آخر 10 مشاركات
رواية بدوية الرحيل -[فصحى&عامية مصرية] -الكاتبة //ألاء محمود مكتملة (الكاتـب : Just Faith - )           »          سجينته العذراء (152) للكاتبة Cathy Williams .. كاملة مع الرابط (الكاتـب : nagwa_ahmed5 - )           »          براءة تعانق سواد الليل *مكتملة* (الكاتـب : roxan anna - )           »          الجرح الصامت (7) *مميزة و مكتملة*.. سلسلة قلوب منكسرة (الكاتـب : هند صابر - )           »          مـــا أصعب الإبتعاد عنها *مميزة ومكتملة* (الكاتـب : عيون الرشا - )           »          441 - العاشق الغامض - د.م (الكاتـب : Gege86 - )           »          روايتي "حمل الزهور ألي كيف أردهُ؟ وصبايا مرسوم على شفتيه" * مكتملة ومميزة * (الكاتـب : الريم ناصر - )           »          بسحر عينيه تاهت افكاري و على ألحانه ذاب قلبي *مميزة&مكتملة* (الكاتـب : smile rania - )           »          400 - احلام واوهام - كارول مورتيمر (تصوير جديد) (الكاتـب : Dalyia - )           »          429 - لعبة بين يديه - عبير دار ميوزيك (الكاتـب : samahss - )


العودة   شبكة روايتي الثقافية > قسم الروايات > منتدى قصص من وحي الاعضاء > الروايات الطويلة المكتملة ضمن سلاسل (وحي الاعضاء)

مشاهدة نتائج الإستطلاع: أي من الشخصيات أحببتم الترابط و التفاهم بينهم؟! و استطعت إيصال مشاعرهما لكم!
يوسف و مرح 147 55.06%
مصطفى و جميلة 130 48.69%
معاذ و ورد 22 8.24%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 267. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

Like Tree168Likes
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-03-18, 05:03 PM   #591

ورد الحياة

? العضوٌ??? » 349432
?  التسِجيلٌ » Jul 2015
? مشَارَ?اتْي » 129
?  نُقآطِيْ » ورد الحياة is on a distinguished road
افتراضي


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الف الف مبروووك ع الرواية تحفة ما شاء الله
هتكلم عن احساسى
يوسف ومرح
يوسف اكتر شخصية متزنة فى الرواية حبيته جدا
حبيت طريقة تعامله مع مرح واحساسه بالمسؤلية اتجاة زوجته زينب وبنته فرح
انما مرح عجبنى شخصيتها جدا بيقول المثل الضربة اللى ما تقتلك بتقويك وهى على اد الظلم اللى اتظلمتها فضلت قوية وقلبها مازال ابيض لا يحمل من السواد مثقال ذرة
مصطفى وجميلة وام مصطفى
مصطفى شخصيته مهزوزة نتيجة تربية امه وخوفها عليه وكمان نتيجة اللى حصله وهو طفل
انما جميلة فهى فعلا جميلة رغم صغر سنها ووحدتها عندها قدرة على العطاء و المحبة رهيبة
قدرت تغير مصطفى بحبها وطيبة قلبها وكمان قدرة تتحمل قسوة امه عليها
ام مصطفى انسانة مريض بالخوف الخوف على ابنها كلنا بنخاف على عيالنا بس مش كده يا حجة
هههههه
معاذ وورد دول بقا حاجة تانية خلاص معاذ على اد ثقافته انما جاهل وانانى كرهته
ورد صعبت عليا كتير وبكيت كتير عليها اتظلمت من اهلها ومن جوزها ولما جات تفرحلها يوميين ماتت
عايزة اشوف هيعمل ايه مع سارة ان شاء الله تطلع عينه
صوفية وما ادراك ما صوفية البنت اللى بتغار من اختها مرح واللى كانت بتحسدها على جمالها
واقل القليل اللى معاها
وظلمتيها وفضولك عرضك بنفس الموقف اللى ظلمتى اختك بيه
علل تكونى اتعظيتى هشوفك ان شاء الله فى الجزء القادم
بعتذر منك مش بعرف اكتب رايفوهات تليق بما ابدعتى
تحياتى لكى ولقلمك المبدع


ورد الحياة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-03-18, 06:54 PM   #592

7oda174

? العضوٌ??? » 325214
?  التسِجيلٌ » Sep 2014
? مشَارَ?اتْي » 304
?  نُقآطِيْ » 7oda174 is on a distinguished road
افتراضي

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

7oda174 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-03-18, 07:52 PM   #593

j19

? العضوٌ??? » 387518
?  التسِجيلٌ » Dec 2016
? مشَارَ?اتْي » 76
?  نُقآطِيْ » j19 is on a distinguished road
افتراضي

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

j19 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-03-18, 09:49 PM   #594

ملاك علي

كاتبة في منتدى قصص من وحي الاعضاءوقلم مشارك بمنتدى قلوب أحلام وحارسة سراديب الحكايات

 
الصورة الرمزية ملاك علي

? العضوٌ??? » 412135
?  التسِجيلٌ » Nov 2017
? مشَارَ?اتْي » 1,270
?  نُقآطِيْ » ملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ورد الحياة مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الف الف مبروووك ع الرواية تحفة ما شاء الله
هتكلم عن احساسى
يوسف ومرح
يوسف اكتر شخصية متزنة فى الرواية حبيته جدا
حبيت طريقة تعامله مع مرح واحساسه بالمسؤلية اتجاة زوجته زينب وبنته فرح
انما مرح عجبنى شخصيتها جدا بيقول المثل الضربة اللى ما تقتلك بتقويك وهى على اد الظلم اللى اتظلمتها فضلت قوية وقلبها مازال ابيض لا يحمل من السواد مثقال ذرة
مصطفى وجميلة وام مصطفى
مصطفى شخصيته مهزوزة نتيجة تربية امه وخوفها عليه وكمان نتيجة اللى حصله وهو طفل
انما جميلة فهى فعلا جميلة رغم صغر سنها ووحدتها عندها قدرة على العطاء و المحبة رهيبة
قدرت تغير مصطفى بحبها وطيبة قلبها وكمان قدرة تتحمل قسوة امه عليها
ام مصطفى انسانة مريض بالخوف الخوف على ابنها كلنا بنخاف على عيالنا بس مش كده يا حجة
هههههه
معاذ وورد دول بقا حاجة تانية خلاص معاذ على اد ثقافته انما جاهل وانانى كرهته
ورد صعبت عليا كتير وبكيت كتير عليها اتظلمت من اهلها ومن جوزها ولما جات تفرحلها يوميين ماتت
عايزة اشوف هيعمل ايه مع سارة ان شاء الله تطلع عينه
صوفية وما ادراك ما صوفية البنت اللى بتغار من اختها مرح واللى كانت بتحسدها على جمالها
واقل القليل اللى معاها
وظلمتيها وفضولك عرضك بنفس الموقف اللى ظلمتى اختك بيه
علل تكونى اتعظيتى هشوفك ان شاء الله فى الجزء القادم
بعتذر منك مش بعرف اكتب رايفوهات تليق بما ابدعتى
تحياتى لكى ولقلمك المبدع
إحسَاسك صادق...كلي قلتي عنو صحيح... تحليلك كان رايع... و أتمنَى الجزء الثَاني إكون بنفس المستوي...سعيده بتعليقك


ملاك علي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-03-18, 08:58 PM   #595

عبير الهدى2

? العضوٌ??? » 419639
?  التسِجيلٌ » Mar 2018
? مشَارَ?اتْي » 45
?  نُقآطِيْ » عبير الهدى2 is on a distinguished road
افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

عبير الهدى2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-18, 02:08 PM   #596

نريماا

? العضوٌ??? » 386702
?  التسِجيلٌ » Nov 2016
? مشَارَ?اتْي » 217
?  نُقآطِيْ » نريماا is on a distinguished road
افتراضي

واخيرااا انهيتها كانت رواااية جميلة جدا استمتعت بكل فصولها وعشت مع كل لحظة الم فرح سعادة شوق .. ابدعتي يااا جمييلة وفي انتظار بشوق للجزء الثاني من السلسلة

نريماا متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-18, 04:00 PM   #597

ملاك علي

كاتبة في منتدى قصص من وحي الاعضاءوقلم مشارك بمنتدى قلوب أحلام وحارسة سراديب الحكايات

 
الصورة الرمزية ملاك علي

? العضوٌ??? » 412135
?  التسِجيلٌ » Nov 2017
? مشَارَ?اتْي » 1,270
?  نُقآطِيْ » ملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond reputeملاك علي has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نريماا مشاهدة المشاركة
واخيرااا انهيتها كانت رواااية جميلة جدا استمتعت بكل فصولها وعشت مع كل لحظة الم فرح سعادة شوق .. ابدعتي يااا جمييلة وفي انتظار بشوق للجزء الثاني من السلسلة
حبيبتي ❤
شكرا لك و أتمنى الجزء الثاني ما يخيب ظنك 😍


ملاك علي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-18, 11:55 PM   #598

توتي توتي

? العضوٌ??? » 408631
?  التسِجيلٌ » Sep 2017
? مشَارَ?اتْي » 35
?  نُقآطِيْ » توتي توتي is on a distinguished road
افتراضي

روايه حلوه جدااا جميله ومصطفي ثنائي رائع عجبني شخصيه جميله ،مرح ويوسف الاتنين اتحملوا ضغوط كتير عجبني إصرار يوسف ع مرح وحبه ليها بعد اللي حصلها مع العلم أن في رجاله كتير ميقبلوش بوضع زي دا زي معاذ لو كانت ورد مش بنت اكيد زمانه قتلها احيكي ع المواضيع اللي بتنقشيهاا ،،،تسلمي يا حبيبتي 😍💜 متشوقه للجزء التاني
بس رجاءاً حددي ميعادي للجزء التاني وهيبقي نفس الاسم ولا لا
متشوقه للثنائي الجديد ساره ومعاذ 💙💙


توتي توتي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-03-18, 12:58 AM   #599

k_meri

? العضوٌ??? » 341004
?  التسِجيلٌ » Apr 2015
? مشَارَ?اتْي » 1,245
?  نُقآطِيْ » k_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond reputek_meri has a reputation beyond repute
افتراضي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

k_meri غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-03-18, 03:43 AM   #600

أنا لك علي طول

نجم روايتي

alkap ~
 
الصورة الرمزية أنا لك علي طول

? العضوٌ??? » 118610
?  التسِجيلٌ » May 2010
? مشَارَ?اتْي » 2,542
? دولتي » دولتي Palestine
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » أنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond reputeأنا لك علي طول has a reputation beyond repute
¬» مشروبك   7up
¬» قناتك max
افتراضي

ما في رابط تحميل ؟

أنا لك علي طول غير متواجد حالياً  
التوقيع
بيني وبين وطني نبض انتفاضة وعنفوان شهيد وطلقة رصاص تزف الكرامة وتقتنص الحياة من كل محتل جبان .noor esmail madrid




رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة

الانتقال السريع


الساعة الآن 03:51 AM



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.