شبكة روايتي الثقافية

شبكة روايتي الثقافية (https://www.rewity.com/forum/index.php)
-   ارشيف الروايات الطويلة المغلقة غير المكتملة (https://www.rewity.com/forum/f524/)
-   -   أغلال عشقك قيدي (https://www.rewity.com/forum/t472255.html)

رحمة غنيم 20-09-20 03:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لينافيفي (المشاركة 15101500)
الفصل قصييير يارحموشتي😭😭😭😭نارفين الشجاعة الطيبة رفضت تختار مصلحتها على حساب سمعة اردال ودا يدل انها بتفكر فيه اما اردال فرغم انه كان عاوزها تهرب لكن رجوعها اعطاه ثقة وهيقرب بينهم ولكن هيفضل حملها خطر عليهم هما الاتنين لانه آسر لا يؤتمن وبيحبها رغم انه جبان

حبيبتى يا شيرووو والله بجد تعليقك بيفرحني جداً و دعمك بجد والله حاجة كبيييرة عندى بجد تسلميلى يا احلى شيرووو فى الدنيا كلامك شهادة ❤❤

هايدى حسين 20-09-20 03:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رحمة غنيم (المشاركة 15101812)
حبيبتى والله سعيدة جداً بمتابعتك و حماسك الجميل ده بشكرك من كل قلبى على تفاعلك و باذن الله الفصل القادم هيكون طوييل

ليا الشرف والله

رحمة غنيم 20-09-20 09:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أسماء رجائي (المشاركة 15101602)
ميرال بجد صعبانة عليا..
نارفين مش طايقاها بردك..
اردال ده قلبي❤❤
ابدعتي ياروما..الفصل حمااااااس

انا والله يا اسوم مش فاهمة انتى ليه واخدة موقف قوى كده من نارفين دى حتى البطلة مش كدة يعنى والله عيب أردال يزعل 🙈🙈

رحمة غنيم 20-09-20 09:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هويدا سنوسي (المشاركة 15101996)
روعة بجد الفصل يجنن حقيقي الأحداث و الأسلوب كل حاجة تجنن تسلم ايدك

حبيبتى تسلميلى يا قلبى على متابعتك و تفاعلك الجميل

هايدى حسين 21-09-20 04:40 PM

فان اقتباس انهاردة 👀

رحمة غنيم 21-09-20 06:56 PM

مساء الجمال عليكم 😍😍
جبتلكم اقتباس للقنابل اللى هتحصل فى الفصل التاسع 🙈

( لهذا دائماً كنتِ ترفضين ان اقترب منك ! )

توفق كل من قادير و ميرال قبل ان يلتفت جميعهم نحو آسر الذى اخذ يُلوح بتلك الجريدة عالياً أمام وجه ميرال البعيد عنه يُكمل حديثه قبل ان يُلقى بها نحوها لتمس جسدها قبل ان تسقط أرضاً

( لهذا كان يتلبسك البرود عند اقترابى منك ايتها الحقيرة )

نظرت ميرال نحو الجريدة التى تخط عند اقدمها و هى تشعر بعيون كثيرة تتجه نحو ذات الهدف و انفاس عده تحاوطها ليتجمد جسدها دون حراك و الصدمة تشل اطرافها و هى ترى الصورة و هذه الكلمات التى خطت فوقها ليزيد هذا الخواء بداخلها بل كان شعور بمرار لم تعش مثله من قبل !!

ان شاء الله موعدنا يوم السبت القادم ❤

هايدى حسين 21-09-20 11:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رحمة غنيم (المشاركة 15104746)
مساء الجمال عليكم 😍😍
جبتلكم اقتباس للقنابل اللى هتحصل فى الفصل التاسع 🙈

( لهذا دائماً كنتِ ترفضين ان اقترب منك ! )

توفق كل من قادير و ميرال قبل ان يلتفت جميعهم نحو آسر الذى اخذ يُلوح بتلك الجريدة عالياً أمام وجه ميرال البعيد عنه يُكمل حديثه قبل ان يُلقى بها نحوها لتمس جسدها قبل ان تسقط أرضاً

( لهذا كان يتلبسك البرود عند اقترابى منك ايتها الحقيرة )

نظرت ميرال نحو الجريدة التى تخط عند اقدمها و هى تشعر بعيون كثيرة تتجه نحو ذات الهدف و انفاس عده تحاوطها ليتجمد جسدها دون حراك و الصدمة تشل اطرافها و هى ترى الصورة و هذه الكلمات التى خطت فوقها ليزيد هذا الخواء بداخلها بل كان شعور بمرار لم تعش مثله من قبل !!

ان شاء الله موعدنا يوم السبت القادم ❤

والله حرام حرام انا ميرال دى صعبانة عليا قوى رغم انى فى الاول محبتهاش بس بجد حرام امتى السبت

رحمة غنيم 22-09-20 02:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هايدى حسين (المشاركة 15105158)
والله حرام حرام انا ميرال دى صعبانة عليا قوى رغم انى فى الاول محبتهاش بس بجد حرام امتى السبت

حبيبتى تسلميلى يا جميل على حماسك و تفاعلك الجميل ده

هويدا سنوسي 22-09-20 02:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رحمة غنيم (المشاركة 15104746)
مساء الجمال عليكم 😍😍
جبتلكم اقتباس للقنابل اللى هتحصل فى الفصل التاسع 🙈

( لهذا دائماً كنتِ ترفضين ان اقترب منك ! )

توفق كل من قادير و ميرال قبل ان يلتفت جميعهم نحو آسر الذى اخذ يُلوح بتلك الجريدة عالياً أمام وجه ميرال البعيد عنه يُكمل حديثه قبل ان يُلقى بها نحوها لتمس جسدها قبل ان تسقط أرضاً

( لهذا كان يتلبسك البرود عند اقترابى منك ايتها الحقيرة )

نظرت ميرال نحو الجريدة التى تخط عند اقدمها و هى تشعر بعيون كثيرة تتجه نحو ذات الهدف و انفاس عده تحاوطها ليتجمد جسدها دون حراك و الصدمة تشل اطرافها و هى ترى الصورة و هذه الكلمات التى خطت فوقها ليزيد هذا الخواء بداخلها بل كان شعور بمرار لم تعش مثله من قبل !!

ان شاء الله موعدنا يوم السبت القادم ❤

لا لسه بدرى قوى على السبت لااااااااا 😂😂😂😂

رحمة غنيم 22-09-20 07:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هويدا سنوسي (المشاركة 15105467)
لا لسه بدرى قوى على السبت لااااااااا 😂😂😂😂

حبيبتى تسلميلى يا قلبى على حماسك


الساعة الآن 02:11 PM

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.