شبكة روايتي الثقافية

شبكة روايتي الثقافية (https://www.rewity.com/forum/index.php)
-   مـنـتـدى قـلــوب أحـــلام (https://www.rewity.com/forum/f19/)
-   -   رواية الجرم الأكبر _قلوب شرقية [زائر] للكاتبة: دفنا عمر( منى الكاشوري)*مكتملة* (https://www.rewity.com/forum/t481449.html)

دفنا عمر 28-02-21 04:23 PM

رواية الجرم الأكبر _قلوب شرقية [زائر] للكاتبة: دفنا عمر( منى الكاشوري)*مكتملة*
 
https://upload.rewity.com/do.php?img=168273


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أهل منتدي روايتي الكرام
أنا ضيفة مملكتكم الجديدة ومعايا قصص متواضعة اتمنى تنول إعجابكم وتقديركم وتفاعلكم أيضا

اولا اعرفكم بنفسي
أنا معروفة ألكتروني بأسم "دفنا عمر"
طبعا ده مش أسمي الحقيقي
أنا أسمي مني الكاشوري

هبدأ معاكم برواية أسمها الجرم الأكبر
هناقش فيها كذا حاجة يارب تعود عليكم
بالفائدة وتقضوا مع سطوري وقت ممتع ومفيد

بإذن الله مواعيدنا هتكون
أحد.. ثلاثاء.. خميس
من كل أسبوع
الرواية مش طويلة يعني متخافوش هتخلص قبل رمضان بشوية عشان نفضي لبيوتنا
كل عام وانتم بخير مقدما
وتنعاد عليكم الأيام بكل خير

ادعموني بأول تعامل بنا
عايزة اشوف حسن ضيافة منتدي روايتي❤️❤️

ده اقتباس من الرواية👇

_براحة يا حرامي يا وقح!!!!

أتسعت عين مروان بذهول لجرآتها، والتفت لغسان، فوجده يدير وجهه كاتمًا ضحكة تعافر للظهور!!

فعاد ببصره لتلك الخرقاء هاتفًا بغضب:
أنتي اتجننتي؟! أزاي تكلميني بالطريقة دي، مش خايفة أموتك؟!!

أجابت بشجاعة زادت دهشته: لا مش خايفة!!!
اقترب أكثر محدقا بعيناها:
لازم تخافي لأني اقدر اعمل فيكي أي حاجة، وانتي لا حول ليكي ولا قوة.. افهمي وضعك وبلاش غباء!!

قالت بصوتٍ هاديء مشبع بالثقة:
أنا فاهمة كويس وضعي، أنت مش هتعملي غير المكتوب عليه، وأنا مسلمة امري لله وواثقة أنه هيحفظني منك!!!

تحير كثيرًا من تلك المتنمرة!
لم يصادف أنثى بمثل جسارتها وشجعاتها.. فتاة أخرى كانت ستزرف أنهار من الدموع متوسلةً إليه بتركها.. أما تلك تناطحه الكلمة بعشرة، ولا تهابه!!
افاق من شروده على همهمة خافتة من صديقه:
_مروان، تعالى برة عايزك!!




https://upload.rewity.com/do.php?img=168274

https://upload.rewity.com/do.php?img=168272




https://upload.rewity.com/do.php?img=168275


كتابة تأليف:دفنا عمر(منى الكاشوري)
تدقيق ومراجعة لغوية :دفنا عمر(منى الكاشوري)
تصميم متكامل :هدى خورشيد





https://upload.rewity.com/do.php?img=168276

في المشاركات التالية :
الفصل الاول
الفصل الثاني
الفصل الثالث
الفصل الرابع
الفصل الخامس
الفصل السادس
الفصل السابع
الفصل الثامن
الفصل التاسع
الفصل العاشر
الفصل الحادي عشر
الفصل الثاني عشر
الفصل الثالث عشر



https://upload.rewity.com/do.php?img=168277

بعد إنتهاء الروايه بإذن الله.

https://upload.rewity.com/do.php?img=168278

لا تحرموا كاتبتنا الجميلة من تشجيعكم وتعليقاتكم


https://upload.rewity.com/do.php?img=168279


في أمان الله.

منال الشباسي 28-02-21 04:35 PM

الف مبروك ياحبيبتى وبالتوفيق ان شاء الله ودابما فى انتظارك

م ام زياد 01-03-21 09:25 AM

مبارك حبيبتي وربنا يوفقك يا سكره😘

mona1987 01-03-21 01:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دفنا عمر (المشاركة 15384476)
https://upload.rewity.com/do.php?img=168273


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أهل منتدي روايتي الكرام
أنا ضيفة مملكتكم الجديدة ومعايا قصص متواضعة اتمنى تنول إعجابكم وتقديركم وتفاعلكم أيضا

اولا اعرفكم بنفسي
أنا معروفة ألكتروني بأسم "دفنا عمر"
طبعا ده مش أسمي الحقيقي
أنا أسمي مني الكاشوري

هبدأ معاكم برواية أسمها الجرم الأكبر
هناقش فيها كذا حاجة يارب تعود عليكم
بالفائدة وتقضوا مع سطوري وقت ممتع ومفيد

بإذن الله مواعيدنا هتكون
أحد.. ثلاثاء.. خميس
من كل أسبوع
الرواية مش طويلة يعني متخافوش هتخلص قبل رمضان بشوية عشان نفضي لبيوتنا
كل عام وانتم بخير مقدما
وتنعاد عليكم الأيام بكل خير

ادعموني بأول تعامل بنا
عايزة اشوف حسن ضيافة منتدي روايتي❤️❤️

ده اقتباس من الرواية👇

_براحة يا حرامي يا وقح!!!!

أتسعت عين مروان بذهول لجرآتها، والتفت لغسان، فوجده يدير وجهه كاتمًا ضحكة تعافر للظهور!!

فعاد ببصره لتلك الخرقاء هاتفًا بغضب:
أنتي اتجننتي؟! أزاي تكلميني بالطريقة دي، مش خايفة أموتك؟!!

أجابت بشجاعة زادت دهشته: لا مش خايفة!!!
اقترب أكثر محدقا بعيناها:
لازم تخافي لأني اقدر اعمل فيكي أي حاجة، وانتي لا حول ليكي ولا قوة.. افهمي وضعك وبلاش غباء!!

قالت بصوتٍ هاديء مشبع بالثقة:
أنا فاهمة كويس وضعي، أنت مش هتعملي غير المكتوب عليه، وأنا مسلمة امري لله وواثقة أنه هيحفظني منك!!!

تحير كثيرًا من تلك المتنمرة!
لم يصادف أنثى بمثل جسارتها وشجعاتها.. فتاة أخرى كانت ستزرف أنهار من الدموع متوسلةً إليه بتركها.. أما تلك تناطحه الكلمة بعشرة، ولا تهابه!!
افاق من شروده على همهمة خافتة من صديقه:
_مروان، تعالى برة عايزك!!




https://upload.rewity.com/do.php?img=168274

https://upload.rewity.com/do.php?img=168272




https://upload.rewity.com/do.php?img=168275


كتابة تأليف:دفنا عمر(منى الكاشوري)
تدقيق ومراجعة لغوية :دفنا عمر(منى الكاشوري)
تصميم متكامل :هدى خورشيد





https://upload.rewity.com/do.php?img=168276

في المشاركات التالية :


https://upload.rewity.com/do.php?img=168277

بعد إنتهاء الروايه بإذن الله.

https://upload.rewity.com/do.php?img=168278

لا تحرموا كاتبتنا الجميلة من تشجيعكم وتعليقاتكم


https://upload.rewity.com/do.php?img=168279


في أمان الله.

مقدمة جميلة غاليتي بانتظارها موفقة

دفنا عمر 01-03-21 02:22 PM

سعيدة بوجودي معاكم
انتظروني الخميس أول فصل

رىرى45 01-03-21 04:16 PM

موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

دفنا عمر 01-03-21 06:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منال الشباسي (المشاركة 15384502)
الف مبروك ياحبيبتى وبالتوفيق ان شاء الله ودابما فى انتظارك

تسلمي حبيبتي ❤️❤️

دفنا عمر 01-03-21 06:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رىرى45 (المشاركة 15386605)
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

الله يعزك تسلمي

دفنا عمر 01-03-21 06:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م ام زياد (المشاركة 15386126)
مبارك حبيبتي وربنا يوفقك يا سكره😘



حبيبتي. ام زياد تسلمي

دفنا عمر 01-03-21 11:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mona1987 (المشاركة 15386395)
مقدمة جميلة غاليتي بانتظارها موفقة


تسلمي حبيبتي كلك ذوق


الساعة الآن 04:58 AM

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.