا ؟!
ياسمينا :مش بعرف اخد راحتي ف الشغل غير بكدا
زياد :ع راحتك
ياسمينا:صحيح كنت عاوز ايه؟!
زياد:اه دا انا كنت نسيت...ممكن تربطيلي الجرفته؟
ياسمينا:ايه دا انت مش بتعرف تربطها؟!
زياد:لا فرح اللي كانت بتربطهالي
ياسمينا(بابتسامه):اوك ..تعالي
وقفت ياسمينا امام زياد ولكنها كانت اقصر منه
ياسمينا:ممكن تنزلي شويه مش طيلااك
زياد(بعد ان ضحك):اطلعيلي انتي ..انتي اللي قصيره
ياسمينا:كدا...طب شوف مين هيربطهالك
وادارت وجهها حتي تذهب ولكنه سريعا ما مسك بيديها ونظر اليها
زياد(بابتسامه):خلاص سوري...هنزلك حاضر
ياسمينا(وهي تضحك):ما كان من الاول
زياد(بابتسامه):ايه دا انتي بتعرفي تضحكي اهوه
ياسمينا(وهي تربط الجرفته):اه شفت...كدا مظبوطه؟
زياد(وهو ينظر للمرآه):اه اه مش بطال
ياسمينا:والله افكهالك تاني
زياد(يضحك):لا خلاص حلوه بجد
زل زياد الي الاسفل ليجد الفطار ع السفره فتعجب من ذللك ووجد ياسمينا تنزل خلفهفسألها متعجبا:انتي اللي عملتي الفطار دي يا ياسمينا؟!
ياسمينا:لا يا زياد..دول عفاريت الفيلا
زياد:وصحيتي امتي عشان تلحقي تعملي دا كله؟!
ياسمينا:ما احنا لازم نفطر قب ما نخرج والشغال هتيجي من 9 الصبح ل9بليل مش هنلحقها
زياد(بعد ان جلس):طب انتي مواعيد شغلك من امتي لأمتي؟
ياسمينا:من 8الصبح ل4 العصر وانت؟
زياد:انا مواعيدي مش ثابته..بس مش بتأخر عن 8بليل
ياسمينا:خلاص هبقي اكل اي حاجه سريعه ف الشغل واستناك نتعشي سوا
زياد:خلاص اوك...انا شبعت هتيجي معايا؟
ياسيمنا:ايوه وصلني لحد ما اروح اجيب عربيتي من الفيلا
زياد:طب هتلمي السفره؟
ياسمينا(وهي تقوم):الشغاله تبقي تلمها..يلا بينا
في الشركه تدخل مارلين ع زياد اثناء عمله
مارلين(بابتسامه):صباح الخير
زياد(باستغراب):مارلين..ايه دا مش انتي تعبانه
مارلين:قلت لازم اجي اشوفك واباركلك
زياد:الله يبارك فيكي يا ستي
مارلين:نتغدي وا النهارده؟
زياد:لا انا هاكل حاجه خفيفه كدا عشان اعرف اتعشي مع ياسمينا
مارلين:اوووف من اولها...طب قوم وهأكلك حاجه خفيفه
زياد:لا شكرا عندي شغل
مارلين :قوم يا زياد بقي
زياد:ماشي يا ستي
مر اسبوع ولم يحدث اي تطورات بين زياد وياسمينا ولكن حب ياسمينا يزداد لزياد كليوم وهو ايضا بدء يشعر بحبها له زهذا كان يضايقه لأنه سيأتي اليوم ويطلقها كماوعدها
وفي يوم يجلس زياد مع مارلين في مطعم ككل يوم
زياد:ع فكره مش معقول كدا مش كل يوم
مارلين:ايه بس يا زيزو ما احنا بنتغدي سوا ع طول ايه الجديد
زياد:الجديد اني بقيت متجوز ولو حد شافنا كل يوم مع بعض الموضوع هيتفهمغلط
مارلين :ايه خايف ياسمينا تعرف
زياد:طبعا مش مراتي
مارلين(وهي تمسك يده):متقلقش
وكانت هناك اعين تراهما وهي اعين ياسمينا التي وقفت منبهره من منظرهما ولكنها ذهبتسريعا وهي تبكي
زياد(وهو يسحب يده بعنف):مارلين..ايه ؟!
مارلين:في ايه يا زياد..دا كله عشان مسكت ايدك
زياد(وهو يقوم):احنا مش هينفع نتقابل كدا تاني كفايه لحد كدا
وتركها زياد وعاد الي المنزل لم يجد ياسمينا بانتظاره كعادتها بحث عنها ولكنه لميجدها حاول مهاتفتها ولكن هاتفها مغلق .



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة

الانتقال السريع


الساعة الآن 09:35 AM



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.