شبكة روايتي الثقافية

شبكة روايتي الثقافية (https://www.rewity.com/forum/index.php)
-   الروايات الطويلة المكتملة المنفردة ( وحي الأعضاء ) (https://www.rewity.com/forum/f118/)
-   -   اعتذر حبيبتي ... لكنك ملكي *مميزة و مكتملة* (https://www.rewity.com/forum/t300029.html)

مورا اسامة 01-06-14 01:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سما نور 1 (المشاركة 9275964)
هههههههههههههههه هو هذا محسوب طفل هههههههه
بس تدرين صح الاطفال صاروا يفهمون أكثر من الكبار هههههههههه


ههههههههههه زمن غريب ربنا يستر علي بناتنا

سما نور 1 01-06-14 01:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورا اسامة (المشاركة 9275969)

ههههههههههه زمن غريب ربنا يستر علي بناتنا

هههههههههههه هسه اصلا البنات الي يخوفون والولد عقال
تدرين اني ادرس مرات بنات فيجننوني بقصص غراميه والوحده بعدها بعمر الـ 14 سنه

مورا اسامة 01-06-14 01:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سما نور 1 (المشاركة 9275976)
هههههههههههه هسه اصلا البنات الي يخوفون والولد عقال
تدرين اني ادرس مرات بنات فيجننوني بقصص غراميه والوحده بعدها بعمر الـ 14 سنه



ايوة معك حق بنت اختى فصعونة 15 سنه وبتفتخر بمعاكسات الشباب لها في الشارع هههههههههه

امها هتتجنن منها :014::014:

سما نور 1 01-06-14 01:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورا اسامة (المشاركة 9275984)


ايوة معك حق بنت اختى فصعونة 15 سنه وبتفتخر بمعاكسات الشباب لها في الشارع هههههههههه

امها هتتجنن منها :014::014:

هاي يمكن تأثر بالمراهقه بس اني قصدي انهم يوزعون أرقام الشباب بينهم
مره وحده قالت لي انها سرقت رقم خطيب صديقتها تختبر ولاءه قامت حبته هههههههههه

مورا اسامة 01-06-14 01:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سما نور 1 (المشاركة 9275996)
هاي يمكن تأثر بالمراهقه بس اني قصدي انهم يوزعون أرقام الشباب بينهم
مره وحده قالت لي انها سرقت رقم خطيب صديقتها تختبر ولاءه قامت حبته هههههههههه


يااااااة ياسما كل هذا مصايب بيعملوهاهههههههههههه :25-1-rewity:

احنا مش بنات خالص علي فكرة :9[1]:

سما نور 1 01-06-14 01:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورا اسامة (المشاركة 9276002)

يااااااة ياسما كل هذا مصايب بيعملوهاهههههههههههه :25-1-rewity:

احنا مش بنات خالص علي فكرة :9[1]:

هههههههههه جيلنا احنا اصلا ملائكه اذا قارنا بينا وبينهم
نفس كلام ماما على جيلنا ههههههههههه

سما نور 1 01-06-14 02:02 AM

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...96468948_n.jpg

مورا اسامة 01-06-14 02:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سما نور 1 (المشاركة 9276011)
هههههههههه جيلنا احنا اصلا ملائكه اذا قارنا بينا وبينهم
نفس كلام ماما على جيلنا ههههههههههه


ايه والله معك حق ياسما هههههههههه

امال لو شفتى الجيل الي لسه هيطلع هيبقة شكله ايه

تاهت خطواتي 01-06-14 03:52 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة um soso مشاهدة المشاركة




جاي اسئل عن الفصل ........ هههههههههه


سما جيت أسألك عن موعد الفصل الجاي

تعليقا علهجه شوفيني انا سوريه استخدمت الفعل مرتين يصيغه تانيه


مسالخير صرلي عاده اول ما افتح روايتي الف علروايات التلاته الي تابعتا معكن

سما نور 1 01-06-14 03:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاهت خطواتي (المشاركة 9276199)
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة um soso مشاهدة المشاركة




جاي اسئل عن الفصل ........ هههههههههه


سما جيت أسألك عن موعد الفصل الجاي

تعليقا علهجه شوفيني انا سوريه استخدمت الفعل مرتين يصيغه تانيه


مسالخير صرلي عاده اول ما افتح روايتي الف علروايات التلاته الي تابعتا معكن

هههههههه هو الواحد من يكتب لازم تنزل كلمه باللهجه مو بيده هههه
توته تعالي لروايه مورا احنه مجتمعين هناك


الساعة الآن 10:04 AM

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.