آخر 10 مشاركات
سيمفونية الجليد والنار(117)-ج3 أسرار خلف أسوار القصور - noor1984*الفصل11ج1* *مميزة* (الكاتـب : noor1984 - )           »          ملكه للأبد (12) للكاتبة Rachel Lee الجزء الثانى من سلسلة التملك.. كاملة مع الروابط (الكاتـب : nagwa_ahmed5 - )           »          [تحميل] الليالي الطويلة للكاتبه: الملكة الام (Pdfـ Docx ـ Txt) (الكاتـب : فيتامين سي - )           »          تناقضاتُ عشقكَ * مميزة ومكتملة * (الكاتـب : ملاك علي - )           »          صعبة المراس(36)للكاتبة:Sandra Marton(الجزء الثالث من سلسلةعرائس راميريز)*كاملة+روابط* (الكاتـب : Gege86 - )           »          ورطة الجنى (21) للكاتبة Mina Khan .. كاملة (الكاتـب : nagwa_ahmed5 - )           »          بين الماضي والحب *مميزة و مكتملة* (الكاتـب : lossil - )           »          116 - سارق الذكريات - ليندسي ارمسترونغ (الكاتـب : حبة رمان - )           »          زواج عاصف (33) للكاتبة:Lynne Graham(الجزء الثاني من سلسلة طفل دراكوس) *كاملة+روابط* (الكاتـب : * فوفو * - )           »          214 - العسل المر - لي ويلكنسون -حصـــــــــــرياً (الكاتـب : عنووود - )


العودة   شبكة روايتي الثقافية > مكتبات روايتي > طـلـبـات الـكـتــب

Like Tree2Likes
  • 1 Post By Menna Hany
  • 1 Post By همس القوافي
إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-05-22, 01:24 PM   #1

Menna Hany

? العضوٌ?ھہ » 437721
?  التسِجيلٌ » Jan 2019
? مشَارَ?اتْي » 68
?  نُقآطِيْ » Menna Hany is on a distinguished road
افتراضي رواية مش فاكرة اسمها


كان في رواية قرأتها من فترة ومش فاكرة اسمها لو حد يعرف اسمها ايه.... بتحكي عن اربع بنات اخوات كل واحدة من ام عايشين في الخارج.... ابوهم كان بيتجوز من كل جنسية ويسيب العيال... بعد كده اختهم الكبيرة هي اللي مربياهم... عيال عمهم الرجالة حيبحثوا عنهم عشان يرجعوهم بلدهم...



Menna Hany غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-05-22, 09:50 PM   #2

همس القوافي

نجم روايتي وراوي القلوب .. أيقونة كنز سراديب الحكايات

 
الصورة الرمزية همس القوافي

? العضوٌ?ھہ » 439514
?  التسِجيلٌ » Jan 2019
? مشَارَ?اتْي » 4,246
?  نُقآطِيْ » همس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond reputeهمس القوافي has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة menna hany مشاهدة المشاركة
كان في رواية قرأتها من فترة ومش فاكرة اسمها لو حد يعرف اسمها ايه.... بتحكي عن اربع بنات اخوات كل واحدة من ام عايشين في الخارج.... ابوهم كان بيتجوز من كل جنسية ويسيب العيال... بعد كده اختهم الكبيرة هي اللي مربياهم... عيال عمهم الرجالة حيبحثوا عنهم عشان يرجعوهم بلدهم...
رواية شهريار على باب الفاتنات
للكاتبة سحابة نقية

Menna Hany likes this.

همس القوافي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:38 PM



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.