شبكة روايتي الثقافية

شبكة روايتي الثقافية (https://www.rewity.com/forum/index.php)
-   الروايات الطويلة المكتملة المنفردة ( وحي الأعضاء ) (https://www.rewity.com/forum/f118/)
-   -   ذات ليل * مميزة ومكتملة * (https://www.rewity.com/forum/t418976.html)

Siaa 20-08-18 12:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سما صافية (المشاركة 13547389)
أفنان حقيقى متأثرة باللى حصل لماريا وعندها رغبها توصل اليها
وليد حس بشعور تجاه ماريا يمكن لأختلافها عن والدتها أو لأصابتها ؟
معاوية وشمس وقصه حب شكلها لن تكلل بالزواج
بس ليه ياترى ؟ ومين اللى نادى على شمس وأصابها بالفزع ؟
سلمت أناملك سيا

طبعا افنان متأثرة شعور الذنب موجع جدا وهي مو قادرة تكمل حياتها طبيعي بدون ما تعتذر لماريا
وليد رؤيته لماريا ما كانت مجرد لقاء هو حس بشيء مجهول تجاهها
معاوية وشمس هههههههه الله يعينهم
❤️❤️❤️

Siaa 20-08-18 12:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asmaa ahmad (المشاركة 13550296)
أفنان ووصولها إلى منزل خالتها التي طردتها
ولمائا لاتريدها أن تقابل ماريا؟
وهل من الممكن أن تسامح ماريا أفنان؟
مصعب وتصرفه الغريب وذهابه خلف ماريا إلى الشرفه
عامر الذي يتضح أنه بدأ يحب أفنان ومن الأفضل أن يترك خطيبته
سلمت يداك حبيبنتي سيا

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Siaa 20-08-18 01:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمر الليالى44 (المشاركة 13551146)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فصل مشوق
عرفنا ان افنان هى سبب عمى ماريا وعرجها
وعلياء ترفض ان تقترب افنان من ماريا
وليد واعجابه بماريا
مصعب ما حكايته هل يملك مشاعر تجاهها غير الاخوة ؟؟؟؟؟؟؟
عامر وافنان التى ستعمل عنده
شمس يا ترى مين اللى قابلته واخافها؟؟؟؟
ومعاوية ما مصيره ؟؟؟؟؟؟؟؟
يسلمو يا سيا
وبانتظار القادم

الابطال لسا حواليهم علامة سؤال كبيرة رح تروح قريبا جدا
سعيدة بانطباعك عن الفصل... منورة دائما

سوزان محمد احمد 21-08-18 12:06 PM

مواجهة شديدة من عليا لافنان وده متوقع من شخصية زي عليا
وكمان حرصها انها متقابليش ماريا باي شكل
وخصوصا ان ماريا كان عندها امل وكانت منتظرة افنان تجي
الحفلة ومقابلة وليد لماريا شكله اتاثر وحسا بوحدتها
مصعب شكله بيحب ماريا لحد دلوقتي بيتصرف عادي
وبيعتذر عن مايا وتصرفها ماريا حسا بتغيره وانه فيه
حاجة من ناحية مصعب
افنان وقرارها بالعمل ومقابلة عامر اعتقد انها هتقبل في الشغل بتوصية منه
ونشوفزهيحصل بينهم ايه
شمس والحيرة والقلق الا هي فيه
طيب هي طول عمرها متربية مع عمها في البلد
وبتحب معاوية مين الا ظهر في الاخر
يا تري ايه الوش التاني الا احنا مش شايفينه
فصل جميل وفيه تشويق كبير يا سيا
في انتظار القادم 😘😘😘😘😘💖💖💖💖

Siaa 21-08-18 10:56 PM

اقتباس عن فصل الخميس... وبما انه احنا بالعيد فالاقتباس رايق وهادي
بحبكم جميعا وكل عام وانتوا بخير ❤️


" واو..."
هتفت مذهولة وهي تتطلع لما حولها.... سعيدة بأنها استطاعت أن تصل للمكان وقد ظنت بالبداية بأنه مغلق.... سطح الشركة.... تقدمت خطوتين ثم جلست على الأرض متربعة بقدميها وأسندت ذراعيها على الأرض وهي تنظر للسماء.... لقد استغلت وقت الاستراحة بأن أخذت جولة قصيرة بالشركة ثم لا تعرف كيف خطر ببالها أن تصعد للسطح... يبدو أن حب الأماكن العالية ما زال يستوطنها....
اعتدلت وامسكت بحقييتها لتخرج منها قطعة الشوكولاتة المغلفة بكيس بلاستيكي أنيق.. " جلاكسي" نوعها المفضل.... وبدأت تلتهمها بشرود

" أيمكن أن أُوبخ إذا وجدوني هنا...؟"

وقفت من مكانها وقد قررت أن تغادر مسرعة قبل أن يكتشفوا غيابها وقبل أن تخطو ألقت نظرة سريعة على المكان وهمست :
" لقد أصبحت مكاني السري..."

بهدوء وحذر نزلت حيث طابق القسم الذي تعمل به واستقرت على مكتبها... شاكرة الله انها لم تـُكشف... أو ربما هكذا كانت تظن...

سوزان محمد احمد 21-08-18 11:16 PM

ديه اكيد افنان وعامر شافها فى مكانها السرى
فى انتظار الفصل يا قمر

Siaa 21-08-18 11:28 PM

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 12 ( الأعضاء 3 والزوار 9)
‏Siaa*, ‏سوزان محمد احمد, ‏ندى المطر

Khawla s 22-08-18 02:19 AM

يمكن افنان 🤔🤔🤔مع عامر

ام زياد محمود 22-08-18 03:13 AM

اقتباس هادى علشان العيد معنى كدا ان الفصل ممكن يكون فيه متفجرات ولا ايه
شكل افنان كدا اشتغلت فى الشركة وربنا يستر على مكانها السرى
عيد مبارك ياقمر

زهرة الغردينيا 23-08-18 10:46 AM

صباح الخير
تسجيل حضور
بانتظار الفصل


الساعة الآن 01:03 PM

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.