آخر 10 مشاركات
496 -الأميرة الشريدة- جيني لوكاس -أحلام الجديدة-حصرياً (تم إضافة نسخة واضحة جداً) (الكاتـب : رهوفة العسولة - )           »          ظلال العشق (67)-قلوب شرقية -للكاتبة الرائعة : حنين احمد[حصرياً]*مميزة*كاملة &الروابط* (الكاتـب : hanin ahmad - )           »          تراتيل الماضي ـ ج1 سلسلة والعمر يحكي - قلوب زائرة - بقلمي: راندا عادل*كاملة&الرابط* (الكاتـب : راندا عادل - )           »          طلب تصميم غلاف لرواية (الكاتـب : قصص من وحي الاعضاء - )           »          نيكو (175) للكاتبة: Sarah Castille (الجزء الأول من سلسلة دمار وانتقام) كاملة+روابط (الكاتـب : Gege86 - )           »          مابين الحب والعقاب (6) -ج1 من سلسلة الحب والعقاب للرائعة: مورا أسامة *مكتملة & مميزة* (الكاتـب : قلوب أحلام - )           »          اكليل الصبار ج1- من س اني عشقتك -قلوب أحلام زائرة- بقلمي:زهرة سوداء(مكتملة&الرابط) (الكاتـب : زهرة سوداء - )           »          سجل هنا حضورك اليومي (الكاتـب : فراس الاصيل - )           »          طلب مساعدة لاشراف وحي الاعضاء (نرجو وضع تنبيه بنزول الفصول الجديدة للروايات) (الكاتـب : قصص من وحي الاعضاء - )           »          بين نسائم أفكاري * مكتملة * (الكاتـب : سعاد (أمواج أرجوانية) - )


العودة   شبكة روايتي الثقافية > مكتبات روايتي > طـلـبـات الـكـتــب

Like Tree2Likes
  • 1 Post By Menna Hany
  • 1 Post By همس القوافي
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-05-22, 01:24 PM   #1

Menna Hany

? العضوٌ?ھہ » 437721
?  التسِجيلٌ » Jan 2019
? مشَارَ?اتْي » 68
?  نُقآطِيْ » Menna Hany is on a distinguished road
افتراضي رواية مش فاكرة اسمها


كان في رواية قرأتها من فترة ومش فاكرة اسمها لو حد يعرف اسمها ايه.... بتحكي عن اربع بنات اخوات كل واحدة من ام عايشين في الخارج.... ابوهم كان بيتجوز من كل جنسية ويسيب العيال... بعد كده اختهم الكبيرة هي اللي مربياهم... عيال عمهم الرجالة حيبحثوا عنهم عشان يرجعوهم بلدهم...



Menna Hany غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-05-22, 09:50 PM   #2

همس القوافي

نجم روايتي وراوي القلوب .. أيقونة كنز سراديب الحكايات

 
الصورة الرمزية همس القوافي

? العضوٌ?ھہ » 439514
?  التسِجيلٌ » Jan 2019
? مشَارَ?اتْي » 4,246
?  نُقآطِيْ » همس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة menna hany مشاهدة المشاركة
كان في رواية قرأتها من فترة ومش فاكرة اسمها لو حد يعرف اسمها ايه.... بتحكي عن اربع بنات اخوات كل واحدة من ام عايشين في الخارج.... ابوهم كان بيتجوز من كل جنسية ويسيب العيال... بعد كده اختهم الكبيرة هي اللي مربياهم... عيال عمهم الرجالة حيبحثوا عنهم عشان يرجعوهم بلدهم...
رواية شهريار على باب الفاتنات
للكاتبة سحابة نقية

Menna Hany likes this.

همس القوافي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:24 PM



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.