عرض مشاركة واحدة
قديم 20-05-15, 11:14 PM   #742

نهاد على

نجم روايتي

alkap ~
 
الصورة الرمزية نهاد على

? العضوٌ??? » 313669
?  التسِجيلٌ » Mar 2014
? مشَارَ?اتْي » 2,655
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Egypt
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » نهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond repute
¬» مشروبك   ice-lemon
¬» قناتك mbc
¬» اشجع ithad
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ذكية قوى شهد دى ما شاء الله عليها بجد خسارة فى احمد و الله احمد خسرها كانت عملت له افلام كوميدى و جو اكشن ما فيش زيه و عموماً ربنا يمهل و لا يهمل و اكيد مصير نجوى حينتهى بفضيحة و مها ام احمد ربنا حياخد حقها و حق احمد من حسين .
فيفى بجد هادمة للذات و مفرقة للجماعات و الفصل النهارده رومانسية احمد و انفاس صغيرة قوى من ناحية و من ناحية تانية فيفى معاهم .
ام عبد الله بتخسر كتير باسلوبها مع ابنها فى مثل قديم بيقول " إن كبر ابنك خاويه " انا بعذرها كأم عاوزة الافضل و الاجمل من وجهة نظرها بس يمكن لوكانت سمحت لبنها بالارتباط كان عبد الله نفسه اخد القرار و رفض يكمل مع خديجة و يعرف ان حبه لها شفقة بس دلوقتى اعتقد ان أى محاولة منها حتقابل بالرفض.
فصل جميل سامراء و اشكرك مرة تانية لالتزامك


نهاد على غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس