آخر 10 مشاركات
18 - بين السكون والعاصفة - كاى ثورب - ع.ق ( نسخة اصلية ) (الكاتـب : امراة بلا مخالب - )           »          الــــسَــــلام (الكاتـب : دانتِلا - )           »          1027 - القدر المشؤوم - سالي وينتوورث - د.ن (الكاتـب : ^RAYAHEEN^ - )           »          مـــا أصعب الإبتعاد عنها *مميزة ومكتملة* (الكاتـب : عيون الرشا - )           »          سجل هنا حضورك اليومي (الكاتـب : فراس الاصيل - )           »          همس المشاعر بين ضفاف صورة .. وحروف ماثورة... (الكاتـب : المســــافررر - )           »          القرار الصعب (ريما وعبد المحسن) / للكاتبة روح الشمالي ، مكتملة (الكاتـب : أمانى* - )           »          سَكَن رُوحِي * مكتملة **مميزة** (الكاتـب : سعاد (أمواج أرجوانية) - )           »          لهيب عاشق-قلوب أحلام زائرة- للكاتبة الرائعة::هبة خاطر *كاملة+روابط* (الكاتـب : noor1984 - )           »          إغواء البريئة (67) للكاتبة: جيني لوكاس .. كاملة .. (الكاتـب : * فوفو * - )


العودة   شبكة روايتي الثقافية > قسم الروايات > منتدى الروايات والقصص المنقولة > منتدى الروايات العربية المنقولة المكتملة

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-09-22, 03:17 AM   #1

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
Rewitysmile25 أحببت أرمله ، بقلم / حوريه مصطفى ، " مصريه " ( مكتملة)





بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اعضاء روايتي الغالين نقدم لكم رواية

(( أحببت أرمله ))

بقلم/ حوريه مصطفى



قراءة ممتعة للجميع ....






التعديل الأخير تم بواسطة فيتامين سي ; 28-09-22 الساعة 11:45 AM
فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 08-09-22, 03:19 AM   #2

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي

رابط لتحميل الرواية

هنـــــــــــــــــــــــ ــــــــــا




الحلقة 1
الحلقة 2
الحلقة 3
.
.
رواية / احببت ارملة

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 1
.
_ البقاء لله يـا مدام..

هي بصدمه: مين حضرتك وايه اللي بتقوله ده..

هو بحزن: انا اللوا سليم الانصاري.. والمقدم ادهم استشهد يــا بنتي..

هي بصراخ: انت اكيد غلطان ادهم لسه عايش.. ادهم ما"متش.. ادهم بيحبني مستحيل يسبني..

حماتها من وراها: في ايه يا نجمه ليه بتصرخي كده الناس اتلمت علي صوت صراخك..

نجمه بدموع وشهقات: هو.. بيقول ان ادهم ما'ت..

حماتها فاطمه بعدم فهم: هو مين يا حبيبتي اللي بيقول مش فاهمه منك حاجه..

_نجمه مدت ايدها بالفون لفاطمه..

فاطمه بهدوء: ايوه مين..

اللوا سليم بحزن: المقدم ادهم استشهد يا مدام فاطمه..

فاطمه بدموع: ابني ادهم ما'ت..

اللوا سليم بحزن: ميغالش علي الي خلقه ده نصيبه وعمره انتهي لحد كده..وبعدين قال البقاء لله وربنا يصبرك علي فراقه..

فاطمه بدموع: طيب انا عايزه اشوف ابني لاخر مره..

اللوا بحزن: تمام انا هبعت حد ياخدك انتي ونجمه علي المستشفي عشان تشوفه قبل ما يتم اجراءات الدفن..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــــــ✰

بعد فتره وصل شخص من طرف اللوا عشان يوصلهم المستشفى..

في المستشفى..✰

فاطمه بدموع :لو سمحت يــا دكتور عايزه اشوف ابني..

الدكتور بجديه: ابنك مين يا خالتي..

فاطمه بدموع وشهقات: المقدم ادهم المنشاوي..

الدكتور بحزن: تماام اتفضلي.. معايا هو موجود في الغرفه دي..

_نجمه كانت دموعها بتنزل ومش بتتكلم..

فاطمه بدموع مسكت ايد نجمه و دخلت الغرفه اللي فيها ادهم..

فاطمه بدموع مسكت ايد ادهم وقالت: ربنا يرحمك يا حبيبي ويجعلك من اهل الجنه ونعيمها..

نجمه كانت واقفه بتتخيل مواقفها مع ادهم..

نجمه بحب: ايه رايك في الدريس ده يا دومي..

ادهم بعشق: نجمتي اي حاجه بتلبسها حلوووه..

نجمه بحب: بحبك يا ادهمي..

ادهم بحب: وادهمك بيحبك يـا نجمتي..

موقف 2.. ♥

ادهم بحب: مالك يا نجمتي بتعيطي ليه..

نجمه بدموع: حر'قت الاكل بتاع الغدا..

ادهم بحب: فداكي يــا حبيبتي مبحبش اشوف دموعك دي..

نجمه بحزن: طيب انت هتاكل ايه دلوقتي..

ادهم بحب: هنطلب اكل من برا يـا حبيبتي..

موقف 3.. ♥

نجمه بحب: ايه رايك نتفرج علي فليم كرتوني لحوريه البحر «اريل»..

ادهم بحب: نجمتي تأمر وانا انفذ..

موقف 4.. ♥

الساعه 3 فجرا.. ♡

نجمه بحب: قوم يا ادهمي عشان نخرج نتمشي علي الكورنيش..

ادهم بنعاس: ناامي يا حبيبتي انا عندي ماموريه الصبح بدري..

نجمه ببكاء: عشان خاطري يـــا ادهم..

ادهم بحب: قومي البسي يا نجمتي خاطرك عندي غالي وانا مستحيل ارفضلك طلب..

موقف5.. ♥

نجمه كانت بتفرج علي التلفزيون وادهم جيه وقعد قدامه وقال..

ادهم بحزن: نجمه..

نجمه بحب: نعم يا حبيبي..

ادهم بحزن: عندي ماموريه تبع الشغل واحتمال كبير مرجعش..

نجمه بدموع: يبقا مستحيل تروح يا ادهم انا مستحيل اتخيل حياتي من غيرك..

ادهم بحب: بس ده واجبي تجاه بلدي يا نجمتي..

نجمه بدموع: طيب وانا..

ادهم بحزن: بلدي محتاجني يا نجمتي لازم ادي واجبي..

نجمه بدموع: تمام يا ادهم روح بس ارجعلي لاني مقدرش اعيش من غيرك..

ادهم بحب: هرجعلك يا روح ادهم ودنيته..

عوده..♡

نجمه مسكت ايد ادهم وقالت هتوحشني اوووي يا ادهم نجمه من غيرك ولا حاجه.. بحبك يــا ادهمي..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــــــ✰

مرت اجراءات الدفن..

في العزا..

عمه ادهم: يا حبيبي يا بني كله من بوز الفقر و وش النحس علي البيت..

واحده من اللي قاعدين في العزا: ياعيني ملحقش يتهنا في حياتي مبقالوش 3 شهور متجوز..

واحده تانيه: عريس الجنه.. ربنا يرحمه ويغفر له ويجعل مثواه الجنه يارب..

نجمه كانت سماعه كلامهم وساكته..

تقي اخت نجمه: قومي معايا يا حبيبتي اقعدي جوا.. عشان ترتاحي..

نجمه وهي قايمه سمعت عمه ادهم وهي بتقول داهيه تاخدك يا وش الففر انتي..

بدون مقدمات نجمه وقعت من طولها علي الارض..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 2
.
#البارت_التاني

تقي اخت نجمه: قومي معايا يـا حبيبتي اقعدي جوا.. عشان ترتاحي..

نجمه وهي قايمه سمعت عمه ادهم وهي بتقول داهيه تاخدك يا وش الففر انتي..

بدون مقدمات نجمه وقعت من طولها علي الارض..

تقي بصراخ: نجممممه..

واحده من اللي قاعدين: حد يساعدنا ندخلها جوا ونطلبها الدكتور..

عمه ادهم بحقد: سيبوها وهي شويه وهتفوق ده اذا مكنتش بتمثل..

فاطمه بدموع: حر'ام عليكي كفايه بقا كلامك اللي زي ا' لسم ده..

تقي بدموع: خالتي فاطمه نجمه تنفسها ضعيف خالص..

عمه ادهم في نفسها: يارب تمو'ت عشان نخلص من قر'فها بقا..

فاطمه بحزن: اهدي يـــا حبيبتي الدكتور علي وصول..

بعد فتره وصل الدكتور.. ♡

الدكتور كان بيكشف علي نجمه وقال: انخفاض في ضغط الدم وده غلط علي صحتها وصحه الجنين..

فاطمه بدموع: انت بتقول ايه يــا دكتور..

الدكتور بجديه: المدام حامل..

عمه ادهم: ده اكيد مش ابن ادهم انا متاكده من ده.. وبعدين قالت ادهم كان بقالو 3اسبابيع مسافر قبل ما يتوفي..

الدكتور بجديه: المدام نجمه حامل في أسبوعين ياريت تهتموا فيها كويس لان حالتها النفسيه زيرو..

فاطمه بحزن: تمام يا دكتور معلش تعبنك معانا..

الدكتور بابتسامة: ده واجبي.. عن اذنكم..

الكل: اتفضل..

بعد ساعه نجمه فاقت وعرفت انها حامل..

تقي بحب: مبروك يـا حبيبتي..

نجمه بحزن ودموع: ادهم لو كان عايش كان هيبقا مبسوط اوووي يا تقي..

تقي بحزن: ربنا يرحمه يـا حبيبتي..

نجمه بحزن: امين يارب وبعدين حطت ايديها علي بطنها وقالت.. مبسوطه ان جوايا قطعه من ادهمي..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــــــ✰

مرت ايام العزا في حزن كبير.. ♡

في صباح يوم جديد.. ♡

عمه ادهم بحقد: قومي كده يا حبيبتي اتحركي وجهزي الاكل مع حماتك كفايه عليكي ايااام العزا مكنتيش بتعملي حاجه..

نجمه بتعب: حاضر يا عمتو قايمه اهو..

تقي بحب: خليكي انتي يا نجمه وانا هقوم اساعد خالتو فاطمه..

عمه ادهم بغضب: انا قولت ست نجمه اللي تقوم.. وبعدين قالت هي مش اول واحده تبقا حامل.. خليها تتحرك شويه بدل قاعدتها دي..

نجمه بتعب قامت و دخلت المطبخ..

تقي بعصبيه: ربنا ينتقم منك يا عقر'به حسبي الله ونعم الوكيل فيكي.. وقامت عشان تساعد نجمه..

عمه ادهم في نفسها: بكره هندمك علي كلامك ده يا تقي هانم وضحكت بشر..

بعد فتره الاكل جهز..

عمه ادهم بغضب: مين الي عمل الشاي ده..

نجمه بتعب: انا يــا عمتو.. ليه فيه حاجه..

عمه ادهم مكست كوبايه الشاي ور"متها علي نجمه..

نجمه بصراخ: اااااه..

عمه ادهم بغل: الشاي مفيش فيه سكر..

فاطمه بزعيق: خلاص كفايه بقا ارحمي البت انتي عايزه منها ايه.. وبعدين قالت بعصبيه العزا خلص من شهر ياريت تلمي هدومك يـــــا سهير وتمشي من هنا..

سهيـــر بعصبيه: بقا بتطرديني يـا فاطمه من بيت اخويا..

وقامت عشان تلم هدومها..

بعد وقت انتهت سهيــــر وهي ماشيه قالت بعصبيه: صدقيني هتندمي علي الي عملتيه ده يا فاطمه..

فاطمه بهدوء: مع السلامه ياريت تبقي تقفلي الباب وراكي وانتي خارجه..

سهيـر وهي خارجه رزعت الباب جامد..

تقي بفرح: الحمدلله انها مشيت دي وليه عقر'به..

فاطمه بضحك: معاكي حق والله يا تقي.. وبعدين راحت جابت مرهم الحر"وق عشان ايد نجمه..

نجمه بحزن: ليه بتعاملني كده..

فاطمه بحزن: هي بتعمل كده عشان الورث مش اكتر..

تقي بمرح: كفايه تجيبوا في سيرتها بقااا انا ماصدقت انها مشيت وبعدين قالت بمرح سيرتها بتعصبني يــا جماعه..

نجمه وفاطمه ضحكوا علي كلامها..

وهما بيتكلموا جرس الباب رن..

نجمه كانت قايمه تفتح الباب..

تقي بحب: خليكي انتي يــــا نجمه ارتاحي وانا هقوم افتح..

نجمه بتعب: طيب يا حبيبتي..

وفعلا تقي فتحت الباب..

فاطمه من جوا: مين يا تقي..

_انا يا خالتي..

فاطمه بصدمه: إلياس..

إلياس بحب: اذيك خالتي وحشتيني اوووي..

فاطمه بدموع: وانت كمان يــا حبيبي..

إلياس بحزن: كفايه دموع يا خالتي.. انا كنت جاي وعايزك في موضوع وياريت مش تفهميني غلط..

فاطمه بحزن: اتفضل يـا بني..

إلياس بهدوء: انا عايز اتجوز نجمه..

فاطمه بصدمه وعصبيه : انت ايه اللي بتقوله ده.. انت واعي للكلام ده.��🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 3
.
#البارت_التالت

إلياس بهدوء: انا عايز اتجوز نجمه..

فاطمه بصدمه وعصبيه : انت ايه اللي بتقوله ده.. انت واعي للكلام ده..

إلياس بهدوء: ايوه واعي جدا لكلامي..

نجمه بعصبيه: انتي واحد متخ'لف وانا مستحيل اتجوز بعد ادهم انت فاهم.. واتفضل برا من غير متطرود..

إلياس ببرود: انا همشي بس انتي لازم توافقي لاني مش باخد رايك ع فكره..

فاطمه بحزن: يــــا خساره يــا إلياس بتبص علي مرات صحبك... دا ادهم كان بيتعبرك اخوه..

إلياس بصلها بحزن ومشي..

نجمه كانت منهاره من البكا...

تقي بدموع: اهدي يـــا نجمه..

نجمه بدموع: هو مش عنده د'م للدرجادي يــــا تقي عشان يطلب طلب زي ده قولي..

تقي بدموع: محدش موافق علي طلبه يــا حبيبتي..

فاطمه بحزن: قومي يــــا حبيبتي اتوضي وصلي.. وكفايه دموع عشان صحتك وصحه ابنك..

نجمه بحزن: حاضر يـــــا ماما..

مر اليوم بدون احداث تذكر..♡

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في صباح يوم جديد..♡

نجمه كانت بتجهز الاكل هي وتقي..

تقي بمرح: جمالك ده ولا جمال عبدالناصر..

نجمه بابتسامة: جمالي طبعا..

تقي بضحك: تبا لتواضعك يا فتااه..

فاطمه بتدخل: هو في زي جمال نجمه وطيبه قلبها..

نجمه بحب: تسلمي يـــــا ماما علي كلامك الحلو ده..

فاطمه بحنان: انتي بنتي يــــا نجمه انتي والشعنونه دي.. مش عارفه من غيركوا البيت هيكون عامل ازاي.. وكملت بدموع من وقت ما ادهم اتو'في وانتي قاعده معايا هنا واحده غيرك ولا كانت سالت فيا حتى يــــا بنتي..

تقي بمرح لتخفيف الحزن: الله ايه لازمه كلامك ده يـــــا فطومه دلوقتى..

فاطمه بضحك: يــــا بت احترميني ده انا زي امك ع الاقل..

تقي بحب: ما انتي امي فعلا..

نجمه بابتسامة: الاكل جاهز..

فاطمه بحب: يلا عشان ناكل وننضف البيت..

_وفعلا خلصوا اكل وهم بينضفوا البيت نجمه لقت البوم الصور بتاعها هي و ادهم..

_ نجمه مسكت الألبوم وخدته وقعدت علي السـريـــر وبقت تتفرج علي صورها هي وادهـم مع بعض ودموعها كانت بتنزل كل ما تشوف صورها مع ادهم..

فاطمه بخوف: مالك يا نجمه في حاجه بتوجعك يــــا حبيبتي.. فاطمه بتبص لقتها بتتفرج علي صورها مع ادهم..

نجمه بدموع: وحشني اووي يـــــا ماما.. ادهمي وحشني اووي..

فاطمه بدموع: ليه يا نجمه تتعبي نفسك وتتعبي قلبي معاكي يــــا بنتي..

نجمه بدموع: اسفه يا ماما مش بايدي والله.. انا مش قادره انساه..

فاطمه بدموع وحزن: ربنا يرحمه يــــا حبيبتي..

نجمه بدموع: امين ياارب العالمين..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �✰

في مكان اخر..♡

مجهول بعصبيه: ازاي يعنى ترفض تتجوزك.. انت كان لازم تقنعهم لان حياتها في خطر هي وعيلتها يـــا إلياس...

إلياس بهدوء: يــــا سياده اللوا دي حاجه مش بايدي غير كده هي طردتني من البيت..

اللوا سليم بعصبيه: ده مش شغلي يا بيه.. انت لازم تتجوز نجمه في اسرع وقت ممكن انت فاهم..

الياس ببرود: فاهم يـــــا فندم عن اذنك..

اللوا سليم: اتفضل..

إلياس ادي التحيه العسكريه وخرج..

الياس خرج وطلع فونه و رن علي شخص وطلب منه يقابله في مطعم**..

في احد المطاعم اللي بتطل علي البحر..

الياس بهدوء: اسف علي التاخير يــــا خالتي..

فاطمه بهدوء: انا مش خالتك وياريت تقول موضوعك المهم في اسرع وقت..

الياس بحزن: حاضر..
الياس بدا يحكيلها عن الكلام اللي حصل بينه وبين اللوا..

فاطمه بصدمه من الكلام اللي سمعته قالت: يعني انت عايزني اقنع نجمه انها تتجوزك..

الياس بهدوء: ايوه..

فاطمه بحزن ودموع: تمام..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــــــــــــ✰

في المساء..♡

كانوا بيتناولوا طعام العشا..

فاطمه بهدوء: كتب كتابك علي الياس كمان اسبوع يـــــا نجمه..

نجمه بصدمه: ايه الكلام اللي بتقوليه ده يا ماما..

فاطمه بببرود: زي ما سمعتي وياريت كلامي يتنفذ ومش عايزه مناقشه فيه..

تقي بحزن: كمان اسبوع ازاي وادهـم متو'في بقاله شهر..

فاطمه بهدوء: الكلام اللي بقوله يتنفذ انتوا فاهمين كتب الكتاب كمان اسبوع..

نجمه بدموع: انا زعلتك في حاجه طيب..

فاطمه ببرود: لا..

نجمه بدموع: وانا مستحيل اتجوز بعد ادهم يـــا ماما..

فاطمه بهدوء: هتوافقي يـــــا نجمه لان ده في مصلحتك.. انت فاهمه..

نجمه بعصبيه: وانا مش عاوزه اتجوز بعد ادهم يا ماما.. مستحيل اتخيل حياتي مع حد غير ادهم.. انت ليه بتجبيرني علي حاجه مستحيل انها تحصل..

فاطمه بعصبيه ضربتها بالقلم وقالت: انا بعمل كده عشان مصلحتك يـــــا نجمه وبعدين قالت بدموع انا مش عايزه اخسرك زي ما خسرت ادهم..

نجمه بدموع: قصدك ايه..

فاطمه بحزن: هتعرفي بعدين انا بعمل كده ليه...

تقي بحزن: تعالي يـــــا نجمه اقعدي عشان شكلك تعبتي..

نجمه بدموع: لا انا كويسه.. كويسه اووي وسبتهم ودخلت جوا..

بعد مرور اسبوع..♡

يوم كتب الكتاب.. ♥"

الياس لفاطمه: شكرا اوووي يا خالتي انك تفهمتي الموضوع..

فاطمه بحزن: انا عملت كده عشان حياه نجمه وتقي مش اكتر..

المأذون بمقاطعه: ياريت حد ينادي العروسه..

فاطمه بدموع: ادخلي يا تقي نادي نجمه..

تقي بحزن: حاضر..

وفعلا تقي دخلت عشان تنادي نجمه..

تقي بصدمه: نجمممممه...
.
يتبع..




التعديل الأخير تم بواسطة فيتامين سي ; 28-12-22 الساعة 03:03 PM
فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 28-12-22, 02:25 PM   #3

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقة 4
.
#البارت_الرابع

فاطمه بدموع: ادخلي يــــا تقي نادي نجمه..

تقي بحزن: حاضر..

وفعلا تقي دخلت عشان تنادي نجمه..

تقي بصدمه: نجمه..

نجمه بابتسامة: ايوه يـــــا تقي..

تقي بمرح: ده انا فكرتك هتهربي او تمو'تي نفسك..

نجمه بابتسامة حزن: وليه اغضب ربنا..

تقي بحزن: يعني انتي هتوافقي..

نجمه بغموض: هتعرفي بره يلا نخرج..

وفعلا خرجوا..

نجمه قعدت جمب فاطمه بحزن..

الماذون: انتي موافقه يـــــا بنتي تتجوزي الياس الشافعي..

نجمه بهدوء: لا مش موافقه يا شيخنا..

الياس بعصبيه مبالغه: ايه الكلام اللي بتقوليه ده..

الماذون: اهدي يـــــا بني..

نجمه ببرود: الجواز ده هيكون باطل انا عدتي لسه مش خلصت يا شيخنا.. وبعدين قالت بدموع انا جوزي متو'في من شهر تقربيا وانا دلوقتي حامل..

الياس بعصبيه: يعني ايه الكلام ده..

الماذون بعصبيه قام من مكانه وقال: يعني الجواز هيكون باطل يـــــا بني لازم تستني لحد ما تولد..

الياس ببرود: ميهمش انت لازم تكتب علينا دلوقتي..

الماذون بغضب: روح اقرا في كتاب الله يـــــا بني اللي بتعمله ده اكبر غلط وهو ماشي قال اتقوا الله ده شرع ربنا..

نجمه ببرود: اتفضل امشي لان وجودك هنا غلط وعلي ما اعتقد مش جواز والماذون مشي هو كمان..

الياس بهدوء: تمام.. وفي نفسه صدقيني هتندمي..

بعد ما الكل مشي..♡

فاطمه بدموع: انا اسفه يـــــا بنتي انا راح عن بالي موضوع العده من خوفي والله..

نجمه بحزن: الموضوع انتهي خلاص يــــا ماما..

تقي بغيظ: هو ليه الياس كان مصصم انو كتب الكتاب يتم النهارده مع ان أكيد عارف ان الجواز هيكون باطل..

نجمه بهدوء: اكيد في حاجه ومع الوقت هتبان..

فاطمه بتعب: انا هدخل ارتاح شويه..

تقي بعد ما فاطمه دخلت: هو انتي مش شاكه في الياس يـــــا نجمه..

نجمه بضحك: بلاش المحقق كونان يطلع دلوقتي و روحي ذاكري..

تقي بضحك: حاضر..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــ✰

في مكان بعيد عن انظار الناس..♡"

مجهول 1 بغضب :انت واحد غبي مبتعرفش تعمل حاجه بعمايلك دي هنروح كلنا في داهيه واولنا انت لان انت اللي في الوش..

مجهول 2 بغضب: نعم قصدك اي بالكلام ده انا لو حصلي حاجه هوديكم كلكم في ستين داهيه اللي مش تعرفيه ان كلنا في الهواء سوا ولو نجمه عرفت السلسه اللي معاها فيها أي يبقى علينا العوض..

مجهول 1 بغضب:نعم سلسله اي اللي مع نجمه انت اتجننت يعني انت عارف انها معاها حاجه تودينا في داهيه ومخليها لسه عايشه مش قت"لتها لي..

مجهول 2 بسخريه :اقت"ل مين هو الق"تل بالبساطه دي ولو ده حصل هنوصل ازاي للحاجه اللي معاها..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في الجهاز..♡

اللوا سليم بفخر: انا فخور بيك اووي يـــــا بني.. انت قبضت علي الدراع اليمين اللي هيقدر يوصلنا لرئيس العصابه.. واكمل بحزن ووقتها نقدر ناخد حق ادهم..

هو بحزن: انا مستحيل اسامح نفسي لاني مقدرتش انقذه وقتها..

اللوا سليم بحزن: متقولش كده يـــــا جاسر انت حاولت تتقذه بس مقدرتش لوحدك..

جاسر بحزن وعيون دامعه: دلوقتي الذئب رجع.. انا اللي هاخد حق صحبي يــــا سياده اللوا.. عشان كده انا عايز امسك القضيه بدل الياس..

اللوا سليم بهدوء: تماام انا هسحب ملف القضيه من الياس وبكرا الصبح هيكون علي مكتبك باذن الله..

جاسر بهدوء: تماام يا فندم.. وادي التحيه العسكريه وخرج..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــــــ✰

في منزل نجمه..♡

نجمه بهدوء: يـــــا ماما صدقيني احنا محتاجين الشغل عشان مصاريف البيت ومصاريف دراسه تقي..

فاطمه بحزن: مستحيل اخليكي تشتغلي وانتي حامل.. فرضا انك تعبتي ولا انا ولا تقي جمبك.. وبعدين قالت احنا الحمدلله مش محتاجين ومستوره معانا..

نجمه بحب: صدقيني هكون كويسه وبعدين انا حابه اشتغل زهقت من قاعده البيت..

تقي بحب: بلاش تشتغلي يــــا نجمه وانا هوقف دروس وهبقا اذاكر في البيت..

نجمه بعصبيه: مش عايزه اسمع كلامك ده تاني.. انتي كده هتدمري مستقبللك..وبعدين قالت عشان خاطري يـــــا ماما وافقي..

فاطمه بهدوء: سبيني افكر في الموضوع ده يــانجمه..

نجمه بفرح: حاضر يا احلي ماما..

فاطمه بضحك: يــــا بكاشه..

تقي بمرح: ابغي احضنكم لكن استحي..

فاطمه بضحك: تعالي يا اخره صبري هنا.. واخدتهم في حضنها ودعت ربها ان يحميهم من كل شر..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــــــ✰

في صباح يوم جديد..♡

فاطمه بعصبيه: اصحي بقا يـــــا نجمه بقالي ساعه بصحي فيكي..

نجمه بنعناس: معلش يا ماما اصل نايمه متاخر..

فاطمه بحزن: هتنامي ازاي وانتي طول الوقت بتفتكري ادهم..

نجمه بحزن: ادهمي مستحيل انساه يـــــا ماما وانتي عارفه كده كويس..

فاطمه بعيون دامعه: عارفه يا بنتي.. يلا قومي اتوضي وصلي وتعالي ساعديني في الاكل.. عشان عازمه صاحب ادهم..

نجمه بعصبيه: الياس..

فاطمه بضحك: لا جاسر.. يلا قومي اخلصي..

نجمه بابتسامة: حاضر...

ويمر الوقت وياتي جاسر..

علي طاوله الطعام..

فاطمه بحب: منور يا جاسر..

جاسر بود: البيت منور باهله يا امي..

تقي بمرح: وانت يـــــا عمو جاسر ليك لقب زي ادهم كده..

جاسر بابتسامة حزن: ايوه يا قمر..

تقي بابتسامة: وهو ايه لقبك بقا..

جاسر بابتسامة: الذئب..

نجمه رفعت وشها من علي الاكل وقالت الذئب..

جاسر لمح السلسه في رقبه نجمه وقال حلوه السلسه دي..

فاطمه بابتسامة: دي هديه من ادهم الله يرحمه..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 5
.
#البارت_الخامس

نجمه رفعت وشها من علي الاكل وقالت الذئب..

جاسر لمح السلسه في رقبه نجمه وقال حلوه السلسه دي..

فاطمه بابتسامة: دي هديه من ادهم الله يرحمه..

الجميع بحزن: اللهم امين..

جاسر بابتسامة: عن اذنك يـــــا امي لازم امشي ضروري..

فاطمه بابتسامة: اتفضل يـــــا حبيبي وياريت تبقا تكرر الزياره تاني..

جاسر بابتسامة: باذن الله..

جاسر بابتسامة وهو ماشي قال لـ نجمه تشرفت بمعرفتك يــــا مدام نجمه..

نجمه بابتسامة: انا اكتر يـــــا سياده المقدم..

تقي بمرح: يعني انت مش اتشرفت بمعرفتي انا كمان يـــــا عمو..

جاسر بضحك: اكيد طبعا اتشرفت بمعرفتك يــــا قمري..

تقي بخجل: وانا كمان اتشرفت بمعرفتك..

فاطمه بابتسامة: مبسوطه اني شوفتك النهارده يـــــا جاسر..

جاسر بحب: يارب ديما يـــــا امي اشوفك مبسوطه.. عن اذنك لازم امشي..

فاطمه بحب: اتفضل يـــــا حبيبي..

بعد ما جاسر مشي تقي بمرح قالت: ايه رايك في جاسر يـــــا نجمه..

نجمه بعدم فهم: رايي في ايه مش فاهمه..

تقي بابتسامة: في شخصيته..

نجمه بابتسامة: هو باين عليه شخص محترم..

تقي بمرح: يابوي علي حلاوته وجماله وبعدين قالت بضحك استنوني بعد الثانويه العامه عشان قررت اتجوز الحليوه ده..

فاطمه بعصبيه: ادخلي ذاكري يـــــا فاشله يـــــام ثانويه عامه..

نجمه بخبث: استني بس يـــــا ماما فين يـــــا تقي درجه امتحان الكيميا بتاعت الامتحان اللي فات..

تقي بتوتر: لسه المستر مش وزع الدرجات..

نجمه ببرود: فين الدرجه يـــــا حيو'انه انا عارفه انك خدتيها..

تقي بتكشيره طلعت الورقه من جاب البنطلون وقالت خدي اهي..

نجمه اخدت الورقه منها واتفاجات من الدرجه وقالت بصدمه نهارك اسوح ايه ده..

تقي بابتسامة: 3 من 20..

نجمه بغيظ: ومالك بتقوليها وانتي فرحانه كده ليه..

تقي بفخر: عشان انا اعلي درجه في صحابي..

فاطمه بضحك: ابو ورده بيسلم عليكي وحدفته في وشها..

تقي بابتسامة لنجمه: عنفيه اوووي فطومه دي...

نجمه بصراخ: ادخلي ذاكري يا حيو'انه..

تقي باستهزاء: علي اساس اني نافعه اوووي..

فاطمه بهدوء: كويس انك عارفه بس اعملي اللي عليكي..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �✰

في الجهاز..♡

الياس بعصبيه: يعني ايه ملف القضيه هيتسحب مني يـــــا سياده اللوا..

اللوا سليم ببرود: صوتك يبقا واطي وانت بتكلمني.. والملف هيتسحب منك لاني شايف انك مستهتر فيها..

الياس بهدوء: انا اسف يـــــا سياده اللوا.. وبعدين قال مين اللي هيستلم القضيه..

اللوا سليم ببرود: المقدم جاسر..

الياس بعصبيه: تمام عن اذنك وادي التحيه العسكريه وخرج..

في مكتب المقدم جاسر..♥

الياس دخل بهاجميه.. وقال انت مفكر اللي بتعمله ده ايه ها.. انت عاوز تبين للوا انك احسن واحد هنا في الجهاز..

جاسر ببرود: ما انا فعلا احسن واحد هنا في الجهاز..

الياس بعصبيه: صدقني هتندم وملف القضيه هيكون عندك اشبع بيه بس مش هتقدر توصل لــ حاجه برضو بخصوص القضيه.. ولا لـ العصابه..

جاسر بضحك: انت اهبل ياض.. انا الذئب وبعدين قال باستهزاء اذا انت مش قادر توصل لــ رئيس العصابه اللي قت'ل صحبك فانا اقدر عارف ليه لاني الذئب اللقب ده مش من فراغ وانت عارف..

الياس باستهزاء: ذئب والذئب ده كان فين لما قت'لوا صحبه..

جاسر ببرود: كنت بلعب يـــــالا.. واتقضل برا عشان عندي شغل..

الياس خرج بعصبيه ورزع الباب وراه..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــ✰

في مكان بعيد عن انظار الناس..

مجهول1بغضب: يعني ايه كلامك ده..

مجهول 2 بهدوء: يعني الذئب رجع ونهايتنا قربت اوووي برجوعه.. احنا قدرنا نخلص من القناص بس مش هنقدر نخلص من الذئب..

مجهول1بغيظ: في دي معاك حق احنا خلصنا من القناص بصعوبه بس الذئب مش هنقدر عليه لوحدنا..

مجهول2 بتفكير: بس اكيد في حل..

مجهول1 بابتسامة خبث: مفيش غير ضرغام اللي هيقدر يخلص عليه..

مجهول 2 ضحك بشر وقال نهايتك قربت يـــــا ذئب..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــــ✰

في صباح يوم جديد..

فاطمه بحنان: خليكي انتي يـــــا حبيبتي وانا هنزل اشتري طلبات البيت..

نجمه بحب: لا يــا ماما ارتاحي انتي.. انتي رجلك تعباكي انا هروح ع طول ومش هتاخر..

فاطمه بحب: ربنا معاكي يـــــا حبيبتي..

نجمه بابتسامة: امين يارب..

نجمه نزلت واشترت طلبات البيت..

وعلي جانب اخر من الطريق في العربيه حيث يوجد شخصان يخططان لق'تل نجمه

مجهول1:-نفذ يلا البت قدمك اهي ويسوق باعلي سرعه..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 6
.
#البارت_السادس

نجمه نزلت واشترت طلبات البيت..

وعلي جانب اخر من الطريق في العربيه حيث يوجد شخصان يخططان لقتل نجمه..

مجهول1: نفذ يلا البت قدامك اهي ويسوق باعلي سرعه..

نجمه كانت بتعدي الطريق ومش واخده بالها من العربيه..

تاتي العربيه باقصي سرعه لديها

شخص بصوت عالي: حاسبي ي بنتي العربيه هتخبطك

تاخذ نجمه بالها من العربيه وتبتعد سريعا عن الطريق..

الرجل الطيب بود: انتي كويسه يـــــا بنتي..

نجمه كانت بتنهج من كتر الخوف.. حطيت ايدها علي بطنها وقالت الحمدلله..

نجمه بخوف: ايوه يـــــا عمو شكرا..

الرجل بطيبه: بعد كده ابقي خلي بالك من الطريق يـــــا بنتي.. بلاش تسرحي وانتي بتعدي الطريق..

نجمه بابتسامة: حاضر يـــــا عمو.. وشكرا ليك مره تانيه..

الرجل بطيبه: الشكر لله وحده يـــــا بنتي.. وسبها ومشي..

نجمه رجعت البيت وكانت خايفه من الي حصل..

فاطمه بخوف: مالك يـــــا نجمه شكلك مخطوف كده ليه..

نجمه بتعب حكتلها اللي حصل..

فاطمه بعتاب: مش تاخدي بالك من الطريق يـــــا نجمه..

نجمه بحزن: اسفه يـــــا ماما.. وبعدين قالت بتعب انا هدخل ارتاح شويه..

فاطمه بحب: ادخلي يـــــا حبيبتي وانا هخلص الاكل وهبقا اناديلك انتي وتقي..

نجمه بارهاق: حاضر..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــ✰

في احد الاماكن الراقيه..

في قصر الكيلاني..♡

_اصحي بقا يـــــا حبيبي اتاخرت علي الشغل..

هو بنعناس: خمسه بس يـــــا حبيبتي..

هي بغضب: ما تنجز بقا يــــا جاسر.. لاني عايزه اروح الكليه عشان اتاخرت..

جاسر بضحك: حاضر يـــا حوريتي قومت اهو..

حوريه بابتسامة: صباح الخير يا جسوري..

جاسر بحب: صباح الورد والياسمين يــا قلب جسورك.. وبعدين قال لو حد عرف الدلع ده هنفخك.. وهحبسك مع المجر'مين في الزنزانه..

حوريه بضحك: لا متخافش انا معرفه بس الاصدقاء المقربين مني..

جاسر بغيظ: طيب يلا غوري شوفي انتي رايحه..

حوريه بضحك: متزقيش طااه..
وذهبت الي كليتها..

✰ــــــــــــــ✰

في الجهاز..♡

اللوا سليم بهدوء: الملف القضيه بقا معاك يـــــا جاسر اتمني يكون فيه تتطور ملحوظ فيها..

جاسر باحترام: هعمل الي عليا علي قد ما اقدر يـــــا فندم..

اللوا سليم بفخر: وده اللي واثق منه يـــــا جاسر يـــــا بني واكيد هتنجح في المهمه دي..

جاسر باحترام: اتمني اكون عند حسن ظنك.. وادي التحيه العسكريه وخرج..

في مكتب المقدم الياس..♡

جاسر دخل وقعد علي الكرسي المقابل له..

جاسر بحزن: ليه..

الياس بعدم فهم: قصدك ايه مش فاهم..

جاسر بهدوء: ليه بتعمل كده يـــــا الياس..

الياس ببرود: عشان انت احسن مني في كـــــل حاجه..

جاسر بهدوء: احنا مكناش كده يـــــا الياس خلينا نرجع ايد واحده عشان نقدر ناخد حق صحابنا..

الياس ببرود: عمرنا ما هنرجع زي الاول يـــــا جاسر.. واذا علي انت عامل عشان حق فانت عملت فيها شهم وخليت اللوا يسحب الملف مني..

جاسر بهدوء: يعني ايه..

الياس ببرود: يعني مش فاضي..

جاسر قام وخرج بحزن..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــ✰

بعد مرور شهرين نجمه بطنها بدات تظهر بسب الحمل..

نجمه بتعب: معتش قادره من ضهري يـــــا ماما..

فاطمه بحزن: ما انا قولتلك سيبي شغل البيت وانا هعمله بس انتي رفضتي كالعاده..

نجمه بارهاق: ما انتي بقالك فتره بتشتكي من رجلك يـــــا ماما.. وكانت هتوجعك اكتر لو عملتي حاجه..

فاطمه بحب: ربنا يبارك فيكي يـــــا حبيبتي.. قومي ادخلي افردي ضهرك علي السرير وانتي هرتاحي ان شاء الله..

نجمه بتعب: حاضر..

بعد مرور ساعتين نجمه كانت نايمه في امان الله..

تقي بصراخ: نجمممممممه انتي عارفه مين اللي بره دلوقتى..

نجمه بخضه: في ايه..

تقي بغيظ: ركزي معايا يـــــا نجمه بقولك انتي عارفه مين اللي بره دلوقتى..

نجمه ببرود: وانا هعرف منين.. مش كنت نايمه..

تقي بفخر: بس انا عارفه..

نجمه بنفاذ صبر: مين يـــــا اخره صبري..

تقي بغرور: المقدم جاسر واخته حوريه..

نجمه بغيظ: غوري من وششششي اطلعي بره حالا يـــــا حيو'انه..

تقي بخوف: طالعه اهو وبعدين قالت بتوتر هو انتي مش هتخرجي تقعدي معانا..

نجمه بعصبيه: هغير هدومي وهخرج..

بعد وقت نجمه خرجت..

فاطمه بحب: اعرفك يــــا حوريه نجمه بنتي..

حوريه بابتسامة: اتشرفت بمعرفتك يــــا نجمه..

نجمه بابتسامة: انا اكتر يـــــا حور..

جاسر بهدوء: اذيك يـــــا مدام نجمه..

نجمه بابتسامة: الحمدلله بخير..

الياس بهدوء: يدوم الحمد..

وقعدوا يتكلموا حوريه كانت مركزه مع نجمه اووي وفاطمه لحظت ده..

فاطمه بابتسامة: مالك يـــــا حوريه مركزه في ايه انتي..

حوريه بابتسامة بلهاء: في عينها..

فاطمه بضحك: في عين مين..

حوريه بابتسامة: نجمه..

نجمه بصدمه: عيني انا..

حوريه بابتسامة: ايوه عايزه اعرف نوع اللينسيز..

تقي بضحك: دي عيونها مش لينسيز..

حوريه بصدمه: هاااا هو في عيون بالجمال ده..

نجمه بابتسامة: شكرا ده من ذوقك..

تقي بمقاطعه: اصل جده امي جدتها بقا كانت من اصل تركي..

حوريه بابتسامة: بتتكلمي جد..

فاطمه بضحك: متاخديش علي كلامها دي واحده هبله..

جاسر بسرحان: بسم الله ماشاء الله عيونك حلوه اووي..




فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 28-12-22, 02:28 PM   #4

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


رواية / احببت ارملة
بقلم/ حورية مصطفى

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 7
.
.
فاطمه بضحك: متاخديش علي كلامها دي واحده هبله..

جاسر بسرحان: بسم الله ماشاء الله عيونك حلوه اووي..

نجمه ابتسمت بخجل وقالت: شكرا ليك..

حوريه بابتسامة هبله: يــــا بخت اللي في حياتهم نجمه وعيون نجمه..

فاطمه بحب: فعلا والله يـــــا حوريه يـــــا بختنا بنجمه..

تقي بمرح: بدون غرور والله يـــــا جماعه انا عارفه انك مكسوفين تقولها..

نجمه بابتسامة: نقول ايه يـــــا تقي..

تقي بغرور: الحيــــــاه من غير وجودي اللطيف ولا حاجه.. الحيــــــاه من غيري حيــــاه بائسه وممله.. و..

نجمه بصدمه: بسسسسس ايه كل ده.. انتي واخده مقلب في نفسك كده يـــــا روحي..

حوريه بضحك: تبا لتواضعك يـــــا فتاه..

تقي بغرور: لا داعي للتصفيق يــــا شوباب..

فاطمه بصداع: كفااايه ايه راديو اشتغل..

تقي بغيظ: يعني انا غلطانه اني بعمل جو فرفوش في العيله الكئيبه دي..

الجميع بضحك: ايووه..

تقي بابتسامه بلهاء: عارفين الجو ده محتاج ايه يـــــا جماعه..

نجمه بنفاذ صبر: ايه..

تقي بابتسامه: محتاج حبيب..

فاطمه بصدمه: بتقولي ايه..

تقي بابتسامه: سحلب.. هقوم اعمل سحلب.. وطلعت تجري..

جاسر طول الوقت كان مركز مع نجمه.. و الكل لاحظ ده..

حوريه نغزت جاسر في ايده وقالت بهمس: في ايه يـــــا جاسر انت مركز مع نجمه اووووي كده ليــه.. خف شويه يـــــا عم الكل لاحظ..

جاسر فاق من سرحانه وقال: احنا لازم نمشي يـــــا امي لان الوقت اتاخر..

فاطمه بابتسامة: ما تخليك شويه يـــــا بني..

جاسر بابتسامة: اعذريني يـــــا امي الوقت اتاخر وعشان حور عندها كليه بكره..

حوريه بهمس: بس انا مش عاوزه اروح يـــــا جسوري..

جاسر ببرود: اخرسي انتي..

حوريه بغيظ: حاضر..

فاطمه بحب: اللي تشوفه يــــا بني.. بس ياريت تبقا تكرر الزياره..

جاسر بحب: حاضر يـــــا امي..

حوريه راحت حضننت نجمه وقالت: انا حبيتك اوووي وحبيت عيونك اكتر..

نجمه بضحك: وانا كمان حبيبتك يـــــا روحي...

جاسر بهدوء: يلا يـــــا حوريه..

حوريه بابتسامة: حاضر..

وفعلا جاسر وحوريه مشيوا..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في صباح يو9م جديد..♡

في الجهاز..♡

اللوا سليم بفخر: انا فخور فيك يــــا جاسر في وقت قياسي هنقدر نمسك العصابه دي..

جاسر بابتسامة: باذن الله يـــــا فندم خلال اسبوعين هعرف مين الراس الكبيره بتاعت العصابه دي..

اللوا سليم بحب: ده اللي واثق منه يـــــا بني..

جاسر بهدوء: اتمني اكون قد ثقتك فيا يــــا فندم..

اللوا سليم بهدوء: في مجهول حاول يق'تل نجمه وهي بره البيت..

جاسر بصدمه: وحضرتك عرفت ازاي..

اللوا سليم ببرود: لان نجمه متراقبه مننا.. لان حياتها في خطر بسب السلسله اللي معها..

جاسر بهدوء: فعلا دي كانت محاوله اغتيا'ل واكيد هتتكرر تاني..

اللوا سليم بهدوء: لازم السلسه اللي معها هتكون معانا في اسرع وقت ودي مهمتك انت يـــــا جاسر..

جاسر بغيظ: مهمتي ازاي يـــــا فندم..

اللوا سليم ببرود: انت زيارتك هناك كتيره اليومين دول.. حاول تجيب السلسه وانت هناك..

جاسر بهدوء: هي لابسه السلسه في رقبتها طول الوقت.. لانها هديه من ادهم الله يرحمه..

اللوا سليم بعصبيه: اتصرف يـــــا سياده المقدم..

جاسر بغيظ: تمام يـــــا فندم.. وادي التحيه العسكريه وخرج بعصبيه..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �✰

في منزل نجمه.. ♡

فاطمه بخوف: يــــا بنتي اسمعي كلامي وخليني اخدك للدكتور يشوفك..

نجمه بتعب: انا كويسه يــــا ماما.. شويه وهرتاح..

فاطمه بهدوء: طيب خدي كلي انا عملتلك شوربه الخضار دي عشان تدفي بطنك..

نجمه بارهاق: صدقيني يـــــا ماما مش هقدر اكل حاجه دلوقتي.. معدتي مش متقبله الاكل خااالص..

فاطمه بحب: يــــا بنتي دي حاجات بتحصل لاي واحده حامل.. انتي لازم تاكلي حاجه عشان اللي في بطنك يـــــا حبيبتي..

نجمه بهدوء: حاضر يــــا ماما..

بعد وقت انتهت نجمه من تناول الطعام..

نجمه بابتسامة: كويس كده يـــــا ماما..

فاطمه بضحك: كويس اوووي يـــــا قلب ماما.. وبعدين قالت نامي انتي وارتاحي وانا هروح اشوف تقي بتذاكر ولا لا..

نجمه بتعب: طيب..

في غرفه تقي.. ♡

كانت حاطه الفون في قلب الكتاب وبتقرا روايه عشق الزين..

تقي كانت بتكلم نفسها: يارب واحد زي زين الجارحي او مراد الالفي انا راضيه والله بواحد منهم..

فاطمه بهدوء: وايه كمان يـــــا اخره صبري..

تقي بابتسامه بلهاء: مش هتصدقيني صح لو قولتلك اني لسه ماسكه الفون حالا يــــا فطومه صح..

فاطمه ببرود: صح اوووي كمان ..

تقي بابتسامه هبله: كنت عارفه والله..

فاطمه بعصبيه: هاتي الفون ده يـــــا حيو'انه..

تقي بغيظ: خدي يـــــا فطومه وبعدين قالت بهمس مش مسامحكي عشان ديما ظالمني كده..

فاطمه بهدوء: بتقولي حاجه يـــــا تقي..

تقي بابتسامه بلهاء: لا ابدا..

فاطمه بهدوء: بحسب.. يلا ذاكري..

تقي بغيظ: طيب..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في مكان بعيد عن انظار الناس يسوده الحقد والغل..

مجهول1 بغضب: يعني ايه كلامك ده..

مجهول 2ببرود: يعنى انا معتش عاوز اكمل في القر'ف ده..

مجهول1 ضحك بشر وقال: القر'ف ده انت اللي دخلت فيه برجليك.. ومحدش كان جابرك عليه..

مجهول 2 بهدوء: وانا بنسحب منه دلوقتي..

مجهول 1 بشر: يبقا علي مو'تك يـــــا سياده المقدم..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 8
.
.
مجهول 2بهدوء: وانا بنحسب منه دلوقتي..

مجهول 1 بشر: يبقا علي مو'تك يــــا سياده المقدم..

مجهول 2 بضحك: ولا تقدر تعمل حاجه.. اوبس قصدي ولا هتقدري تعملي حاجه.. عارفه ليه.. لاني انـــا المقدم الياس الرفاعي..

مجهول 1 بشر: لا اقدر وانت عارف كده كويس انا قت'لت اخويا وابنه و لا كان فارق معايا.. علي قد ما فرق معايا الفلوووس..

الياس بصدمه: انتي اللي قت'لتي ادهم..

مجهول 1بضحك: ايوه انا اللي قت'لت ادهم ابن اخويا.. انا سهير اكبر زعيمه مافيا في العالم..

الياس بصدمه: يـــــا جبروتك يــــا شيخه.. ادهم عمل ايه تقت'ليه.. وتحرمي عيلته منه..

سهير بضحك: عمل كتير اووووي.. ادهم ابن اخويا في اخر مهمه ليه عرف اني ورا خطف البنات وعمليات القت'ل اللي بتحصل في البلد.. فكان لازم اخلص عليه..

الياس بصدمه: معقول انتي ورا كل ده..

سهير بضحك: انا بنفذ كلام الباشا مقابل الفلووس مش اكتر يـــــا سياده المقدم.. انت مفكر لقب السفا'ح ده من فراغ.. انا بقت'ل بدم بارد.. حتي الناس القريبه مني.. شغلي مفيش فيه رحمه..

الياس بغيظ: وانتي مش خايفه اني ابلغ عنك..

سهير بضحك: مش هتقدر لان الكل مفكر انك الشرير في الحكايه دي..

الياس بصدمه: ايه..

✰ــــــــــــــــــــ✰

في منزل نجمه..💜

فاطمه بحب: ها يــــا نجمه ايه رأيك فيهم..

نجمه بحب: شكلهم كيوت اوووي يـــــا ماما..

فاطمه بحزن: دي كانت هدوم ادهم الله يرحمه.. كنت بحب احتفظ بحاجته..

نجمه بدموع: الله يرحمه يــــا ماما.. ان شاءلله نجتمع كلنا في الجنه..

فاطمه بحب: امين ياارب..

نجمه بتعب: عن اذنك يـــــا ماما هدخل ارتاح شويه..

نجمه خدت الهدوم دخلت اوضتها..

نجمه قعدت علي السرير وحطت ايديها علي بطنها وقالت ياريت كنت موجود معايا يــــا ادهمي في الوقت ده.. وحشتيني اوووي يــــا ادهم..

بعد مرور ساعتين تقي دخلت علي نجمه ولقتها نايمه ودموعها علي خدها..

تقي بحزن: نجمه اصحي..

نجمه بتعب: حاضر يـــــا حبيبتي صحيت اهو..

تقي بحزن: نجمه انتي كنتي بتعيطي..

نجمه بابتسامه: كنت بعيط ايه يـــــا هبله.. ما انا كنت نايمه..

تقي بدموع: انا مش هبله يــــا نجمه وانا وانتي عارفين كويس انك كنتي بتعيطي ليه..

نجمه بدموع وحزن: مش قادره يـــــا تقي.. بشوفه في كل مكان.. بفتكر مواقفنا مع بعض.. ضحكنا مع بعض وهزرانا.. مش قادره انسي ادهم يـــــا تقي..

تقي بحزن خدت نجمه في حضنها وقالت: بصي يـــــا نجمه كلنا عارفين انك مستحيل تنسي ادهم.. بس لازم تحاولي تتعيشي مع الواقع انه معتش موجود في عالمنا دلوقتي..

نجمه بحزن: من امته وانتي بتفهمي كده.. قولي..

تقي بمرح: طول عمري يــــا اختشي..

فاطمه بصراخ من بره: انتي يـــــا زفت'ه انا قولتلك تروحي تصحي نجمه مش تنامي جمبها..

تقي بضحك: طول عمرها ظالمني الوليه دي..

نجمه بابتسامة: اوووي.. قومي يلا نخرج..

تقي بابتسامة: يلا..

وفعلا خرجوا..

فاطمه مسكت تقي من شعرها وقالت: مش انا قولتلك صحيها وتعالي اغسلي المواعيين..

تقي بغيظ: ما هي مكنتش راضيه تصحي يا فطومه اعمل ايه يعني..

نجمه بضحك: خلاص يـــــا ماما.. انا فعلا مكنتش راضيه اصحي..

تقي بحزن: شوفتي طلعتي ظالمني ازاي.. وقالت بدموع مزيفه.. هروح اغسل المواعيين عايزين مني حاجه..

فاطمه بحزن: اسفه يـــــا روحي فكرتك نمتي مع نجمه.. خليكي وانا اغسلهم عشان ظالمتك...

تقي بصراخ: تعيش فاطمه.. تعيش..

فاطمه بصدمه: انتي مش كنتي بتعيطي من شويه..

نجمه بضحك: همو'ت مش قادره.. ههههه..

فاطمه بغيظ: بقا بتضحكي عليا يــــا بنت الجز*مه.. وحدفت ابو ورده في وشها..

تقي بغيظ: ما انا مش هغسل المواعيين في البرد ده..

نجمه بضحك: امال الساخن جوا بيعمل ايه..

تقي بغيظ: راح عن بالي..

فاطمه بصراخ: غورررري من وششي بسرعه..

تقي دخلت المطبخ وبدات تغسل المواعيين..

✰ــــــــــــــــــــ✰

في قصر الكيلاني..♥

حوريه بدموع: بالله عليك يـــــا جاسر وافق..

جاسر بعصبيه: مستحيل اخليكي تسافري لوحدك انتي فاهمه..

حوريه بدموع: فاهمه.. وطلعت تجري علي اوضتها..

جاسر بعصبيه طلع فوق وسمع حوريه وهي بتعيط..

جاسر دخل بهدوء الاوضه لقها دفن وشها في المخده وبتعيط..

جاسر بهدوء: حوريه..

حوريه بشهقات: انا مخصمك مش بكلمك يـــــا جاسر..

جاسر بحزن: مينفعش اسيبك تسافر لوحدك يـــــا حوريتي..

حوريه بدموع: بس انا هكون مع اصحابي يــــا جاسر..

جاسر بهدوء: خلاص يـــــا حوريه روحي وانا هفضل قاعد لوحدي هنا في القصر..

حوريه بحزن: بس انت بتروح شغلك وبترجع متاخر وانا بفضل قاعده في القصر الكبير ده لوحدي..

جاسر بحزن: غصب عني يـــــا حوريه.. وانتي عارفه كده..

حوريه بحزن: عارفه.. قوم البس عشان تروح شغلك..

جاسر بحب: مش زعلانه..

حوريه بحب: لا..

جاسر بحنان باس راسها وقال: احلي حوريه في الكون.. وخرج عشان يلبس..

بعد ما جاسر خرج حوريه بصراخ جتلي فكره وقامت لبست هي كمان..

بعد وقت حوريه خلصت لبس ونزلت تحت لقت جاسر خارج من باب القصر..

حوريه بصراخ: جاسر استني..

جاسر بصدمه: انتي لابسه وراحه فين..

حوريه بابتسامة: عند نجمه وتقي...

جاسر اول ما سمع اسم نجمه قلبه بقا يدق جامد..

حوريه بحب: بالله عليك يـــــا جاسر وافق.. بدل ما اقعد لوحدي..

جاسر بهدوء: طيب يلا علشان اوصلك..

حوريه بابتسامة: يلا..

وفعلا جاسر وصل حوريه عند بيت نجمه وذهب الي شغله...

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في الجهاز..♥

جاسر كان قاعد في مكتبه بيشتغل.. بس تفكيره بيروح عند نجمه..

جاسر بعصبيه: فوق بقا دي كانت مرات صاحبك..

جاسر فاق من سرحانه علي صوت مسدج..

جاسر مسك فونه وفتح المسدج وكان عباره عن فيديو تعذ'يب
لادهم قبل ما يمو'ت..

جاسر بصدمه: ورحمه امي ما هرحمك يـــــا الياس الكل'ب...
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 9
.
.
جاسر بصدمه: و رحمه امي ما هرحمك يـــــا الياس الكل'ب..

في مكتب المقدم الياس..

الياس كان بيشتغل وجاسر دخل عليه بهجميه ومسكه من هدومه..

جاسر بغضب: ليه عملت كده..

الياس بعدم فهم: مش فاهم عليك يا جاسر..

جاسر بغضب: اسمي المقدم جاسر يـــــا رو'ح امك..

الياس بعصبيه هو الاخر: متغلطش يــــا سياده المقدم... انت فاهم..

جاسر بعصبيه: لا مش فاهم يالا..

الياس بهدوء : في ايه يـــــا سياده المقدم..

جاسر فتح فونه علي الفيديو وقال: في انك واحد ند'ل وخاين يــــا الياس..

جاسر بقا يضر'ب الياس بعصبيه.. والياس مستسلم من صدمته..

اللوا سليم بعصبيه: ايه اللي بيحصل هنا..

جاسر بعصبيه: ولا حاجه يـــــا فندم..

اللوا سليم بعصبيه.. شد فون جاسر من ايده.. وقال بصدمه: انت يـــــا الياس تعمل كده..

الياس بهدوء: صدقني يـــــا سياده اللوا الفيديو ده كله كدب انا مستحيل اعمل كده في ادهم..

اللوا سليم بهدوء: انت متحول للتحقيق يـــــا سياده المقدم الياس.. و موقوف من العمل..

الياس بصدمه: صدقني يــــا سياده اللوا انا مظلوم والله..

اللوا سليم مردش علي الياس وخرج..

الياس بحزن: صدقني يـــــا جاسر انا مستحيل اعمل كده.. مستحيل اخون يـــــا صاحبي..

جاسر بهدوء: انا هدور علي الحقيقه بنفسي.. بس صدقني يـــــا الياس لو طلع ليك ايد في قت'ل ادهم.. صدقني ما هرحمك..

العسكري بمقاطعه: اتفضل معايا يـــــا سياده المقدم علي غرفه التحقيق..

الياس مشي مع العسكري بهدوء وهو في حاله حزن..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ـ✰

في منزل نجمه..♥

كانوا في المطبخ بيجهزوا الاكل لحد مــا رن جرس الباب..

فاطمه بهدوء: روحي يـــــا تقي شوفي مين..

تقي بغيظ: اصل انا الخدامه الفلبينية بتاعتكو صح..

فاطمه ببرود: انجزي يــــا حيو'انه..

تقي بغيظ: حاضر..

نجمه بابتسامة: ارتاحي انتي يـــــا ماما وانا هكمل..

فاطمه بحب: معتش غير السلطه.. هعملها وخلاص..

نجمه بابتسامة: طيب..

تقي بصراخ من برا...

فاطمه بخوف: في ايه يابنت الهبله..

تقي بابتسامه بلهاء: حوريه هنا..

فاطمه بغيظ قلعت اللي في رجلها وحدفته في و'ش تقي..

تقي بابتسامه بلهاء: بتحبني اوووي الوليه دي..

نجمه بضحك: تستاهلي عشان تخوفيني عليكي اووووي..

حوريه بابتسامة: ازيك يــــا امي..

فاطمه بحب: كويسه يــــا حبيبتي.

حوريه بحب: عامله ايه يـــــا نجمه والبيبي عامل ايه..

نجمه بابتسامه: الحمدلله يـــــا حبيبتي المهم انتي..

حوريه بابتسامة: الحمدلله بخير..

نجمه بحب: ديما يارب..

فاطمه بحنان: اقعدي يـــــا حبيبتي ارتاحي لحد ما نحط الاكل علي السفره..

حوريه بابتسامة: لا انا حابه اساعدكوا..

تقي بسعاده: طيب ساعديهم انتي يـــــا حور وانا وهرتاح شويه..

فاطمه بهدوء: ترتاحي من ايه يـــــا حبيبتي..

تقي بابتسامه بلهاء: من الراحه يـــــا امي..

فاطمه بصراخ: علي المطبخ يـــــا تقي يلا..

تقي بابتسامه: بهزر والله..

وفعلا جهزوا الاكل في جو مليان حب وبهجه..

بعد فتره انتهوا من تناول الطعام..

فاطمه بحب: جاسر عامل ايه يـــــا حور..

حوريه بابتسامة: بخير الحمدلله..

فاطمه بحب: يـــــارب ديما ياقلبي..

حوريه بابتسامة: ممكن يـــــا نجمه اشوف السلسه دي عشان اخلي جاسر يجيبلي واحده زيها..

نجمه بابتسامة قلعت السلسلة وقالت: اتفضلي يـــــا حبيبتي..

حوريه خدت السلسه من نجمه وبدون مــــا حد يلاحظ بدلت السلاسل مع بعض..

حوريه بابتسامة: شكرا يـــــا نجمه..

نجمه بحب: العفو يــــا قلبي..♥"

مر اليوم بدون احداث تذكر..💜"

✰ــــــــــــــــــــــــ� �✰

في صباح يوم جديد..♥"

في الجهاز..💜"

اللوا سليم بحزن: مكنتش اتوقع ان الياس يكون خا'ين..

جاسر بحزن: الياس مستحيل يعمل كده يـــــا سياده اللوا.. اكيد في حاجه ورا الموضوع ده وانا لازم اعرفه..

اللوا سليم بحزن: يـــــاريت يطلع كل ده كذ'ب..

جاسر بهدوء: الحقيقه هتظهر يـــــا سياده اللوا انا واثق ان الياس برئ..

اللوا سليم بهدوء: عملت ايه في السلسه يـــــا سياده المقدم..

جاسر بتذكر.. انا نسيت امر السلسه بسب موضوع الياس..

اللوا سليم بعصبيه: احنا محتاجين السلسه دي ضروري يـــــا سياده المقدم.. هي حل اللغز.. انت فاهم..

جاسر بايماء: فاهم يــــا فندم وادي التحيه العسكريه وخرج..

في قصر الكيلاني..♥"

حوريه بصدمه: انت رجعت من الشغل بدري يــــا جاسر... هتتحسد والله..

جاسر بهدوء: انتي جبيتي السلسه اللي قولتلك عليها يــــا حوريه..

حوريه بابتسامة: نسيت..

جاسر بعصبيه: نعاااام..

حوريه بخوف: بهزر والله وطلعت السلسه من جيب بنطلونلها..

جاسر بهدوء اخد السلسه وقال.. يـــــاريت بلاش هزار من ده تاني يــــا حوريه..

حوريه بحزن: تمام يـــــا جاسر..

جاسر خرج بعصبيه من القصر ورجع الجهاز التاني..

✰ـــــــــــــــــــــ✰

تقي بابتسامه: بالله عليكي وافقي يـــــا فطوومه..

فاطمه بهدوء: لا مفيش خروج..

نجمه بابتسامة: خلينا نخرج يـــــا ماما احنا من زمان مش خرجنا.. وانا زهقت من قاعده البيت..

فاطمه بحب: طيب ادخلوا البسوا يلا..

تقي ونجمه بسعاده: حاضر..

بعد وقت نجمه وتقي خلصوا لبس..

نجمه بابتسامة: احنا خلصنا يــــا ماما..

وفعلا خرجوا واتفسحوا وهم راجعين جيت عربيه بسرعه رهيبه شدت نجمه بالقوه ودخلتها العربيه واختفت عن الانظار..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 10
.
.
وفعلا خرجوا واتفسحوا وهم راجعيراجعين جيت عربيه بسرعه رهيبه شدت نجمه بالقوه ودخلتها العربيه واختفت عن الانظار..

فاطمه بصراخ ودموع: نجمه..

تقي بدموع: احنا لازم نبلغ الشرطه يــــا ماما..

فاطمه بدموع: ايوه معاكي حق..

واحده من الناس الي واقفه: ربنا يرجعها بالسلامه يــــارب..

فاطمه بدموع: يـــــارب..

في مركز الشرطه..

فاطمه بدموع: يعني ايه كلامك ده..

الضابط ببرود: يعني مينفعش غير لما يتم 24 ساعه..

تقي بدموع وحزن: مش هنقدر نستني الوقت ده.. وهي حامل..

الضابط بهدوء: مش شغلي.. اتفضلوا برا..

فاطمه بدموع وحزن: حسبي الله ونعم الوكيل فيك.. ربنا ينتقم منك..

الضابط مهتمش بكلامها وكمل شغل..

امام مركز الشرطه..♡

فاطمه بدموع: اعمل ايه يـــــاربي..

تقي بدموع: اهدي يــــا ماما عشان مش تتعبي..

فاطمه بدموع: بسبي كل ده حصل لو كنت رفضت اننا نخرج مكنش ده حصل..

تقي بدموع: ده نصيب يــــا ماما ومش هنقدر نغيره..

فاطمه بدموع: ونعمه بالله وبعدين قالت بدموع جاسر.. جاسر خلينا نروح لـ جاسر يــــا تقي هو ممكن يقدر يساعدنا..

تقي بايماء: ايوه يلا قومي معايا..

✰ـــــــــــــــــــ✰

في الجهاز..♥

في مكتب المقدم جاسر..💜

يقوم باخراج السلسه من جيبه

_ جاسر انا متاكد ان السلسه دي فيها حاجه هتوصلني للحقيقه ويقوم بفتحها واخراج فلاشه صغيره منها..

_جاسر بدا يشغل اللابتوب بعد ما حط الفلاشه فيها..

العسكري بمقاطعه: الياس باشا في اتنين بره عايزينك ضروري...

جاسر رجع الفلاشه مكانها في السلسه وقال بهدوء: خليهم يدخلوا..

العسكري بايماء: تمام يــــا فندم..

العسكري دخل ومعاه فاطمه وتقي..

فاطمه بدموع وشهقات: الحقيني يـــــا جاسر يـــــا بني..

جاسر بصدمه: امي..

فاطمه بشهقات: خطفوا نجمه ..

جاسر بصدمه: ايهههه..

تقي بدموع: لو سمحت يـــــا ابيه حاول ترجعها..

جاسر بهدوء: اهدوا وانا هتصرف..

فاطمه بتعب: ربنا يباركلك يــــا بني..

جاسر بابتسامة: يلا يـــــا امي عشان هتيجي معايا القصر انتي وتقي وباذن الله نجمه هتكون بالليل عندك..

فاطمه بحزن: انا هقعد في بيتي لحد ما نجمه ترجع..

جاسر بحزن: انتي بتعبريني ابنك صح..

فاطمه بدموع: ايوه..

جاسر بابتسامة: يبقا تثقي فيا وتيجي معايا انتي وتقي..

فاطمه بدموع: تمام يـــــا بني..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ـ✰

في قصر الكيلاني..♥

حوريه بحزن: اشربي يــــا خالتو العصير ده..

فاطمه بدموع: ماليش نفس يـــــا بنتي..

حوريه بحزن: لازم تشربيه وتاكلي الاكل ده عشان لما نجمه ترجع تلقيكي بصحه كويسه..

فاطمه بدموع بدات تاكل..

حوريه بغيظ: وانتي يـــــا انسه تقي لازم تاكلي انتي كمان..

تقي بدموع: مش متعوده اكل من غير نجمه..

حوريه بدموع: بس انتي لازم تاكلي يـــــا تقي..

تقي بابتسامه: صدقيني لما نجمه ترجع هاكل.. المهم ماما فاطمه تاكل عشان مش تتعب..

حوريه بدموع: طب اشربي العصير ومش تاكلي..

تقي بحزن: طيب..

✰ـــــــــــــــــــ✰

في الجهاز..💜

في غرفه التحقيق..♡

جاسر بعصبيه: يـــــا ريت تقول مين اللي لـ ايد في خطف نجمه..

الياس: صدقني معرفش يـــــا جاسر..

اللوا سليم بعصبيه: صدقني يـــــا الياس لو عارف حاجه وطلعت بتكذب.. انا بذات نفسي اللي هحطك في الحب"س الانفرادي..

الياس بعصبيه مماثله: صدقني انت يــــا سياده اللوا اول ما تظهر برأتي انا هستقيل..

جاسر بعصبيه: كفااااايه مش وقت خناااق دلوقتي..وبعدين قال بحزن يــــا ريت تساعدني يــــا الياس لان نجمه حياتها في خطر دلوقتي..

الياس ببرود: للاسف يــــا سياده المقدم معنديش حاجه اساعدك بيها..

جاسر بصله بخذلان وكان خارج...

_ عمه ادهم..

جاسر وقف من صدمته..

الياس بهدوء: ممكن تكون عمه ادهم ليها ايد في الموضوع لانها بتكر"ه نجمه..

اللوا سليم بهدوء: بس هي مختفيه من فتره..

جاسر بتاكيد: ايووه فعلا..

الياس بهدوء: بس اعملها المشبو"هه..

جاسر بهدوء: انت متاكد من كلامك ده..

الياس ببرود: عمه ادهم بتكون زعيمه المافيا اللي بتدورا عليها من فتره..

اللوا سليم بهدوء: وايــــه اللي يثبت كلامك ده..

الياس بغيظ من اللوا: الكذب مش هيفيدني بحاجه.. واللي يثبت كلامي السلسله اللي مع نجمه..

جاسر بصدمه: واحنا دلوقتي نقدر نلقيها فين..

الياس ببرود: انا عارف مكانها..

اللوا سليم لـــ جاسر: جهزوا العناصر يـــــا سياده المقدم وانت يــــا الياس هتيجي معانا..

الياس ابتسم ببرود ومردش عليه..

جاسر: تماام يـــــا سياده اللوا..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ـ✰

في مكان بعيد عن انظار الناس..♥

هي بعصبيه: فين السلسله الاصليه بقولك..

نجمه بدموع: صدقيني معرفش والله انتي بتتكلمي عن ايه.. ابوس ايدك سيبني انا عملتلك ايه لكل ده..

هي بغضب ضر"بتها بالقلم.. قولتلك بلاش كذ"ب..

نجمه بدموع: والله ما بكد"ب.. انا معرفش انتي بتتكلمي عن ايه يـــــا عمتو..

سهير بعصبيه شد"ت نجمه من شعرها وقالت هضيع بسبك..

نجمه بصراخ: حرا"م عليكي.. سيبني

سهير ضحكت بشر : اسيبك.. انتي.. علي جث"تي انتي فاهمه..

نجمه بدموع: حسبي لله ونعم الوكيل فيكي.. ربنا ينتقم منك..

سهير من غيظها بقت تضر"ب نجمه في بطنها..

نجمه بصراخ: اااااه..

نجمه بقت تحاول تحمي بطنها عشان ابنها..

سهير سابت نجمه مر"ميه علي الارض وراحت جابت بنز"ين و ترميه علي نجمه..

صوت عربيه الشرطه ملي المكان..

جاسر بجديه: انتي مطلوب القب"ض عليكي..

سهير بضحك: مش قبل ما اخلص عليها.. ورفعت مسداسها علي نجمه..

اللوا سليم بعصبيه: بلاش تهور يــــا سهير..

سهير بضحك: ما انا اتهورت قبل كده وقتل"ت اخويا.. وادهم كمااان..

جاسر بصدمه: انتي بتقولي ايه..

سهير بضحك هيستري: اه والله زي مـا بقولك كده..

الياس ابتسم ببرود وقال: نهايتك قربت يـــــا سهير...

سهير بضحك: ههههه انت كمان هنا يــــا الياس باشا..

جاسر بعصبيه: نزلي المسد"س من ايدك...

في لمح البصر كان المكان يعمه علي حاله من الفوض ىبسب اطلاق النا"ر..

جاسر بقا يحاول يحمي نجمه من الرصا"ص.

صوت رصا"صه استقرت في قلب احدهم..

كان الجميع في حاله صدمه..
نجمه بصراخ: الياس..
.
يتبع



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 28-12-22, 02:31 PM   #5

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


رواية / احببت ارملة
بقلم / حورية مصطفى
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 11
.
#part_11

صوت رصا"صه استقرت في قلب احدهم..

كان الجميع في حاله صدمه..

نجمه بصراخ: اليـاس..

جاسر: اليااااس وجري عليه يلحقه قبل ما يقع علي الارض

الياس بنفس متقطع: انا اسف يا صاحبي بس صدقني يا جاسر انا مليش دعوه بكل ده انا كنت معاهم عشان اعرف احمي عيله صاحبي اللي اتق"تل غدر وقدرت اجيب تسجيلات بصوتهم فيها كل اعترافهم هتلقيها في مكتبي

جاسر: اهدا ومش تتكلم نكلم في كل ده بعدين وبصوت عالي اطلبوا الإسعاف..

اللوا سليم بعصبيه:حد يطلب الإسعاف يــــا بها"يم..

_بعد ربع سياره الاسعاف وصلت وتم نقل الياس في المستشفى..

في المستشفي....

جاسر بزعيق: انتم يا بها"يم ياللي هنا

الدكتور بعصبيه: احترم نفسك يا استاذ انت في مستشفي محترمه واللي بتعمله ده مينفعش

جاسر بغضب:نعم يا روح امك انت لسه هتلك اتفضل اتزفت شوف حالته اي وامسكه من قميصه وقسم بالله لو حصله حاجه هتكون رو"حك هي التمن

الدكتور بتوتر بعض الشي: انت مين عشان تهددني كده

جاسر بعصبيه: انا المقدم جاسر وصاحب المخروبه دي

الدكتور بخوف: متقلقيش يا باشا هيكون بخير واكمل جهزوا اوضه العمليات بسرعه

وبالفعل تم تجهيز غرفه العمليات ونقل اليها

وبعد ما يقارب ال7 ساعات كان الجميع يقف امام غرفه العمليات في حاله توتر وخوف علي الياس..

_بعد مرور دقايق قليله خرج الطبيب المشرف علي حاله الياس من غرفه العمليات..

الطبيب بجديه وخوف من جاسر وعصبيته: العمليه نجحت ولازم يمر «24 ساعه»علي خير.. وهو دلوقتي هيتنقل غرفه العيانه..

اللوا سليم بهدوء: تمام شكرا يــــا دكتور..

الطبيب بابتسامة: مفيش داعي للشكر يـــــا فندم ده واجبي..

فين نجمه يــــا جاسر..

جاسر بصدمه: حوريه انتي عرفتي ازاي اننا في المستشفى..

اللوا سليم بحزن: انا يـــــا جاسر اللي اتصلت عليها عشان تاخد بالها من نجمه..

جاسر بهدوء: تمام يـــــا فندم..

حوريه بحزن: هي ليه نجمه مش واقفه معاكم..

اللوا سليم بهدوء: متخافيش يـــــا بنتي هي كويسه.. هي بس بترتاح لانها تعبت بسب الحمل..

نجمه كانت نايمه ودموعها بتزل..

حوريه بخوف: نجمه..

الدكتوره بابتسامة: متقلقيش هي كويسه يــــا قمر وحاليا نايمه بسب المنوم.. لان ضغطها كان واطي..

حوريه بدموع: طيب الجنين كويس..

الدكتوره بابتسامة: الجنين ومامته بخير..

حوريه بحزن: طيب مفعول المنوم هينتهي امته..

الدكتوره بابتسامة: علي بكره الصبح ان شاءلله.. وبعدين قالت.. مفيش داعي لـ وجودك هنا ممكن تروحي وتيجي الصبح..

حوريه بابتسامة: لا انا هفضل هنا مش هروح واسيبها..

جاسر من وراها: يلا يـــــا حوريه عشان هتروحي..

حوريه بحزن: انت بتقول ايه يــــا جاسر مستحيل امشي واسيبك..

جاسر بهدوء: اسمعي الكلام يــــا حور وبعدين عشان خالتي فاطمه وتقي مش يقلقوا بسب خروجك من القصر بسرعه..

حوريه بخوف: طيب لما اتصل عليك ابقا رد بسرعه عشان مقلقيش..

جاسر بحب: حاضر..

✰ــــــــــــــــ✰

في صباح يوم جديد..♡

في قصر الكيلاني..♡

فاطمه بدموع: بجد يـــــا حوريه نجمه كويسه ومش فيها حاجه..

حوريه بابتسامة: متقلقيش يــــا خالتو هي كويسه.. انا كنت عندها امبارح وهي كانت نايمه بسب المخد"ر مش اكتر..

تقي بابتسامه حزن: الحمد لله انها بخير..

حوريه بابتسامة: طيب يلا اطلعوا اجهزوا.. انا جهزت ليكي يا خالتو حاجه من هدوم ماما الله يرحمها.. وانتي يـــــا تقي هتلبسي من هدومي..

فاطمه بدموع: طيب يــــا بنتي..

بعد وقت كانت فاطمه و تقي خلصوا لبس.. وروحوا المستشفي..

✰ـــــــــــــــــــ✰

في المستشفى..♥︎"

الدكتور كان بيشوف المؤشرات الحيويه بتاعت الياس..

جاسر بحزن: هو مش المفروض كان يفوق دلوقتي يــــا دكتور..

الدكتور بابتسامة حزن: للأسف سياده المقدم الياس دخل في غيبوبه والله اعلم هيفوق منها امته..

جاسر بعصبيه وصراخ: انت بتقول ايه يــــا حيو"ان..

الدكتور بخوف: صدقني دي حاجه مش بايدي يـــــا سياده المقدم..

اللوا سليم بحزن: اهدي يـــــا جاسر مش كده..

جاسر بعصبيه: اهدي ازاي انت مش سامعه بيقول ايه يــــا سياده اللوا..

اللوا سليم بحزن: سامع يـــــا ابني بس مفيش في ايدينا حاجه نعملها..

الدكتور بخوف: مفيش في ايديكم غير الدعاء.. عن اذنكم..

عند نجمه.. كان الكل عندها مستني انها تفوق..

نجمه بتعب: اه..

فاطمه بدموع: حمدلله علي سلامتك يــــا بنتي..

نجمه بابتسامة: الله يسلمك يـــــا ماما..

حوريه بفرح: الف سلامه عليكي يـــــا نجمه..

نجمه بحب: الله يسلمك يـــــا حور..

تقي كانت واقفه بعيد عنهم ومش بتتكلم..

نجمه بحب: واققه بعيد ليه يـــــا تقي.. مش عاوزه تسلمي عليا..

تقي كانت بتعيط ومش بترد عليها..

نجمه بدموع: تعالي يــــا تقي هنا..

تقي راحت لـ نجمه وقعدت جمبها..

نجمه بدموع حضنتها وقالت: اسفه اني خوفتك عليـا يـــــا روحي..

تقي بدموع: كنت خايفه لاخسرك يـــــا نجمه.. انتي اللي اهتميتي بيا بعد ما اهلنا اتو"فوا..

نجمه بدموع حضنتها ششششش بطلي عياط بقا.. انا كويسه قدامك اهو.. وزي القرده..

صوت خبط علي الباب يليه دخول جاسر واللوا..

جاسر بحزن: حمدلله علي سلامتك يــــا مدام نجمه..

نجمه بابتسامة: الله يسلمك يــــا سياده المقدم..

اللوا سليم بابتسامة: حمدلله علي سلامتك يــــا بنتي..

نجمه بابتسامة: الله يسلمك يــــا سياده اللوا..

نجمه بحزن: المقدم الياس عامل ايه دلوقتي..

جاسر بحزن: دخل في غبيوبه..

فاطمه بحزن: لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم..

نجمه بحزن: ربنا يقومه بالسلامه..

الجميع امن علي دعائها..

نجمه: لو سمحت يا سياده المقدم انا عايزه امشي من هنا لان مش بحب المستشفيات

جاسر بهدوء: تمام تيجي الدكتوره تطمينا علي صحتك وصحه الجنين وتقدري تمشي..

نجمه بهدوء: تمام..

وبعد فتره قليله الباب خبط

جاسر بهدوء: اتفضل..

الدكتوره بابتسامة: اذيك يـــــا مدام نجمه.. اخبارك ايه النهارده..

نجمه بابتسامة: الحمد لله يـــــا دكتوره بخير وشكرا ليكي اوووي..

الدكتوره بابتسامة:علي ايه ده واجبي وعموما تقدري تخرجي دلوقتي لو تحبي..

جاسر بهدوء: طب عن اذنكم هروح اخلص اجراءات الخروج وخرج من الغرفه..

وفعلا جاسر خلص اجراءات الخروج..

بعد مرور 3 شهور..♡

تقي خلصت الثانوي ودخلت كليه هندسه..

في احدي كليات الهندسه..

الدكتور بعصبيه: انتي قومي..

تقي بخوف: انا..

الدكتور باستهزاء: ايووه انتي.. قولي انا كنت بقول ايه دلوقتي..

تقي باحراج: اسفه يـــــا دكتور مخدتش بالي..

الدكتور بغيظ: وانت هتاخدي بالك ازاي وانتي بتتكلمي مع الشاب اللي جمبك والله اعلم كنتوا بتتكلموا في ايه..

تقي بدموع: مسمحلكش تتهمني اهتام زي ده يــــا دكتور..

الدكتور بعصبيه: اتفضلي بره..

تقي بعصبيه: بره بره هو انا خارجه من الجنه.. ده انت دكتور بها"يم اصلا وخرجت بعصبيه..

الدكتور بعصبيه..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 12
.
#Part_12

تقي بعصبيه: بره بره يعنى خارجه من الجنه.. ده انت دكتور بها"يم اصلا وخرجت بعصبيه..

الدكتور بعصبيه: انا هوريكي دكتور البها"يم ده هيعمل..
وابتسم بخبث..

في مكتب العميد..♡

تقي كانت قاعده بتتكلم مع العميد..

العميد بابتسامة: يعني انتي اول سنه ليكي في الجامعه صح..

تقي بابتسامه: صح اوووي..

العميد بضحك: اول يوم ليكي في الجامعه واتخانقتي مع الدكتور..

تقي بابتسامه بلهاء: ايوه..

العميد ياسر بضحك: وانتي خارجه من الماحضره.. قولتي للدكتور انت دكتور بها"يم وخرجتي..

تقي بابتسامه: وشوحت بايدي كده..

العميد ابتسم علي طفولتها..♡

بعد مرور ساعتين باب مكتب العميد خبط..

العميد بابتسامة: اتفضل..

دخل شخص بعصبيه المكتب..

العميد ياسر بابتسامة: اهلا يــــا يعقوب..

يعقوب بغيظ: اهلا فيك يـــــا فندم..

يعقوب سمع صوت حد بيقول اسم ليس علي مسمي..

يعقوب بعصبيه: انتي..

تقي بابتسامه بلهاء: مفاجاه مش كده..

يعقوب بغيظ: كويس انك هنا عشان هتاخدي فصل..

تقي بابتسامه: دي عندها..

يعقوب بعدم فهم: عند مين..

تقي بابتسامه: عند امك..

يعقوب بعصبيه: نعااااام..

العميد بعصبيه: هدوء مفيش احترام ليا..

يعقوب بعصبيه: انا اسف يــــا فندم..

العميد بعصبيه: انت مخصوم من مرتبك 3 ايام يــــا دكتور..

يعقوب بعصبيه: تمام..

العميد بتكمله: وانتي يـــــا تقي هتاخدي فصل اسبوع من الكليه..

تقي بابتسامه: احلف كده..

العميد بصدمه: والله..

تقي بسعاده: شكرا اوووي يــــا سياده العميد ربنا ينصرك دنيا واخره..

العميد بصدمه: انتي مش زعلانه..

تقي بابتسامه: هزعل ليه.. وبعدين قالت بالله عليك خليهم اسبوعين احسن..

العميد فتح درج مكتبه وطلع شريط حبوب واخد حبايه..

تقي بحزن: هو حضرتك تعبان..

العميد بتعب: لا دي حبوب الضغط.. خديها يـــــا بني طلعها بره..

يعقوب شد تقي من ايدها وخرجها من مكتب العميد..

تقي بعصبيه: انت بتشدني كده ليه يـــــا..

يعقوب بصلها بغضب وقال كملي يـــــا ايه..

تقي بابتسامه: يــــا باشا مصر..

يعقوب ابتسم و سبها ومشي..

✰ـــــــــــــــــــــ� �✰

في الجهاز..♡

اللوا سليم بحزن: مفيش تتطور في حاله الياس..

جاسر بحزن: لا يـــــا فندم..

اللوا سليم بهدوء: تمام..

جاسر بهدوء: عن اذنك يــــا فندم هروح اخلص شغلي..

اللوا سليم بهدوء: اتفضل..

جاسر ادي التحيه العسكريه وخرج..

في مكتب المقدم جاسر..

جاسر كان بيشتغل علي ملف قضيه لحد ما جالو اتصال من الدكتور المشرف علي حاله الياس..

جاسر بخوف: يـــــا تري في ايه..

جاسر بخوف : الوو..

الدكتور بحزن: ...

جاسر بعصبيه: صدقني لو عملت اللي بتقول عليه هتندم..

الدكتور: ...

جاسر بعصبيه قفل في وشه واخد مفاتيح عربيته وراح علي المستشفي..

في المستشفى..♡

الدكتوره بحزن: بلاش يــــا دكتور تشيل الاجهزه من عليه.. انا شايفه انو في تحسن في حالته..

الدكتور ببرود: وانا الدكتور المشرف علي حالته وبقولك مفيش تحسن ومؤشراته الحيويه لسه زي ما هي..

الدكتوره بعصبيه: الاجهزه مش هتتشال يـــــا دكتور واللي انا بذات نفسي هبلغ عنك..

الدكتور ببرود: بلغي دي قوانين المستشفى..

الدكتور بيشيل الاجهزه من علي الياس لقي ايد من حديد بتمنعه..

الدكتور بخوف: جاسر باشا..

جاسر ببرود: ايوه جاسر باشا يـــــا روح امك..

الدكتوره بابتسامة: كويس انك جيت يــــا جاسر باشا انا حاولت امنعه علي قد ما اقدر بس كان رافض..

جاسر بعصبيه ضر"ب الدكتور بو"كس في وشها..

جاسر بعصبيه: اطلع بره يــــا بن***

الدكتور طلع يجري بخو"ف..

جاسر بابتسامة: شكرا يــــا دكتوره..

الدكتوره جنه بابتسامة: ده واجبي يــــا سياده المقدم..

جاسر راح عند سرير الياس ومسك ايده..

جاسر بحزن: مش ناوي تصحي بقا يــــا صاحبي.. انا محتاجلك يـــــا الياس ومش انا بس كلنا محتاجينك.. عارف اني ظلمتك لما بقيت اتهمك انك خا"ين..

جاسر بدموع: انا اسف يـــــا صاحبي..

الدكتوره بسعاده: حرك ايده اهو..

جاسر بسعاده بص لقي الياس بيحرك ايده..

الياس فتح عينه ثواني قليله وبعدين غاب عن الوعي تاني..

جاسر بخوف: هو غاب عن الوعي تاني ليه..

الدكتوره بابتسامة: ده شئ طبيعي.. بكره بالكتير وهيفوق من الغيبوبه..

جاسر بسعاده: بجد يا دكتوره...

جنه بسعاده استغربها جاسر: بجد يــــا سياده المقدم..

جاسر ابتسم بسعاده ومسك ايد الياس وقال: لازم امشي دلوقتي يــــا صاحبي هاجي بكره تكون صيحت ان شاءلله.. ومشي..

جنه ابتسمت بسعاده بعد ما مسكت ايد الياس وقالت: اخيرا هتصحي يـــــا الياسي..

✰ــــــــــــــــــــ✰

في منزل نجمه.. ♥

نجمه بحزن: يعني من اول يوم ليكي اتفصلتي..

تقي بابتسامه: ايووه..

نجمه بغيظ: يــــا فرحتي بيكي..

فاطمه بهدوء: انا قولت من الاول البت دي ملهاش التعليم.. هي اخرها تتجوز وتقعد في البيت..

تقي بابتسامه: ما انا قولت كده برضو يــــا فطووم ومحدش سمع صياحي..

فاطمه بابتسامة: عشان كده يــــا قلب فطوم انتي اللي هتستلمي المطبخ الاسبوع ده لحد ما ترجعي الكليه تاني..

تقي بصدمه: هاااا..

نجمه بضحك: مبسوطه دلوقتي اكيد يـــــا تقي..

تقي بغيظ: مبسوطه اوووي كمان..

فاطمه ببرود: مواعين الفطار مكنتش عملتها لان الجو كان برد.. ادخلي اعمليها انتي بقااا..

تقي بغيظ: طيب ما الجو برد لسه.. سيبها وهبقا اعملها بعدين..

فاطمه بهدوء: لا دلوقتي يالا ادخلي وبلاش كلام كتير..

نجمه بضحك: تستاهلي عشان تبطلي مشاكل تاني..

تقي ابتسمت بغيظ ودخلت المطبخ..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــ✰

في صباح يوم جديد..♡

في المستشفى وتحديدا في غرفة الياس..

الكل كان موجود مستني الياس يفوووق..

بعد ربع ساعه من التوتر والخوف..

الياس بتعب: ااه..

الجميع ابتسم بسعاده..

اللوا سليم بسعاده: حمدلله علي سلامتك يــــا سياده المقدم..

الياس بتعب: الله يسلمك يـــــا فندم..

جاسر بسعاده: حمدلله علي سلامتك يــــا الياس..

الياس بتعب: الله يسلمك يــــا
سياده المقدم..

جاسر ابتسم بحزن..

حوريه بابتسامة: حمدلله علي سلامتك يــــا ابيه..

الياس بابتسامة: الله يسلمك يـــــا حوريتي..

فاطمه بحب: حمدلله علي سلامتك يــــا بني..

الياس بحب: الله يسلمك يـــــا امي..

الكل بارك لـ الياس...

_علي باب الغرفه جنه كانت بتراقب الياس بابتسامة..

واللي خد باله من ده جاسر..

جنه اتضايقت لما لقت الياس بيهزر مع حوريه..

✰ـــــــــــــــــــ✰

في المساء.. ♡

في منزل نجمه.. ♡

مجهول بابتسامة: اسف اني جيت بدون معاد..

فاطمه بابتسامة: خير يـــــا بني..

مجهول بابتسامة: خير ان شاءلله.. انا عايز حضرتك في موضوع..

فاطمه بابتسامة: اتفضل..

مجهول بابتسامة: انا طالب ايد الانسه تقي..

فاطمه..
.
يتبع



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 28-12-22, 02:33 PM   #6

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي



رواية / احببت ارملة
بقلم/ حورية مصطفى

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 13
.
#Part_13

مجهول بابتسامه :انا طالب ايد الانسه تقي..

تقي بغيظ : اسفه يــا دكتور يعقوب طلبك مرفوض..

فاطمه بهدوء: نجمه خدي تقي وادخلي جوا..

نجمه بايماء: حاضر يــــا ماما..

في غرفه تقي نجمه وتقي كانوا قاعدين ساكتين.. لحد ما اتكلمت نجمه وقالت: انتي رفضتيه ليه يــا تقي مع اني انا شايفه انو هو مناسب

..

تقي لسه هترد لقت فاطمه داخله عليهم بعصبيه..

فاطمه بعصبيه: ايه اللي انتي عملتيه ده يــــا تقي..

تقي بهدوء: انا معملتش حاجه يــــا ماما غير اني رفضت البجح ده.. قليل الذوق..

نجمه بصدمه: ليكون ده الدكتور اللي جابلك فصل اسبوع من الكليه..

تقي بغيظ: هو الحيو*ان..

فاطمه بهدوء: يبقي تتحاولي تتجنيبه يــــا تقي.. انا مش عايزه مشاكل تاني..

تقي بإبتسامة: حاضر يــــا فطوووم..

فاطمه بحنان: يحضرلك الخير ياحبيبتي..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــ✰

في قصر الكيلاني.. ♥

حوريه بإبتسامة: بتفكر في مين يــــا جاسر..

جاسر بتوهان: ولا حاجه يــــا حوريتي..

حوريه بإبتسامة: انت ليه بتخبي عليا.. ع فكره انا بفهمك من نظره عيونك..

جاسر بتغير الموضوع: انا طالع انام..
وهو طالع..

حوريه بإبتسامة: انت بتحبها يــــا جاسر..

جاسر رجع خطوه لورا بصدمه وقال: قصدك ايه بكلامك ده يــــا حور..

حوريه بهدوء: انت بتحب نجمه.. وبتحبها اوووي كمااان..

جاسر بعصبيه: انتي بتقولي ايه يــــا حوريه..

حوريه بهدوء: بقوول اللي شايفه يــــا جاسر..

جاسر بحزن: مينفعش نكون لبعض يــــا حوريه هي لحد دلوقتي لسه بتحب ادهم..غير اللي انا بعمله ده خاينه لـ ادهم الله يرحمه...

حوريه بإبتسامة: لا دي مش خاينه يــــا جاسر..

جاسر ابتسم وقال يلا قومي نااامي وياريت منفتحتش الموضوع ده تاني..

حوريه بحب حضنت جاسر وقالت هتكون من نصيبك انا متاكده من ده..

جاسر بحب: الوقت اتاخر يلا اطلعي نااامي..

حوريه بإبتسامة: حاضر..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في الجهاز.. ♡''

الياس ببرود: دي ورقه استقالتي يــــا سياده اللوا..

اللوا سليم بهدوء: راجع قرارك تاني يــــا سياده المقدم احنا محتاجينك هنا..

الياس ابتسم بسخريه وقال: محتاجيني هنا ههههه... وقت التحقيق ده كان ايه يــــا سياده اللوا و عدم ثقتك فيا ده كان ايه ..انا هنا مجرد هامش بديل عن المقدم جاسر مش اكتر..

اللوا سليم بهدوء: كلامك ده كله غلط يــــا اليـاس..

اليـاس بحزن: للاسف يــــا سياده اللوا انا عارف اني كلامي صح..

اللوا سليم بهدوء: استقالتك مرفوضه يــــا سياده المقدم.. اتفضل شوف شغلك..

اليـاس ادي التحية العسكريه وخرج بعصبيه..

في مكتب المقدم جاسر..

جاسر كان بيشتغل وتفكيره بيروح لـ نجمه..

جاسر بعصبيه فوق بقاا هي مش ليك ولا هتكون ليك..
وكمل شغل..

العسكري بمقاطعه: المقدم اليـاس بره يــــا سياده المقدم وعايز حضرتك..

جاسر بهدوء: خليه يدخل..

العسكري باحترام: تماام يــــا فندم..

العسكري خرج والياس دخل بعصبيه..

اليـاس بعصبيه: انت تقصد اي بحركاتك دي يا سياده المقدم عايز توصل لي اي انت مفكر إنك لما تخلي سياده اللوا يرفض استقالتي ان كده هكمل معاك في القضيه دي تبقي غلطان

جاسر بصدمه:استقالتك انت نواي تستقيل يا الياس

الياس ببرود:علي اساس انك مش عارف صح وانك السبب انها تترفض

جاسر بهدوء :صدقني معرفش ولا لي دعوه بالموضوع ده يا الياس..

الياس ببرود :تمام يا سياده المقدم ومش تنسي الالقاب بعد كده وسبه ومشي..

جاسر ابتسم بحزن وقال هكسب ثقتك زي ما خسرتها يــــا صاحبي..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــــــــ✰

بع مرور اسبوع علي ابطالنا..

في صباح يوم جديد..

في منزل نجمه.. ♥

نجمه بصراخ: ما تصحي بقا يــــا بنتي تعبتيني معاكي..

تقي بنعاس: خماسيه بس يــــا نجمتي وهقوم..

نجمه بيأس: بقالك ساعه بتقولي كده ودلوقتي الساعه 8 هتروحي امته الكليه..

تقي بفزع: بتقولي كااام..

نجمه ببرود: تمانيه..

تقي بغيظ: عااااا اتاخرت..

نجمه بضحك: تستاهلي عشان بصحي فيكي من ساعتها..

تقي بمرح:ساخبر الله بكل شيء..

نجمه بضحك: خلصي لبس وتعالي عشان تفطري...

تقي بمرح: امشي وانتي عامله زي البطيخه كده..

نجمه بغيظ: بارده..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــــ✰

في كليه الهندسه.. ♥

تقي كانت بتجري عشان تلحق محاضرتها اعترض طريقها يعقوب

يعقوب بهدوء:ممكن اعرف انتي رفضتي عرضي بتاع الزواج لي

تقي بسخريه :لا والله يا دكتور علي اساس متعرفش يعني

اغتاظ يعقوب من سخريتها ولكن تكلم بهدوء:لا معرفش يا تقي ممكن تعرفيني انتي

تقي:لان ببساطه شغل الروايات ده مش عليا يا دكتور انا عارفه كويس انك لما جيت طلبتني ده مش حبا فيا مش كده يا دكتور

يعقوب:........
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 14
.
#part14

تقي: لان ببساطه شغل الروايات ده مش عليا ﯾا دكتور انا
عارفه كويس انك لما جيت طلبتني مش حبا فيا مش كده ﯾا دكتور

يعقوب: لا مش كده ﯾا تقي يمكن احنا لينا مواقف مش ظريفه سوا ودي اللي خليكي تفكري كده بس صدقني انا لما جيت اتقدم ليكي جيت لانك شوفت فيكي شريكه حياتي وحبيت اسلوبك المرح مقدرش اقول ان ده حب بس اقدر اقول اني هعشقك

تقي بكسوف: عن اذنك لازم امشي وجيت تمشي مسك يعقوب ايديها

يعقوب بحب: تقي انا مش هجبرك انك تحبني بس هطلب منك انك تديني فرصه واحده وصدقني مش هتندمي ابدا..

تقي: عن اذنك ﯾا دكتور عندي محاضره واه صحيح احنا فاضين علي الساعه 8 وطلعت تجري..

يعقوب ابتسم بخبث: هانت ﯾا تقي يــــا..

وذهب لكي يكمل عمله..

✰ــــــــــــــــــــ✰

في الجهاز..

في مكتب المقدم اليـاس..

كان الياس يتباع عمله لحد مـا دخل عليه جاسر بهجوم..

اليـاس بعصبيه: انت ازاي تدخل كده يــــا سياده المقدم..

جاسر باستفزاز: مالكش دعوه يــــا سياده المقدم.. انـا اعمل اللي يعجبني..

اليـاس بغضب: يعني ايه تعمل اللي تعمله.. ده مكان شغلي انت فاهم..

جاسر ببرود: لا مش فاهم.. وبعدين انا مش جيلك..

اليـاس بعصبيه: امال انت جاي لمين..

جاسر ببرود: لاخويا وصاحبي..

اليـاس بهدوء: انت ملكش اصحاب هنا يــــا سياده المقدم..

جاسر بإبتسامه: لا ليـا الياس اخويا وصحبي.. خلينا نرجع زي الاول يــــا اليـاس..

اليـاس بحزن: اخووك اللي اتهمته بالخا"ينه..

جاسر بحزن: حقك علي قلبي.. انا اسف يــــا اليـاس بس صدقني كان غصب عني..

اليـاس ابتسم بحب وقال مسامحك يــــا صحبي..

جاسر من سعادته حضن اليـاس وقال اخيرا يــــا اخي ده انت قلبك قا"سي اوووي..

اللوا سليم من وراهم بإبتسامة: اتمني تسامحني علي سوء ظني ليك يــــا عقرب..

اليـاس بإبتسامة: اكيد مسامحك يــــا سياده اللوا..

اللوا سليم بإبتسامة: حيث كده بقا الذئب والعقرب انتوا ليكوا مهمه جديده..

جاسر بإبتسامة: احنا تحت امرك يــــا فندم..

اللوا سليم بهدوء: تعالوا علي مكتبي عشان تناقش بهدوء..

جاسر واليـاس: تمام يــــا فندم...

✰ـــــــــــــــــــــ� �ـ✰

في منزل نجمه..♥

نجمه بإبتسامة: شهرين بس وتنور الدنيا بوجودك يــــا روحي..♥"

فاطمه بحب: ربنا يقومك بالسلامه يــــا حبيبتي..

نجمه بإبتسامة: امين يارب العالمين..

تقي بإبتسامة بلهاء: فطوووم..

فاطمه بغيظ: عملتي مصيبه ايـه يــــا اخره صبري..

تقي بإبتسامة: انـا جايلي عريس..

فاطمه بغيظ: مين ده اللي اتحو"ل في عينه..

تقي بإبتسامة: الدكتور اللي رفضته..

نجمه بعصبيه: انتي بتقولي ايـه يــــا تقي.. هو ده لعب عيال..

تقي بحزن: لا مش لعب عيال يــــا نجمه بس حبيبت اديله فرصه تاني بعد ما اعتذر مني..

نجمه بغيظ: وانتي عرفك انو مش بيضحك عليكي..

تقي بمرح: احساسي..

فاطمه بغيظ شدتها من ودنها وقالت ما هو احساسك ده اللي مودينا في داهيه يــــا مصيبه..

تقي بإبتسامة: هو هيجي علي الساعه 8 يــا فطوم..

وفعلا مر الوقت لحد ما الساعه وصلت 8..

فاطمه بإبتسامة: منور يــــا بني..

يعقوب بإبتسامة: البيت منور باهله يــــا خالتي..

فاطمه بإبتسامة: تسلم يــــا حبيبي..

نجمه بإبتسامة: هقوم انادي لـ تقي..

في غرفه تقي كانت قاعده بتوتر لحد ما نجمه دخلت عليها..

نجمه بإبتسامة: يلا يــــا تقي عشان تقدمي العصير..

تقي بتوتر: شكلي حلو يــا نجمه..

نجمه بحب: زي القمر يــــا حبيبتى..

تقي بإبتسامة: تسلمي يــــا قلبي..

نجمه بإبتسامة: هخرج وانتي تعالي بالعصير..

بعد فتره تقي خرجت بالعصير..

فاطمه بإبتسامة: وانت فين اهلك يــــا بني..

يعقوب بحزن: انا اهلي متوفيين من وانا صغير ومعنديش غير اختي الكبيره وهي مسافره تبع شغلها..

فاطمه بإبتسامة: ربنا يديمها في حياتك يــــا حبيبي..

الكل امن علي دعائها..

وهم بيتكلموا جرس الباب رن..

نجمه بإبتسامة: هقوم اشوف مين..

نجمه فتحت الباب واتفاجت باليـاس و جاسر و حوريه..

حوريه بإبتسامة: ينفع كده يــا نجمه مش تقوليلي ان في عريس جاي لـ تقي..

نجمه بإبتسامة: كل حاجه جات بسرعه يــــا قلب نجمه..

اليـاس بإبتسامة: هنفضل واقفين علي الباب كتير كده يــــا عسل..

نجمه بضحك: اسفه يــــا سياده المقدم اتفضلوا ادخلوا..

حوريه بإبتسامة: لووووووولي الف مبروك يــــا حبيبتي..

تقي بإبتسامة: الله يبارك فيكى يــــا قلبي..

فاطمه بسعاده: منورين يــــا حبايبي..

جاسر بإبتسامة: اسف علي التاخير يــــا امي بس كان عندي شغل..

فاطمه بحب: ولا يهمك يــــا حبيبي..

جاسر بإبتسامة لـ يعقوب: معاك المقدم جاسر اخو تقي..

يعقوب بإبتسامة: تشرفت بحضرتك يــــا سياده المقدم..

جاسر بهدوء: الشرف ليـا طبعا..

اليـاس بإبتسامة: المقدم اليـاس.. اخو تقي وسندها في الحيـاه عشان لو في يوم فكرت تزعلها هتلقيني انـا و الذئب في وشك يــا بطل..

يعقوب بغيظ: اكيد مستحيل ازعلها..

جاسر بإبتسامة: مبدأيا كده مفيش موافقه مننا غير لما نسال عليك الاول يــــا دكتور..

يعقوب بإبتسامة: تماام يــــا سياده المقدم..

فاطمه: قوموا يا ولاد نسيبهم يقعدوا شويه سوا

جاسر والياس: نعممممم يقعدوا لوحدهم لي يعني

حوريه بغيظ: قوم ﯾا ابيه يلا

الياس: تقدر تقوم ﯾا جاسر وانا هقعد معهم..

جاسر بغيظ: واشمعنا انت اللي تقعد معهم انا اخوها الكبير وانا اللي هقعد معهم..

فاطمه بعصبيه: اتفضلوا انتوا الاتنين محدش هيقعد معاهم..

وفعلا خرجوا..

اليـاس بغيظ: مر خمس دقايق كفايه عليهم كده..

جاسر ببرود: معاك حق..

فاطمه بغيظ: اهدي يــــا بني انت وهو مينفعش كده الراجل يقول علينا ايه..

جاسر بهدوء: يقول اللي يقوله يــا امي وسبها ودخل هو و الياس..

اليـاس بإبتسامة: مش كفايه كده يــــا كابتن ولا ايه..

يعقوب ابتسم بغيظ: استاذن انا وهستني موافقتكم..

جاسر بهدوء: شرفتنا..

يعقوب مردش عليه ومشي..

جاسر بغيظ: ابن *** مردش عليا ومشي..

فاطمه بغيظ: هيرد عليك ازاي بعد اللي عملته..

تقي بإبتسامةراحت عند اليـاس و جاسر..

تقي بإبتسامة: شكرا علي وجودكم معايا في يووم زي ده محستش اني يتميه..

جاسر بحب: ايه كلامك ده يــــا تقي احنا اخواتك و سندك وفي ضهرك ع طول مينفعش كلامك ده..

اليـاس بإبتسامة: حبيبت اخوها الف مبروك ليكي.. وزي ما جاسر قالك احنا سندك وفي ضهرك ع طول..

حوريه بمرح: وانا برضو في ضهرك يــا بت تقي ع طول.. ونجمه برضو بس مش اوووي عشان عندها بطيخه..

نجمه بغيظ: مش هرد عليكي يــــا حيو"انه..

تقي بإبتسامة: حبيبه قلبي يــــا حور.. وبعدين قالت نجمه عندها احلي بطيخه يــــا بت..

نجمه بغيظ: هو التحفيل عليا ولا ايه..

تقي و حوريه بإبتسامة: ايوه..

نجمه بوجع: اااه..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 15
.
#Part_15

نجمه بغيظ: هو التحفيل عليا ولا ايه..

تقي و حوريه بإبتسامة: ايوه

نجمه بوجع: اااه..

جاسر بخوف: مالك في اي حاسه بحاجه واكمل بصراخ اطلبوا سياره اسعاف..

فاطمه بخوف: مالك يا حبيبتي حاسه بي اي..

نجمه بهدوء: مفيش يا جماعه اهدوا انا بس عايز ارتاح شويه تقي وحوريه يدخلوني بس الاوضه ارتاح..

تقي وحوريه: تعالي يا حبيبتي ارتاحي..

وفجاه بدون سابق انذار نجمه مسكتهم وفضلت تضر"ب فيهم..

فاطمه بضحك: خلاص يــــا نجمه سيبهم.. شكلهم بقا مسخر'ه..

نجمه بعند: مش هيحصل لازم اربيهم الاول..

تقي بوجع: انـا اسفه يـا نجمه والله كنت بهزر معاكي..

حوريه بوجع: الواحد ميعرفش يهزر معاكي خالص ياختي..

نجمه سبتهم وقالت بدموع: هو انا شكلي وحش وعامل زي البطيخه بجد..

تقي و حوريه اتصدموا من كلامها..

تقي وحوريه حضنوا نجمه بحب..

تقي بإبتسامة: يــــا روحي ده انتي زي القمر والله.. انا كنت بهزر معاكي امسحي دموعك دي يــا حبيبتي..

حوريه بإبتسامة: انا اول مره اشوف واحده حامل وبالجمال ده يــــا ناس.. يا خلاثي علي الحلاوه وبس'تها من خدها..

نجمه بعيون دامعه: تعرفوا اني بحبكم اوووي..

فاطمه بحب: ربنا يديم المحبه بينكم يــــا حبايبي..

الجميع امن علي دعائها..

قعدوا يهزروا في جو ملئ بالسعاده والبهجه..

بعد فتره من الوقت..

جاسر بإبتسامة: نستاذن احنا بقا يــــا امي..

فاطمه بحب: ما تخليك شويه يــا جاسر..

اليـاس بإبتسامة: متقلقيس يــــا امي انا عازم نفسي بكره علي الغدا...

فاطمه بحنان: تنور يــــا حبيبي..

حوريه بمرح: اعملي حسابي في الاكل يــــا فطووم انا كماان عشان هيجي مع الـياس..

فاطمه بإبتسامة: تنوري يــــا قلب فطووم وانت يــا جاسر مش هتيجي..

جاسر بحب باس ايديها وقال اكيد هيجي يــا امي..

فاطمه بحنان: ربنا يبارك فيك يــا حبيبي..

جاسر بإبتسامة: آمين يارب..

اليـاس بإبتسامة: نستاذن احنا بقا يــــا امي..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �✰

في صباح يوم جديد..♥"

في قصر الكيلاني..💜

حوريه بغيظ: عشان خاطري يــا جاسر خليني اشتغل..

جاسر ببرود: قولت لا يــا حوريه مفيش شغل انتي فاهمه ..

حوريه بدموع: لا مش فاهمه يــا جاسر.. انا عايزه اشتغل انا من الكليه للبيت ومش بخرج..

جاسر بعصبيه ضر"بها بالقلم: انتي قلي'له الادب عشان تعلي صوتك علي اخوكي الكبير..

حوريه بدموع: بكر''هك يــا جاسر..

جاسر بعصبيه: اطلعي علي اوضتك مش عايز اشوف وشك..

حوريه بصتله بخذلان وطلعت..

جاسر خرج من قصر بعصبيه..

✰ــــــــــــــــــــ✰

في منزل نجمه..♥"

كان الجميع جالس علي طاوله الطعام..

فاطمه بإبتسامة: مالك يــا حوريه شكلك متغيره..

حوريه بإبتسامة: انا كويسه يــا فطووم..

فاطمه بإبتسامة: تماام يــا حبيبتي..

جاسر بإبتسامة: انا سالت علي يعقوب وعرفت انو كويس واخلاقه كويسه لوالخميس مناسب بالنسبالك يــا امي هتصل عليه عشان يجي ونتفق علي كل حاجه..

فاطمه بإبتسامة: اللي تشوفه يــا حبيبي..

بعد فتره انتهي الجميع من تناول الطعام..

اليـاس بإبتسامة: تسلم ايدك يــا امي علي الاكل الجميل ده..

فاطمه بإبتسامة: بالف هنا علي قلبك..

تقي بإبتسامة: هقوم اعمل حاجه نشربها..

فاطمه بإبتسامة: جاسر و حوريه تعالوا معايا عاوزكم في موضوع مهم..

فاطمه خدت جاسر و حوريه علي اوضتها عشان تعرف تتكلم معاهم..

فاطمه بإبتسامة: انت ليه مزعل اختك يــا جاسر..

جاسر بإبتسامة: مشكله صغيره يــا امي بكره تتحل..

فاطمه بإبتسامة: المشكله الصغيره بكره تكبر يــابني وتعمل فجوه بينكم انتوا اخوات ومالكوش غير بعض ليه تسيبوا مسافه للزعل بينكم يــا بني.. انتوا المفروض تكونوا سند لبعض يــا حبيبي.. راضي اختك حتي لو هي غلطانه انتوا في الاخر مالكوش غير بعض..

جاسر بإبتسامة: حاضر يــا امي..

جاسر مسك ايد حوريه وباس دماغها..

جاسر بحب: انا اسف اني زعلتك.. بس انا مكنتش حابب انك تشتغلي وتتعبي نفسك..

حوريه بإبتسامة: وانا اسفه انا كماان اني متفهمتش ده..

فاطمه بإبتسامة: صافي يــا لبن..

جاسر بإبتسامة بإبتسامة: حليب يــا قشطه.

جاسر بحب: لو عايزه تشتغلي يــا حوريه اشتغلي..

حوريه بمرح: لا انا صرفت نظر عن موضوع الشغل ده انا عايزه اتجوز..

جاسر بعصبيه: يــا بنت**"

حوريه بضحك: بهزر والله..

جاسر ابتسم واخد حوريه في حضنه.. اسف اني زعلتك يــــا حوريتي..

فاطمه بحب: ربنا يديم المحبه بينكم يــا ولاد..

جاسر و حوريه: امين يارب..

حوريه بإبتسامة: يلا نخرج نقعد معاهم برا..

اليـاس كان قاعد بيكلم نجمه..

نجمه بإبتسامة: يعني انت عارف انها بتحبك وساكت لحد دلوقتي..

اليـاس بإبتسامة: مستني الوقت المناسب.. غير كده انا كمان حبيبتها الصراحه..

نجمه بإبتسامة: قصه حب غريبه..

تقي بضحك: وعجيبه الصراحه..

اليـاس ضر"بها بالقفا وقال: بلاش انتي تتكلمي يــا زقرده..

حوريه بضحك: بتتكلموا في ايه..

اليـاس بإبتسامة: ولا حاجه يــا حور..

جاسر بإبتسامة: انا هكلم يعقوب يــا امي يجي يشرفنا هنا عشان نتفق علي معاد الخطوبه...

اليـاس بهدوء: انا مش مرتاح لـ يعقوب ده و قلقان منه بصراحه..

يتبع.



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 28-12-22, 02:35 PM   #7

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


رواية / احببت ارملة
علقوا هنا ب 10 ملصقات
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 16
.
#Part_16

اليـاس بهدوء: انا مش مرتاح لـ يعقوب ده و قلقان منه..

فاطمه بإبتسامة: ان شاء الله خير هو شكله ابن ناس ومحترم وبعدين جاسر سأل عليه وقال كويس..

حوريه بإبتسامة: متخافيش يــا ابيه هو شكله محترم فعلاً..

اليـاس بإبتسامة: تماام يــا حور..

جاسر بحب: الف مبروك يــا تقي و ربنا يتمملك علي خير..

تقي بإبتسامة: تسلم يــــا ابيه..

اليـاس بإبتسامة: نستاذن احنا بقا يــــا امي وان شاء الله هنيجي يوم الخميس عشان نقابل العريس..

فاطمه بحب: ماشي يــا حبيبي..

حوريه بإبتسامة: هتوحشيني يــا نجمه انتي وتقي..

نجمه وتقي بإبتسامة: وانتي كمان يــــا حبيبتى..

✰ــــــــــــــــــ✰

في قصر الكيلاني..♥"

حوريه كانت طالعه علي اوضتها لقت اللي بيشدها من هدومها..

حوريه بغيظ: في ايه يــا جاسر..

جاسر بهدوء: ايه اللي عملتيه هناك ده..

نجمه بإبتسامة: عملت ايه..

جاسر بغيظ: بتقولي لـ نجمه انها شبه البطيخه..

حوريه بإبتسامة بلهاء: كنت بهزر مع معاها.. وبعدين ما هي ضر"بتني..

جاسر بهدوء: حتي مينفعش اللي عملتيه..

حوريه بإبتسامة بلهاء: خايف علي مشاعرها يــــا بطه..

جاسر بعصبيه: حوووريه..

حوريه في لحظه كانت في اوضتها وقفل الباب عليها..

جاسر بعصبيه: ماشي يــا حوريه الكل"ب انتي..

حوريه من اوضتها: الله يسامحك مش هرد عليك احتراما لفرق السن مش اكتر لكن مش خوفا منك انت فاهم..

✰ــــــــــــــــــــ✰

في صباح يوم جديد..💜"

في كليه الهندسه..

تقي كانت داخله الكليه لحد ما سمعت صوت بينادي عليها..

يعقوب بإبتسامة: تقي..

تقي بهدوء: نعم يــا دكتور..

يعقوب بإبتسامة: بلاش القاب بينا انتي هتكوني خطبيتي..

تقي بهدوء: لسه يــا دكتور وبعدين حتي لو بقيت خطبيتك احنا في الكليه هتكون دكتوري مش اكتر ياريت تفهم ده..

يعقوب بإبتسامة: تماام اووي..

تقي بهدوء: عن اذنك يــا دكتور..

يعقوب بغيظ: اتفضلي..

بعد مرور ربع ساعه..

تقي دخلت المحاضره لقت الدكتور جوا..

يعقوب ببرود: بره يــا انسه..

تقي بغيظ: اسفه علي التاخير يــــا دكتور..

يعقوب ببرود: انا قولت بره انتي مسمعتيش..

تقي بصتله بعيون دامعه وخرجت..

يعقوب خلص المحاضره وخرج يشوف تقي لقها قاعده في كافتريا الجماعه وبتكلم تفسها..

تقي بغيظ: هو مفكر نفسه مين عشان يطردني من المحاضره وفيها ايه يعني لما اتاخر ربع ساعه العالم انتهي.. دكتور غبي و حيو"ان..

يعقوب من وراها: وبعدين كملي..

تقي بإبتسامة بلهاء: هههه الكلام ده مش ليك يــا دكتور..

يعقوب بإبتسامة: امال لـ مين الغبي..

تقي بغباء: انا قولت الغبي و الحيو"ان يــــا دكتور..

يعقوب بعصبيه: نعااااام..

تقي بإبتسامة بلهاء: هههه بهزر معاك يــا را"جل..

يعقوب بعصبيه: امشي من قدامي حالا..

تقي بإبتسامة: حاضر..

✰ـــــــــــــــــــ✰

في منزل نجمه..♥"

نجمه بغيظ: نعااااااام يــــا عنيا..

تقي بإبتسامة: انا اللي بجيبه لـ نفسي ومبعرفش اخبي عليكي حاجه..

نجمه بغيظ: ليه انتي كنتي عايزه تخبي عليا كمان يــــا كل"ب البحر..

تقي بإبتسامة: ايوه..

نجمه لقت اللي في رجلها وحدفته في وش تقي..

تقي بوجع: انتي قلبك قاسي اووي..

فاطمه بضحك: هههه خلاص بقا يــا ولاد..

نجمه بغيظ: شوفتي عميلها يــــا ماما.. بتقول لـ الدكتور بتاعها انت غبي و حيو"ان البجحه دي..

تقي بغيظ: ما هو اللي طردني من المحاضره..

فاطمه بهدوء: هتكبري امته بقا يــا بنتي..

تقي بمرح: عند ام لطفي اللي بتنور و بتطفي..

نجمه بعصبيه: غوري من وشي يــــا مصبيه..

تقي بإبتسامة: بس متنكريش الحياه بدون وجودي اللطيف مش حياه اصلا..

نجمه بضحك: مين الغبي اللي مفهمك كده..

تقي بإبتسامة: انتي..

نجمه بصراخ: هعد لـ 3 لو لقيتك قدامي مش هتعرفي ايه اللي هيحصلك..

تقي بإبتسامة: من غير ما تعدي وتتعبي في نفسك انا داخله لوحدي..

مرت الايام بدون احداث تذكر..

✰ـــــــــــــــــــ✰

في مساء يوم الخميس..

كان الجميع مجتمع في صالون المنزل ينتظرون مجئ يعقوب لحد ما رن جرس الباب..

نجمه بإبتسامة: هقوم افتح..

جاسر بجمود: ارتاحي انتي وانا هفتح..

نجمه بإبتسامة: اوكي..

جلست نجمه مكانها وقام جاسر بفتح الباب..

جاسر بإبتسامة: اهلا وسهلا نورتوا يــــا جماعه..

مريم «اخت يعقوب»: بيت منور باصحابه..

جاسر بإبتسامة: اتفضلوا..

يعقوب: شكرا ودخل يعقوب ومريم

مريم بابتسامه: السلام عليكم

رد الجميع عليها السلام

نجمه بابتسامه: نورتوا يا جماعه

مريم: ده نورك يا قمر واكملت انا مريم اخت يعقوب وجاينا نتفق علي خطوبه يعقوب والقمر ده

ابتسمت تقي بخجل

فاطمه: واحنا معندنش مانع شوفو
ا المعاد المناسب

يعقوب:طب اي رايكم يـا جماعه لو الخطوبه بقت بكره

جاسر: بكره بدري اوي ومش هنلحق نعمل حاجه

نجمه: فعلا

يعقوب بهدوء: لو مشكلتكم اننا مش هنلحق نعمل التجهيزات متقلقوش هنلحق بس وافقوا بس

نجمه بهدوء: رايك اي يا ماما

فاطمه: اللي تشوفوا ولو تقي موافقه انا كمان هبقي موافقه..

تقي بخجل: انـا موافقه..

جاسر بإبتسامة: يبقا الخطوبه عندي في القصر..

اتفق الجميع علي ان خطوبه يعقوب وتقي في قصر في الكيلاني.. ♥"

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في صباح يوم جديد..💜"

نجمه بصراخ: ما تصحي بقا يــــا حيو"انه تعبتيني معاكي..

تقي بنوم: خمسه بس يــا نجمتي وهصحي..

نجمه بغيظ كوب الماء وسكبته عليها..

تقي بصراخ: عاااااا الحقو"ني يــــا ناس يــــا لهوووي همو"ت بغر"ق..

نجمه بضحك: هههههه مش قادره يلهوووي علي منظرك هههههه...

تقي بغيظ: ماشي يــــا نجمه..

نجمه بضحك: تستاهلي انا بصحي فيكي من الساعه 8 وبعدين قالت بتريقه خمسه يــــا نجمه وهقوم والساعه دلوقتي 9 يــــا هانم..

تقي ببرود اعصاب: وفيها ايه يعني العالم هينتهي..

نجمه بتريقه: الهانم شكلها نسيت ان النهرده خطوبتها علي سي يعقوب..

تقي بفزع: يلهووووي اتاخرت..

نجمه بعصبيه: انجزي قومي صلي والبسي عشان نروح قصر الكيلاني..

تقي وهي علي وشك البكاء: حاضر قايمه اهو..

بعد فتره انتهت تقي من تجهيز نفسها وخرجت لكي تناول طعام الافطار ومن بعدها الذهاب الي قصر الكيلاني...

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في قصر الكيلاني..

كان الجميع يعمل علي قدم و ساق من اجل الانتهاء من التجهيزات في اسرع وقت...

الياس بعصبيه: يــــا بني انا مش قولتلك تحط هنا الورد الجوري..

العميل بخوف: اسفه يــــا فندم..

جاسر بهدوء: براحه يــــا الياس مش كده..

الياس بعصبيه: انا خايف ان مش نلحق نخلص حاجه وتقي تزعل..

جاسر بإبتسامة: ان شاء الله كل حاجه هتخلص في معادها بس انت هدي اعصابك مش كده العمال خايفه منك..

الياس بسخريه: ليه هو انا بعض..

حوريه بضحك من وراه: انيل يــا ابيه ده انا خوفت منك يــــا جدع..

الياس بسخريه: ولازمتها ايه ابيه يــــاختي..

حوريه بإبتسامة: لزوم الاحترام يــــا ابيه..

الياس بسخريه: كتر خيرك والله..

جاسر بابتسامه: ربنا يهديهكوا.. وسبهم ومشي..

في غرفه تقي كان يقوم البنات بتحهيزها

حوريه بحب: زي القمر يا حبيبتي

نجمه بدموع: طبعا لازم تبقي قمر

تقي بدموع حضنت نجمه طب بتعيطي لي دلوقتي

نجمه بابتسامه: مفيش يا قلبي بس مبسوطه اوي مش مصدقه انك كبرتي وخطوبتك النهارده

حوريه بمرح: لا صدقي يختي ان تقي الهبله اتخطبت قبلي وكل شويه هتقولك خطيبشي خطيبشي...

تقي بضحك: اللي متغاظ مننا يعمل زينا يــا سنجل يــا بائس..

حوريه بغيظ: بقا كده يـا تقي..

تقي بضحك: ايووه..

نجمه بصراخ: كفايه انتوا الاتنين انتوا عاملين زي القط والفار ع طول كده..

حوريه بإبتسامة: هنادي لـ جاسر عشان ننزل..

نجمه بإبتسامة: طيب..

خرجت حوريه لكي تنادي جاسر من اجل تسليم تقي الي يعقوب..

تقي بدموع: ياريت بابا وماما كانوا معانا يــا نجمه..

نجمه بإبتسامة حضنت تقي: هما في مكان احسن يــا حبيبتي ادعيلهم ربنا يرحمهم..

تقي بإبتسامة: ربنا يرحمهم..

نجمه بإبتسامة: امين يارب..

قاطع كلامهم دخول جاسر و حوريه..

جاسر بإبتسامة: الف مبروك يــــا تقي..

تقي بإبتسامة خجل: الله يبارك فيك يــــا ابيه..

جاسر مد ايده لـ تقي عشان ينزلوا..

في حديقه القصر.. ♥

كان يعقوب منتظر تقي..

مريم بضحك: مالك يــــا يعقوب اهدي كده مكنتش خطوبه يــا حبيبي..

يعقوب بتوتر: هم اتاخروا كده ليه..

فاطمه بإبتسامة: زمانهم نازلين يــا بني..

مريم بإبتسامة: اهي نزلت يــــا يعقوب..

يعقوب رفع نظره واتفاجا بحوريته..

جاسر بإبتسامة: اسفين علي التاخير يــــا جماعه..

فاطمه بإبتسامة: ولا يهمك يــا حبيبي..

مريم بإبتسامة: يلا عشان نلبس الدبل وبعدين قالت بضحك لان يعقوب مش علي بعضه..

جاسر بايماء: تماام..

وتمت الخطوبه في فرحه وسعاده الكل..

يعقوب بإبتسامة: مبروك ليكي يــا تقي..

تقي بإبتسامة خجل: الله يبارك فيك..

وبارك الجميع لهما..

وبعد ساعتين انتهت حفله الخطوبه وذهب الجميع الي منزلهم..

✰ـــــــــــــــــــــ� �✰

بعد مرور شهرين..

في منزل نجمه الساعه 3 فجرا..

نجمه بصراخ: اااااه..

صحي الجميع علي صوت صراخها..

تقي بفزع: مالك يــــا نجمه..

نجمه بوجع وصراخ: شكلي بولد..

فاطمه بخوف: روحي يــا تقي رني علي الجاسر او الياس يجيوا يودينوا المستشفى يــــا بنتي..

تقي بخوف: حاضر يــــا ماما..

نجمه بصراخ: اااه مش قادره يــا ماما حاسه انى بمو"ت..

فاطمه بحزن: اهدي يــــا حبيبتي خدي شهيق و زفير..

نجمه بدات تفعل زي ما فاطمه بتقولها..

بعد مرور نص ساعه وصل جاسر واخذ نجمه المستشفي..

في المستشفي...

جاسر بصراخ: دكتور بسرعه..

الدكتور بعمليه: حطها علي الترولي يــــا فندم..

فعل جاسر ما امره بيه الطبيب..

الدكتور بجديه لاحدي الممرضات جهزوا غرفه العمليات حالا..

الممرضه بايماء: حاضر يــــا دكتور..

بعد مرور ساعتين كانت نجمه داخل غرفه العمليات وكان الجميع في انتظار خروجها..

حوريه بخوف: هم اتاخروا جوا كده ليه..

تقي بدموع: انا خايفه عليها اووي..

فاطمه بإبتسامة: اهدوا يــــا بنات..

كان جاسر يقف علي اعصابه من كتر خوفه علي نجمه..

الياس بإبتسامة رغم خوفه: هتكون كويسه يــا جاسر..

جاسر بإبتسامة: انا واثق من ده يــــا الياس..

بعد مرور بعض الوقت خرج الطبيب..

الطبيب بإبتسامة: الف مبروك مدام نجمه جابت ولد..

جاسر بخوف: طيب ونجمه يــــا دكتور عامله ايه..

الدكتور بإبتسامة: هي كويسه مفيش داعي للخوف هتنقل غرفه عاديه دلوقتي..

بعد قليل من الوقت تم نقل نجمه الي غرفه عاديه..

كان الجميع داخل الغرفه منتظرين نجمه ان تفوق من اثر المخدر..

نجمه بوجع: ااه..

فاطمه بإبتسامة: حمدلله علي سلامتك يــــا بنتي..

نجمه بإبتسامة: الله يسلمك يــــا ماما.. انا عايزه اشوف ابني..

تقي بغيظ: ابنك مع ابيه جاسر رافض حد يشيله يــــاختي..

جاسر بإبتسامة: وانتي مالك يــــا بارده..

تقي بغيظ: مش خالته..

جاسر بإبتسامه عطي الطفل بإبتسامة وقال حمدلله علي سلامتك..

نجمه بإبتسامة: الله يسلمك..

الياس بإبتسامة: هتسميه ايه يــــا نجمه..

نجمه بإبتسامة: ادهم..

فاطمه بدموع: ادهم..

نجمه بإبتسامة: ايووه يــــا ماما هسميه ادهم..

حوريه بإبتسامة: عايزه اطلب منك طلب يــــا فطووم..

فاطمه بإبتسامة: اطلبي يــــا حبيبتي عنيا ليكي..

حوريه بإبتسامة: انا بطلب ايد نجمه لـ جاسر اخويا..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 17
.
#Part_17

فاطمه بإبتسامة: اطلبي يــــا حبيبتي عنيا ليكي..

حوريه بإبتسامة: انا بطلب ايد نجمه لـ جاسر اخويا..

جاسر بصدمه: حوريه انتي بتقولي ايه..

حوريه بإبتسامة: ممكن تسكت يــــا جاسر خليني اكلم فطوووم.. وبعدين قالت بإبتسامة ايه رايك يــــا فطووم..

فاطمه بحب: انا موافقه يــــا بنتي بس الراي في الاخر راي نجمه..

تقي بحب: وافقي يــــا نجمه عشان خاطري..

نجمه ببرود: مستحيل اتجوز بعد ادهم انا بعتبر جاسر اخويا الكبير مش اكتر من كده..

فاطمه بحزن: ليه كده يــــا بنتي..

جاسر ابتسم بحزن: محدش يجبرها علي حاجه يــا امي.. اذا اعتبرتني اخوها الكبير فانا هفضل اخوها وفي ضهرها ع طول وخرج..

الياس بحزن: استني يــــا جاسر..

جاسر بإبتسامة: عايز افضل لوحدي شويه يــا الياس..

الياس بحزن: طيب يــا جاسر..

الياس وهو داخل الغرفه خبط في شخص..

الياس بعصبيه: مش تحاسبي يــــا متخل"فه..

_اسفه مخدتش بالي وبعدين قالت بصدمه الياس..

الياس بغرور: هو انتي تعرفيني..

هي بإبتسامة: ايوه انا الدكتوره جني اللي كنت بعالجك..

الياس بضحك: مش باين عليكي انك دكتوره فكرتك دكتور بسبب لبسك ده..

جني بعيون دامعه: مسمحلكش تنهني بالطريقه دي عن اذنك..

الياس بضحك: مجنون"ه دي ولا ايه..

تقي من وراه: مكنش ينفع اللي قولته ده يــا ابيه حرام عليك زعلتها..

الياس بحزن: مكنتش اقصد..

تقي بإبتسامة: طيب روح شوفها فين واتاسف ليها..

الياس بإبتسامة: طيب..

الياس خرج من المستشفى وفضل يدور علي جني عشان يعتذر منها لحد ما لقها قاعده في حديقه المستشفى وبتعيط..

الياس بإبتسامة: انا اسف يــا دكتوره مكنش قصدي ازعلك..

جني بحزن: عادي انا اتعودت علي كده..

الياس بإبتسامة: اتمني مش تزعلي مني..

جني بإبتسامة: مش زعلانه منك..

الياس مد ايده لحد جني وقال اصحاب..

جني بسعاده: اصحاب..

الياس بإبتسامة: عن اذنك لازم امشي اكيد هشوفك في وقت تاني..

جني ابتسمت بسعاده ومردتش عليه..

جني بسعاده بعد ما الياس مشي.. عااااا مش مصدقه نفسي يــــاربي انا بحبه اووووي...

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في غرفه نجمه.. ♥

فاطمه بحزن: ليه يــــا بنتي تعملي كده وتد"فني نفسك وانتي لسه صغيره والعمر لسه قدامك طويل..

نجمه بدموع: افهميني انتي يــــا ماما انا مستحيل اتجوز بعد ادهم..

فاطمه بدموع: انا مش هسمحلك بكده يــــا نجمه انتي فاهمه.. انتي لسه قدامك الحياة طويله.. المفروض تشوفي حياتك بقااا..

تقي بحزن: ماما معاها حق يــا نجمه..

نجمه بعصبيه: بلاش تجبروني علي حاجه مش عاوزها..

فاطمه بحزن: تمام يــا بنتي..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �✰

في المقابر..

قدام قبر ادهم.. 💜"

جاسر بدموع: عارف اني خا"ين و انا"ني اووي عشان حبيبت مراتك يــا ادهم..بس ده مش ذنبي انا لقيت نفسي بقع في حبها.. اتمني تسامحني يــــا صحبي..

جاسر خرج من المقابر و اتجه الي عمله..

في الجهاز..♥"

جاسر كان بيشتغل وبقي يفتكر نجمه وهي بتقول انا مستحيل اتجوز بعد ادهم..

جاسر خرج من سرحانه علي صوت العسكري..

العسكري باحترام: القهوه يــا فندم..

جاسر بحزن: حطه علي المكتب واخرج..

العسكري بايماء: تحت امرك يافندم..

العسكري حط فنجان القهوه زي ما امره جاسر وخرج..

جاسر بعيون دامعه: انا ليه بيحصلي كده انا حبيبتها من كل قلبي انا مش قد العذ'اب ده يارب..

جاسر استغفر ربه وقام يتوضي عشان يصلي..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في المستشفى عند نجمه..💜"

تقي بهدوء: يــا نجمه خليكي النهارده بس وبعدين ابقي اخرجي بكره انتي لسه طالعه من العمليات يعني محتاجه راحه يــــا حبيبتي..

نجمه بحزن: هكون مرتاحه في بيتي يــا تقي..

حوريه بإبتسامة: اسمعي الكلام يــا نجمه وبلاش عند..

فاطمه ببرود: خليها تعمل اللي يريحها هي حره دي صحتها هي..

نجمه بدموع: ماما بلاش تعملي فيا كده..

فاطمه ببرود: انا بعمل كده عشان مصلحتك ومصلحه ابنك يــــا نجمه..

نجمه بدموع: عارفه انك عايزه مصلحتي بس انا مش عايزه اتجوز.. انا بحب ادهم ومستحيل اتجوز غيره..

فاطمه بحزن: اذا انتي عامله علي اني هزعل لما تتجوزي حد غير ادهم ابني تبقا غلطانه يــا نجمه.. انتي اول ما بقيتي مرات ابني وانا اعتبرتك بنتي يــــا نجمه..

نجمه بدموع: وانا حبيتك يــــا ماما ولا مره اعتبرتك حماتي..

فاطمه حضنتها وافقي لو عايزني مبسوطه يــــا قلب ماما..

نجمه بدموع: بس..

فاطمه بحب: صدقيني هكون مبسوطه وانتي مع جاسر..

حوريه بإبتسامة: وافقي بالله عليكي يــــا نجمه..

تقي بإبتسامة: وافقي يــــا نجمه ابيه جاسر طيب وهيحافظ عليكي..

نجمه بدموع: موافقه..

حوريه بسعاده: لوووولي..

نجمه بهدوء: انا عايزه امشي من هنا..

فاطمه بإبتسامة: حاضر يــا حبيبتي..

بعد مرور بعد الوقت انتهت إجراءات خروج نجمه من المستشفى.. ♥"

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في منزل نجمه.. 💜"

الياس بإبتسامة: نورتي البيت انتي والبطل الصغير..

نجمه بإبتسامة: ههه البيت منور بوجودك..

فاطمه بإبتسامة: خشي يــا حبيبتي ارتاحي شويه لانك اكيد تعبانه..

نجمه بإبتسامة: لا كويسه يــا ماما..

تقي بغيظ: هاتي ادهم شويه بقا يــا حوريه..

حوريه بعناد: لا حبيب خالتو يــــا خلاثي علي الحلاوه.. لما تكبر يــا ادهومي هجوزك بنتي..

الياس بضحك: وهي فين بنتك دي يــا حوريه..

حوريه بغيظ: بنتي المستقبليه يــا ابيه..

تقي بغيظ: مستحيل يتجوز بنتك هو هيتجوز بنتي انا..

فاطمه: عوض عليا عوض الصابرين يارب في الكل"بتين دول..

نجمه بضحك: ههههه معاكي حق والله يــا ماما..

حوريه وتقي بغيظ: نجمه..

نجمه بضحك: بهزر..

حوريه بغيظ: ابيه جاسر تحت لازم امشي..

فاطمه بإبتسامة: بلغيه موافقتنا يــا حور..

حوريه بفرح: حاضر يــا فطوووم..

الياس بإبتسامة: استاذن انا بقا يــا امي..

فاطمه بحنان: خليك لحد ما تتعشي..

الياس بحب: لا مش هقدر اكل حاجه دلوقتي عشان انا اكلت في المستشفى..

تقي بتسال: اكلت مع مين يــــا ابيه..

الياس بإبتسامة: وانتي مالك يــــا بارده..

تقي بغيظ: ماشي يــا ابيه..

الياس رفع حاجبه وقال: مو"تي غيظا.. ومشي..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ـ✰

عند جاسر..♡

جاسر بعصبيه: اتاخرتي ليه يــا حوريه..

حوريه بإبتسامة: اسفه يــــا ابيه الوقت خدنا..

جاسر بهدوء: ماشي..

بعد مرور ساعه وصل جاسر وحوريه قصر الكيلاني.. ♡

جاسر كان طالع الجناح بتاعه سمع حوريه وهي بتقول وافقت يــا ابيه..

جاسر بصدمه: هااا..

حوريه بسعاده: نجمه وافقت انها تتجوزك..

جاسر بسعاده: بتتكلمي جد..

حوريه بإبتسامة: جد الجد كمااان..

جاسر بسعاده شال حوريه وبقا يلف بيها..

جاسر بدموع: مش مصدق انها وافقت وهتكون ليا..

حوريه بحب مسحت دمو''عه وقالت: صدق يــا ابيه..

جاسر بهدوء: حد جبرها يــا حوريه..

حوريه بإبتسامة: لا يــا ابيه وفطوم بتقولك شوف انت فاضي امته عشان تروح تطلب ايد نجمه من ابيه الياس..

جاسر بصدمه: نعاااااام من اليـاس..

حوريه بضحك: ايووه..

جاسر بسعاده: هطلب ايدها من اليـاس وامري لله..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـ✰

في صباح يووم جديد..♡

فاطمه بإبتسامة: يلا يــا تقي اصحي عشان ننضف البيت عشان لما جاسر ييجي..

تقي بنوم: جاسر مننا وعلينا مش لازم نتعب نفسنا وننضف علي الفاضي..

فاطمه بصراخ: انتي سامعه انا قولت ايه يــا تقي..

تقي بفزع: سامعه يــــا فندم..

فاطمه بهدوء: قومي اخلصي يلا..

تقي بغيظ: حاضر يــا فطووم اصل انا الخدامه الفلبيبنه بتاعت البيت ده..

فاطمه بسخريه: كويس انك عارفه قومي شوفي شغلك يلا..

تقي بغيظ: قايمه اهو..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــ✰

في المساء في منزل نجمه.. ♡

جاسر بإبتسامة: انا يشرفني يــا الياس اني اطلب ايد الانسه نجمه..

الياس : الياس باشا لو سمحت..

جاسر بعصبيه: انا يشرفني يــا الياس باشا اني اطلب ايد الانسه نجمه..

الياس بهدوء: سبني اسال عليك يــا سياده المقدم ويومين بالكتير هرد عليك..

جاسر بعصبيه: نعاااام يــا رو"ح امك..

الياس بغيظ: افندم..

فاطمه بضحك: خلاص بقا يــا الياس..

اليـاس بإبتسامة: عشان خاطرك بس يــا امي..

حوريه بهمس لـ الياس: ابقي اتشها"د علي رو"حك لما تخرج من هنا..

الياس بخوف: انا مش هخرج من هنا..

جاسر بإبتسامة: انا بفضل نكتب الكتاب والفرح ع طول وبلاش خطوبه..

فاطمه بتايد: ايه رايك يــــا نجمه..

نجمه بإبتسامة: اللي تشوفيه يــا ماما..

فاطمه بإبتسامة: يبقا علي بركه الله..

جاسر بإبتسامه: كتب الكتاب والفرح يوم الخميس..

نجمه رفعت وشها بصدمه..

الياس بإبتسامة: الف مبروك ليك يــا صاحبي.. مبروك يــا نجمه..

جاسر بإبتسامة: الله يبارك فيك عقبالك..

نجمه بإبتسامة: الله يبارك فيك..

تسريع الاحداث.. ♡

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

يوم الخميس في احد الفنادق المطله علي البحر..

في جناح نجمه.. ♡

فاطمه بدموع: زي القمر يــا حبيبتي ربنا يحميكي من العين..

حوريه بسعاده: يــارب..

نجمه بإبتسامة: تسلمي يــــا ماما..

باب الجناح خبط..

تقي فتحت الباب لقت الياس..

تقي بإبتسامة: اتفضل يــا ابيه..

الياس بإبتسامة: الماذون تحت..

تقي بإبتسامة: احنا خلصنا وكنت لسه هنادي عليك..

الياس دخل واتصدم من جماال نجمه..

الياس بإبتسامة: بسم الله ماشاء الله تبارك الرحمن..

نجمه ابتسمت بخجل..

الياس بسعاده: جاهزه يــا نجمه ننزل..

نجمه بايماء: ايوه..

الياس مسك ايد نجمه ونزل بيه.. وسلمها لـ جاسر..

الماذون مين وكيل العروسه..

الياس بإبتسامة: انا يــا شيخنا..

وتم كتب الكتاب وسط كلمه الماذون الشهيرة..

بارك الله لكما وبارك عليكم وجمع بينكم في خير..

جاسر بسعاده حضن نجمه وبقا يلف بيها..

جاسر بإبتسامة: اخيرا بقيتي ملكي وعلي اسمي..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 18
.
#Part_18

جاسر بسعاده حضن نجمه وبقا يلف بيها..

جاسر بإبتسامة: اخيرا بقيتي ملكي وعلي اسمي..

نجمه بخجل: نزلني مينفعش كده الناس بتبص علينا..

جاسر بإبتسامة نزلها والجميع بدء يباركلهم..

فاطمه بسعاده: الف مبروك يــا ولاد..

جاسر و نجمه: الله يبارك فيكي يــا امي..

اللوا سليم بابتسامه: الف مبروك يا سياده المقدم ولا اقول يا سياده العقيد..

جاسر بدون فهم: الله يبارك فيك يا سياده اللوا بس تقصد اي بكلامك ده..

اللوا بابتسامه: اقصد انك اتريقت لرتبه عقيد وباذن الله بعد الاجازه بتاعتك تقدر تستلم منصبك الجديد واكمل انا مضطر استاذن والف مبروك مره تانيه ليك وللمدام..

جاسر بسعاده: ربنا يخليك يا فندم وانشاء الله هبقي عند حسن ظنك فيا

اللوا سليم: وده المتوقع منك يا جاسر السلام عليكم

الجميع: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته..

حوريه بسعاده: حضنت جاسر الف مبروك يا حبيبي..

جاسر ضمها لحضنه الله يبارك فيكي يا حبيبه قلبي..

فاطمه بحنان: الف مبروك يا جاسر وربنا يوفقك يا بني في شغلك دايما واشوفك في اعلي المراتب..

جاسر بحب: الله يبارك فيكي يا امي..

تقي بسعاده: الف مبروك يا ابيه..

جاسر: الله يبارك فيكي يا لمضه..

الياس راح حضن جاسر وقال الف مبروك يا صاحبي بس مش عايزك تعمل ريس عليا بقولك اهو..

جاسر بحب الله يبارك فيك يا الياس..

نجمه بابتسامة: مبروك يـا جاسر..

جاسر بحب: الله يبارك فيكي يــا نجمتي..

نجمه ابتسمت بخجل..

فجاه عم الظلام المكان وبقا في ضوء خافت..

جاسر مد ايده لـ نجمه وقال نرقص..

نجمه بابتسامة: نرقص..

وطلعوا علي الاستيدج وبقا كل كابلز يرقص مع بعض.. ♥

نجمه و جاسر♥ تقي و يعقوب💜 اليـاس و حوريه💙..

عند جاسر و نجمه..♡

نجمه كانت بترقص مع جاسر لحد ما لمحت طيف ادهم وهو بيبصلها وبيضحك..

نجمه ابتسمت بحزن وقالت بهمس ادهم..

جاسر بتسأل: مالك يــا نجمه فيكي حاجه..

نجمه بابتسامة حزن: هااا لا مفيش انا كويسه..

عند يعقوب وتقي..♡

يعقوب بابتسامة: طالعه حلو في الفستان ده بس ضيق شويه..

تقي بخجل: تسلم وبعدين هو مش ضيق ولا حاجه..

يعقوب بابتسامة: امته نكتب الكتاب ونبقا في بيت واحد يــا حبيبتي..

تقي ابتسمت بخجل

تقي ممكن اسالك سوال..

يعقوب بحب اكيد..

تقي هو انت بتحبني بجد..

يعقوب بصدمه معقول بعد كل ده مش مصدقه ان انا بحبك عموما لو مش عندك ثقه فيا نفضها من دلوقتي..

تقي مسكت ايده بسرعه لا مش كده بس انا بحبكك اوي وخايفه انجرح منك لان جراحك ليا هيبقي بمو"تي..

يعقوب بحب مسح دموعها بعد الشر عنك يا قلب يعقوب بس انتي قولتي اي عيدي تاني..

تقي بكسوف بحبكك..

عند الياس و حوريه..♡

حوريه بضحك: حلو كل كابلز يرقص مع بعض يـا ابيه..

اليـاس بضحك هو الاخر: ما انا مش عندي كابلز دلوقتي ولا انتي كمان يبقا نرقص مع مين..

حوريه بمرح: كن نقف ونتفرج عليهم..

اليـاس بضحك: هههه يـا سلام هي جيت علينا يعني مش هيحصل حاجه لو رقصنا مع بعض..

حوريه بابتسامة: ايوه معاك حق..

اليـاس بغرور: لا داعي للتصفيق..

حوريه بقر"ف: تبعا لتواضعك يـا اخي..

اليـاس بغرور: عارف..

عند نجمه وجاسر.. ♡

نجمه بتردد لجاسر هو ممكن ننهي الفرح دلوقتي لان تعبانه اوي..

جاسر يقلق :مالك انتي كويسه..

نجمه :ايوه كويسه بس مراهقه شويه..

جاسر لحظه واحده وناد لي الياس..

جاسر لي الياس خلص كل حاجه لان نجمه تعبانه وهنمشي..

الياس بقلق تعبانه مالها..

جاسر بهدوء متقلقش هي مرهقه شويه..

اليـاس بابتسامة: تماام..

وفعلا انتهي الفرح و ذهب الجميع الي منزلهم..♡

في قصر الكيلاني..

حوريه كانت شايله ادهم وبتلعبه..♡

حوريه بابتسامة: يــا خراشي علي الجمال والحلاوه دي..

نجمه بابتسامة: هاتيه يــا حور عشان مش يتبعك..

حوريه بمرح: هو انا اطول العسل ده يتعبني يــا ناس..

جاسر بابتسامة: ربنا يديمه ويبارك في عمره يارب..

نجمه و حوريه بابتسامة: امين ياارب..

حوريه بابتسامة: انا هاخد ادهم ينام معايا النهرده.. يلا تصبحوا علي خير..

جاسر بحب: وانتي من اهل الخير يــا حبيبتي..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـ✰

في جناح جاسر و نجمه..♡

جاسر بابتسامة: ادخلي غيري هدومك وانا هستتاكي هنا..

نجمه بخجل: اوكي..

بعد فتره نجمه خرجت بعد مـا ابدلت ملابسها..

جاسر ابتسم بحب وقال هدخل اغير هدومي انا كماان..

نجمه بايماء : طيب..

بعد فتره خرج جاسر..

جاسر لنجمه ادخلي اتوضي عشان نبدا حياتنا بطاعه ربنا..

نجمه بايماء حاضر..

وفعلا اتوضوا وصلوا..

مسك جاسر ايد نجمه وقاعدها جنبه علي السرير..

نجمه بتوتر: جاسر لو انت عايز حقوقك انا مستعده لـ ده انت جوزي وده حقك وربنا هيغضب عليا لو حرمتك من حقك..

جاسر بابتسامة: ومين قالك اني عايز حقي.. نجمه انا اهم حاجه عندي انك تحبيني زي ما بحبكك ويكون انا الامان بالنسبالك وبالنسبه لحقوقي انا مستحيل المسك غير لما احس انك متقبلني كزوج وانك بتحبيني غير كده لا..

نجمه بدموع: شكرا اوي يا جاسر..

جاسر بحب: يلا ننام لانك شكلك تعبانه...

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــ✰

بعد مرور اسبوع من زواج نجمه و جاسر..♡

في صباح يوم جديد.. ♡

حوريه بابتسامة: صباح الورد والياسمين يــا نجمه..

نجمه بحب: صباح الورد يــا حور..

جاسر بابتسامة: اقعدي يلا عشان تفطري عشان كليتك يــا حور..

حوريه بابتسامة: حاضر يــا ابيه..

بعد وقت انتهوا من تناول الطعام..

نجمه بابتسامة: جاسر..

جاسر بحب: ايوه يــا نجمه..

نجمه بابتسامة: كنت عاوزه اروح ازور ماما النهرده..

جاسر بابتسامة: هنروح سوا قومي البسي يلا..

نجمه بسعاده: حاضر..

حوريه بابتسامة: وانا كمان يــا ابيه عاوزه اروح معاكم..

جاسر بهدوء: علي كليتك يــا حوريه يلا..

حوريه بغيظ: مفيش محاضرات مهمه النهرده..

جاسر ببرود: هتروحي برضو انتي بقالك شهر مش بتروحي..

حوريه بابتسامة بلهاء: شهر ونصف..

جاسر بغيظ: ومالك مبسوطه كده ليه..

حوريه بابتسامة: اعيط يعني..

جاسر بغيظ: بطلي لماضه يــا حور..

حوريه بغيظ: حاضر..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـ✰

امام احد المستشفيات..♡

اليـاس كان ساند علي عربيته لحد ما لمح جني وهي خارجه من المستشفى وبتضحك مع شاب..

الياس مشي ناحيتها بعصبيه وقال ببرود: صباح الخير يــا دكتوره..

جني بحب: صباح النور يــا اليـاس..

اليـاس بغيظ: الالقاب يــا دكتوره..

جني بحرج: اسفه يــا سياده المقدم..

_ مين ده يــا جني..

جني بغيظ: سياده المقدم اليـاس يــا يحي وده دكتور يحي يــا سياده المقدم..

يحي مد ايده عشان يسلم علي الياس والياس بصله بقر"ف ومسلمش عليه..

جني بتسال: بتعمل ايه هنا يــا سياده المقدم..

الياس ببرود: جاي اشوفك..

جني بصدمه: هااا

يحي بابتسامة: عن اذنكم ومشي..

الياس بضحك: مالك..

جني بخجل: مفيش يــا سياده المقدم..

الياس بابتسامة: ممكن تقوليلي الياس بدون القاب عادي..

جني باستهزاء: حضرتك فاكر كلامك من دقيقتين..

الياس بضحك: ايوه..

جني بصدمه: انت اكيد فيك حاجه..

الياس بجديه: اركبي يــا جني عشان نمشي..

جني بابتسامة: هنروح فين..

الياس بابتسامة: هعزمك علي قهوه..

جني بحب: اوكي..

✯ــــــــــــــــــــــــ� �ــ✯

في منزل نجمه..♡

فاطمه بصراخ: يلهوي انا وبعلم في حما"ر كان زمانه نافعني..

تقي بغيظ: انا مش عايزه اتعلم الطبخ يــا فطووم..

فاطمه بهدوء: مين اللي هيبقا يطبخلك يــا عيون فطووم..

تقي بغرور: سيكون لدي خدامات..

فاطمه بهدوء: هتتعملي الطبخ يعني هتتعملي يلا شوفي الاكل استوي ولا لسه..

وهم بيتكلموا جرس الباب رن..

تقي بابتسامة: هروح اشوف مين..

فاطمه بعصبيه: انا قولت ايه..

تقي بابتسامة بلهاء: اشوف الاكل..

فاطمه بهدوء: يلا روحي شوفيه وانا هشوف مين يــا اخره صبري..

تقي بغيظ: طيب..

فاطمه راحت تفتح الباب واتفاجات بـ نجمه واقفه بابتسامة وجمبها جاسر شيال ادهم..

فاطمه بدموع حضنتها وقالت: وحشتيني اووي يــا نجمه..

نجمه بعيون دامعه: وانتي كمان يــا فطووم..

جاسر بمرح: طب امشي انا..

فاطمه بدموع: اتفضل يــا حبيبي البيت نور..

جاسر بابتسامة: تسلمي يــا امي..

نجمه بابتسامة: امال فين تقي يــا ماما..

فاطمه بابتسامة: في المطبخ بتعمل الاكل..

نجمه بصدمه: بتتكلمي جد..

فاطمه بضحك: ايوه..

نجمه بابتسامة: هقوم اشوفها..

فاطمه بحب: طيب يــا حبيبتي..

في المطبخ عند تقي..

كانت بتكلم نفسها..

تقي بغيظ: فينك يــا نجمه تعالي شوفيني وانا متمرمطه في المطبخ..

نجمه بابتسامة: انا هنا اهو..

تقي بغباء: لحظه بس يــا نجمه وبعدين قالت بصدمه نجمه..

نجمه بضحك: لا خيالها..

تقي بسعاده حضنتها ونجمه بادلتها الحضن..

تقي بحب: وحشتيني قد البحر و سماكته..

نجمه بابتسامة: وانتي كمان يــا روحي..

تقي بحب: عامله ايه مع ابيه جاسر..

نجمه بابتسامة: الحمدلله بخير..

تقي بابتسامة: تعالي نطلع نقعد معاهم..

نجمه بابتسامة: يلا..

تقي و نجمه خرجوا لقوا جاسر وفاطمه بيتكلموا..

جاسر بابتسامة: خلاص يــا امي هكلمه ونحدد معاد كتب الكتاب..

فاطمه بابتسامة: طيب يــا حبيبي..

جاسر بحب: عامله ايه يـا تقي..

تقي بابتسامة: بخير الحمدلله يــا ابيه..

جاسر بابتسامة: ديما يارب..

مر اليوم بدون احداث..

غير ان جاسر كلم يعقوب وحدد معاد كتب الكتاب بعد اسبوع..

في المساء في قصر الكيلاني..

نجمه بسعاده: يعني كتب الكتاب كمان اسبوع..

جاسر بابتسامة: ايووه..

حوريه بابتسامة: مش هنلحق نعمل حاجه يــا ابيه..

نجمه بخوف: فعلا حوريه معاها حق الوقت قصير ومش هنعرف نعمل حاجه في الاسبوع ده..

جاسر بابتسامة: متقلقيش يــا نجمه انا هتصرف في كل حاجه..

نجمه بابتسامة: طيب..

بعد مرور اسبوع..♡

في منزل نجمه..♥"

في غرفه تقي..

فاطمه بدموع: اخيرا هشوفك عروسه قبل ما امو"ت..

تقي بحب: مسحت دموع فاطمه وقالت متقوليش كده بعد الشر عليكي يــا فطووم..

فاطمه بابتسامة: المو"ت مش شر يــا حبيبتي المو''ت علينا حق..

حوريه بمرح: بلاش نكد يــا جماعه..

فاطمه بضحك: هههه حاضر يــا ست حور..

نجمه بابتسامة: خلي ادهم معاكي شويه يــا حور لحد ما اجهز تقي..

حوريه بابتسامة: عيوني..

نجمه بحب: تسلم عيونك..

وفعلا نجمه بدات تجهز تقي..

بعد ساعتين انتهت نجمه من تجهيز تقي وكانت غايه في الجمال..

حوريه بحب: بسم الله ماشاء الله تبارك الرحمن زي القمر يــا حبيبتي..

تقي بابتسامة: تسلمي يــا روحي..

حوريه بابتسامة: انا عاوزه احط ميكب هادي يــا نجمه..

نجمه بابتسامة: تعالي يلا وانا اعملك..

وبدات نجمه تحط لـ حوريه الميكب زي ما هي عاوزه..

بعد مرور فتره فاطمه دخلت..

فاطمه بابتسامة: يلا يـا بنات الماذون وصل بره..

نجمه بابتسامة: احنا خلصنا يــا ماما..

فاطمه بحنان: بسم الله ماشاء الله ربنا يحميكوا من العين يــا حبابيي..

الجميع آمن علي دعائها..

حوريه بابتسامة: يلا نخرج..

وفعلا خرجوا..

عند جاسر و اليـاس..

اليـاس بهمس لـ جاسر: الماذون هنا ويعقوب لسه ما وصلش..

جاسر بهدوء: زمانه علي وصول يــا الياس..

الماذون: الوقت اتاخر انا عندي معاد تاني فين العريس..

كان الجميع في حاله من الصمت لحد ما اتكلم جاسر..

جاسر بابتسامة: زمانه علي وصول يــا مولانا..

الماذون: طيب..

مر ساعه ولسه لحد دلوقتي يعقوب ما وصلش..

الماذون: مينفعش كده يـا ابني انا عندي كتب كتاب تاني دلوقتي..

تقي كانت واقفه و دموعها نازله علي خدها..

واحده من اللي واقفين: شكل العريس هر"ب..

يتبع..


فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 28-12-22, 02:39 PM   #8

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي



رواية / احببت ارملة

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 19
.
#Part_19

الماذون: مينفعش كده يـا ابني انا عندي كتب كتاب تاني دلوقتي..

تقي كانت واقفه و دموعها نازله علي خدها..

واحده من اللي واقفين: شكل العريس هر"ب..

مر نصف ساعه والحال كما..

جاسر و اليـاس حاولوا يوصلوا ل يعقوب بس مفيش نتجيه..

الماذون استاذن ومشي والمعازيم بدات تمشي ورا وبعض..

كان الجميع في حاله صدمه و حزن..

تقي بضحك هستيري: ههههههه مستحيل يعقوب يعمل فيا كده هو بيحبني ايوه هو قالي انو بيحبني.. مستحيل يكسر قلبي بالطريقه دي..

تقي بصراخ ودموع: شوفتي يــا نجمه يعقوب عمل فيا ايه كسر قلبي بسهوله وهو عارف اني بحبه..

نجمه كانت دموعها نزله علي خدها ومش عارفه تعمل لأختها ايه..

اليـاس بعصبيه: ورحمه امي ما هرحمه ابن**وهجيبه لو كان تحت الارض..

جاسر راح ناحيه تقي وقف قصدها صدقيني هجيبلك حقك منو بس لحد اليوم ده مش عاوز اشوف دمو"عك عليه وهو ميستاهلش دمو"عك يــا قلب اخوكي..

حوريه بدموع: خالتو..

نجمه التفت لقت فاطمه واقعه علي الارض وفاقده الوعي..

نجمه بصراخ: ماما..

جاسر شال «فاطمه» بسرعه و دخلها اوضتها وقال لـ اليـاس يطلب الدكتور..

بعد مرور ساعه الدكتوره خرجت من عند فاطمه..

نجمه بدموع: هي كويسه يــا دكتوره..

الدكتوره بجديه: الضغط كان عالي والحمدلله هي كويسه دلوقتي اتمني تاخدوا بالكوا منها لانها الزعل غلط عليها في عمرها ده..

جاسر بهدوء: اكيد يــا دكتوره..

الدكتوره بعمليه: عن اذنكم..

جاسر لـ الياس: وصل الدكتوره يــا اليـاس..

اليـاس بإيماء: طيب..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــ✰

في احد المستشفيات.. ♡

الدكتور بعصبيه: عمليات بسرعه الحاله وضعها بيسوء..

الممرضه بخوف: غرفه العمليات جاهزه يــا دكتور..

الدكتور بجديه: اطلبي من الدكتوره جني تيجي فورا لانها هتتدخل العمليات معايا..

الممرضه بهدوء: حاضر..

بعد مرور ساعه داخل غرفه العمليات..

جني بعمليه: المريضه حالتها بتسوء يــا دكتور لازم نتصرف..

الدكتور بجديه: كل حاجه في ايد ربنا دلوقتي..

صوت جهاز النبضات بيصفر يلعن عن وفاه احدهما..

الممرضه بصراخ: المريض تنفسه بيقل يــا دكتور..

الدكتور وجني بدوا يعملوا اللازم من اجل انقاذه..

بعد مرور ساعتين خرج الطبيب من غرفه العمليات لقي شخص منتظره..

الدكتور بجديه: انت تقرب للمريض حاجه..

_ لا يــا دكتور انا اللي انقاذتهم من الحادثه..

الدكتور بجديه: للاسف احنا خسرنا حاله وهي المريضه لانها وصلت المستشفى وكانت شبه ميـ''ته والشاب اللي كان معاها هيتنقل في غرفه العيانه تحت الملاحظه لان حياته في مرحله خطر لسه..

_ تمام يــا دكتور..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــ✰

في منزل نجمه.. ♥

كان الجميع موجود في غرفه فاطمه..

نجمه بدموع: كده تقلقيني عليكي ماما..

فاطمه ابتسمت بتعب وقالت: انا كويسه اهو يــا حبيبتي..

تقي بدموع مسكت ايد فاطمه: اسفه كل حاجه حصلت بسبي..

فاطمه بإبتسامة: لا يــا حبيبتي ده مش بسبك ده قدر و مكتوب ومنقدرش نغيره..

حوريه بمرح: خوفتنا عليكي يــا فطووم ينفع كده..

فاطمه بضحك: يــا بنتي اعقلي بقا..

اليـاس بمرح ضرب حوريه بالقفا: دي عمرها ما هتتعقل ابدا..

حوريه بغيظ: ايدك يــا شبح لتوحشك..

اليـاس بمرح: انتي بتجيبي الكلام ده منين يــا بت..

حوريه بمرح: من السوبر ماركت هههه..

اليـاس بغيظ: مش بتضحك ع فكره ودمك سـ''م..

حوريه بصتله بقر''ف ومردتش عليه..

جاسر بعصبيه: اخرسوا انتوا الاتنين..

حوريه والياس خافوا من عصبيه جاسر وسكتوا..

اليـاس راح عند فاطمه وباس راسها وقال: الف سلامه عليكي يــا امي انا لازم امشي دلوقتي لان الوقت اتاخر..

نجمه بابتسامة: جاسر..

جاسر بإبتسامة: خليكي مع اهلك يــا نجمه الفتره دي هم محتاجينك..

جاسر بحب باس راس فاطمه وقال: الف سلامه عليكي يــا امي..

فاطمه بحب: الله يسلمك يــا حبيبي..

حوريه بإبتسامة: الف سلامه عليكي يــا فطووم..

فاطمه بحب: الله يسلمك يــا حور..

مر اليوم علي الجميع في حاله حزن..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــ✰

بعد مرور اسبوع..

في مركز المخابرات المصريه..

في مكتب العقيد جاسر الكيلاني.. ♥

جاسر بعصبيه: ازاي مش قادرين نوصل لـ الحيو"ان ده..

اليـاس بهدوء: اهدي يــا جاسر عشان نقدر نتصرف..

جاسر بعصبيه: هنتصرف ازاي واحنا منعرفش هو في اي داهيه حتي اخته مختفيه وملهاش اثر..

اليـاس بجديه: اكيد في طريقه عشان نقدر نوصله وبعدين ابتسم بشر وقتها فينا ناخد حق تقي وكسره قلبها..

جاسر بهدوء: معاك حق انا مش هنسي انو كسر فرحتها في يوم زي ده ابن ***..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �✰

في منزل نجمه..♡

فاطمه بحب: والله يــا حبيبتي احنا كويسين انا وتقي قدامك اهو..

نجمه بدموع: لا انتي لسه تعبانه..

تقي بإبتسامة حزن: هقوم اضر"بك وبعدين انتي بقالك اسبوع قاعده هنا ومبعرفش انام من ابنك.. امته تروحي بقااا..

نجمه بغيظ: انتي تطولي اصلا دومي يعيط وانتي نايمه..

تقي باستفزاز: اه اطول مطولش ليه يــا عنيا..

نجمه بغيظ: ششششش دومي حبيب مامي يعمل اللي يعجبه..

فاطمه بهدوء: نجمه انتي بقالك اسبوع سايبه بيت جوزك مينفعش كده يــا حبيبتي..

نجمه بإبتسامة: انا مستاذنه من جاسر اني افضل معاكوا هنا وهو وافق ومرفضش..

فاطمه بحب: وافق عشان هو ابن اصول يــا حبيبتي.. كتر خيره ان كل يوم بيجي يطمن علينا بعد شغله ويشوفنا محتاجين ايه..

تقي بإبتسامة: فعلا يــا نجمه واذا انتي خايفه علينا فاحنا قدامك كويسين اهو.. فقومي اجهزي لحد ما ابيه يوصل..

نجمه بإبتسامة: حاضر..

بعد مرور ساعه وصل كل من جاسر و اليـاس..

فاطمه بحب: منور يــا حبيبي..

جاسر بإبتسامة: ده نورك يــا امي..

اليـاس بغيظ: وانا مفيش منور يــا حبيبي انا كمان ولا انا ابن البطه السودا..

تقي بمرح: انت ابن البطه السودا..

اليـاس بقر"ف مسكها من هدومها : انا المقدم اليـاس يتقالي ابن البطه السودا من طفله زيك..

تقي بمرح: سيب الجاكت يــا ابيه..

اليـاس نزلها بقر"ف..

تقي بمرح : انا محترمه فرق الطول الشائع اللي بينا مش اكتر يــا ابيه..

فاطمه بضحك: كفايه يــا ولاد.. وبعدين قالت مجبتش حوريه معاك ليه يــا جاسر..

جاسر بإبتسامة: بتذاكر عشان امتحانتها يــا امي..

فاطمه بحب: ربنا معاها ويوفقها يــارب..

الجميع آمن على دعائها..

جاسر بإبتسامة: همشي انا بقا يــا امي عشان حوريه لوحدها..

خرجت نجمه من اوضتها..

نجمه بإبتسامة: استني يــا جاسر عشان هرجع معاك بيتنا..

جاسر ابتسم بسعاده وقال: طيب..

بعد مرور ربع ساعه..

نجمه بإبتسامة: اسفه علي التاخير بس كنت بجهز سي ادهم..

جاسر بحب اخد ادهم منها وقال : وحشتيني يــا بطل..

نجمه بحب حضنت فاطمه وقالت هتوحشيني اووي يــا ماما..

فاطمه بحب: وانتي كمان يــا حبيبتي..

تقي حضنت نجمه بدموع: ع فكره انتي مش هتوحشيني خالص بقا..

نجمه بإبتسامة: عايزاكي قويه وتهتمي بدراستك يــا قلب اختك..

تقي بدموع: حاضر يروحي..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في المستشفى..

الممرضه بجديه: المريض فاق يــا دكتور..

الدكتور بعمليه: تمام انا جاي حالا..

ذهب الطبيب الي غرفه المريض..

وكان في حاله عصبيه شديده..

الدكتور بجديه: اهدي كده غلط علي صحتك..

هو بعصبيه: انا مش قادر احرك رجلي يــا حيو"ان..

الدكتور بخوف من عصبيته: للاسف الحبل الشوكي اتاذي بسب الحادثه اللي حصلت وادي لـ حدوث شلل نصفي..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 28-12-22, 02:40 PM   #9

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


الحلقة 20
.
#Part_20

هو بعصبيه: انا مش قادر احرك رجلي يــا حيو"ان..

الدكتور بخوف من عصبيته: للاسف الحبل الشوكي اتا"ذي بسب الحادثه اللي حصلت وادي لـ حدوث شلل نصفي..

هو بصدمه: شلل اي اللي بتقول عليه انت اتجننت..

الدكتور باسف: للأسف الحادثه اللي حصلت أثرت عليك جامد وكمان البنت اللي كانت مع حضرتك اتوفت..

يعقوب بدموع: مريم اختي ما"تت..

الدكتوره بحزن عليه: ايوه الانسه مريم جايه المستشفى متوفيه مقدرنش نعمل ليها حاجه..

يعقوب بانهيار: اطلع بره برررره خرج الطبيب سريعا من الغرفه..

يعقوب بدموع لي يارب كده لي لما ابدا من جديد كل ده يحصل ليا لي هي تسبني دي كانت الوحيده اللي فاضله ليا من عائلتي كانت بنتي قبل ما تكون اختي لي يـا مريم تسبيني وحيد واكمل بدموع ياااااااارب وظل يتذاكر وقت الحادثه..

فلاش باك..♥

في عربيه يعقوب..♡

مريم بحزن: حرام عليك يــا يعقوب تعمل فيها كده.. هي بنا'ت الناس لعبه في ايدك..

يعقوب بعصبيه: اخرسي يــا مريم انا مستحيل اتجوزها ده كان مجرد انتقام مش اكتر وقرصه ودن..

مريم بحزن: انت بتحبها يــا يعقوب واللي بتعمله ده هتخسرها وهتخسرني انا كماان..

يعقوب بكذب: مستحيل احبها انتي فاهمه.. احنا دلوقتي هنسافر ومحدش هيعرفلنا طريق..

مريم بدموع مسكت ايده: خلينا نرجع يــا يعقوب بنا'ت الناس مش لعبه في ايدك وكما تدين تدان هيجي يوم وهيتعمل فيا زي ما بتعمل في بنات الناس..

يعقوب بهدوء معاكي حق يا مريم انا كان تفكيري غلط من البدايه انا مش بحب تقي بس لا انا بعشقها..

مريم براحه: الحمدلله انك اقتنعت وأخيرا لف زي الشاطر وارجع زمان البت منهاره هناك..

يعقوب بابتسامه :طيب وفجاه وهو بيلف العربيه ظهرت شاحنه كبيره قدامه..

مريم بصراخ :يعقوب حااااااااااسب..

يعقوب حاول يتفادي الشاحنه بس مقدرش والعربيه اتقلبت بيه هو ومريم..

نهايه الفلاش باك..💔

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــ✰

في قصر الكيلاني..♡

جاسر بحب: البيت نور بوجودك وبوجود ادهم باشا من تااني..

نجمه بخجل: تسلم يــا جاسر..

حوريه بصراخ: عاااا نجمه وحشتيني اوووي..

نجمه بإبتسامة: وانتي كمان يــا روحي..

جاسر مسك حوريه من هدومها: ينفع صوتك العالي ده يــا حيو"انه..

حوريه ببراءه: تؤ تؤ..

جاسر بغيظ: امال بتصرخي ليه هااا..

حوريه بإبتسامة بلهاء: من فرحتي عشان شوفت نجمه..

نجمه بضحك: سيبها يــا جاسر عشان برستيجها بقا في الارض..

جاسر بمرح: في دي معاكي حق..

حوريه بغيظ: هي بقت كده ولا ايه..

نجمه بضحك: ايوه..

حوريه بمرح: مش مهم هاتي ادهم بقا عشان وحشاني خالص مالص..

نجمه بضحك : خدي يــا حبيبتي..

حوريه خدت ادهم من نجمه وطلعت اوضتها..

في جناح جاسر و نجمه..💙

نجمه بابتسامه : عارفه اني مقصره فحقك كزوجه واني سايبه البيت من اسبوع بس ده كان شي غير ارادتي يــا جاسر..

جاسر بإبتسامة: عارف يــا نجمه وبعدين شوفتيني اتكلمت ولا عملت حاجه..

نجمه بضحك: لا..

جاسر بحب: طيب يــاستي يلا ننام لان بكره يومي طويل..

نجمه ابتسمت وراحت ناامت علي السرير..

جاسر استني لحد ما نجمه نامت واخدها في حضنه..

جاسر بإبتسامة: يااه يــا نجمه لو تعرفي بحبك قد ايه.. اتمني تحبيني ربع حبي ليكي هكون راضي واسعد شخص في الدنيا..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في صباح يوم جديد..♡

في منزل نجمه..🤍"

فاطمه بإبتسامة: هتتحسدي انك صاحيه لوحدك يــا تقي..

تقي بضحك: اهو كلامك ده بيحبطني يــا فطوووم..

فاطمه بضحك: ليه هو انتي عندك د''م زيينا ولا ايه..

تقي بإبتسامة: اه اكيد عندي زيكوا يــا فطووم..

فاطمه بحنان: متاكده انك عايزه تروحي الكليه..

تقي بإبتسامة: متاكده..

فاطمه بحب: طب اقعدي كلي الاول ..

تقي بحب: حاضر..

بعد ربع ساعه انتهت تقي من تناول طعام الافطار..

في كليه الهندسه..

تقي كانت داخله الكليه سمعت همسات من البنات عليها..

بنت بسخريه: ليها عين دي الكليه بعد ما عريسها هر''ب يوم كتب الكتاب..

بنت 2 بتريقه: دي واحده بجحه اكيد كان فيها عيب الله اعلم عشان منظلمش حد برضو..

بنت 1 بضحك: معاكي حق والله..

تقي مدتيش اهتمام لكلامهم وكملت طريقه الي داخل الكليه..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــــــ✰

في قصر الكيلاني..♡

_ نجمه صحت من النوم لقت جاسر حضنها جامد..

جاسر بنوم: كفايه حركه يــا نجمه عايز اناام شويه قبل الشغل..

نجمه بخجل: طيب ممكن تبعد ايدك عني عشان عاوزه اقوم..

جاسر بنوم: لا انا مرتاح كده..

نجمه بخجل: بس..

جاسر بنعاس: شششش سيبني اناام شويه يــا نجمتي..

نجمه بخجل: طيب..

بعد مرور ساعه..

نجمه بإبتسامة: جاسر انت اتاخرت علي شغلك الساعه 9..

جاسر بإبتسامة: صباح الورد والياسمين..

نجمه بإبتسامة: صباح النور.. انا هنزل اجهز الفطار لحد ما تجهز..

جاسر بإبتسامة: تماام..

جاسر قام عشان يجهز لـ شغله و نجمه نزلت تحضر الفطار..

بعد نصف ساعه جاسر خلص لبس ونزل..

حوريه بإبتسامة: ايه الشياكه دي ايه الاناقه دي..

جاسر بغرور: مبحبش اتكلم عن نفسي كتير..

حوريه بضحك: تبا لتواضعك يــا اخي..

نجمه بضحك: الاكل جاهز..

حوريه بحب: ريحه الاكل حلوه اوى..

نجمه بإبتسامة: انتي احلي يــا حبيبتي..

بعد فتره انتهوا من تناول طعام 🥘 الافطار..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــــ✰

في مركز المخابرات المصريه..🤎"

جاسر بضحك: يعني انت دلوقتي بتحبها ولا لا..

اليـاس بهدوء: مش عارف بس بغير عليها..

جاسر بإبتسامة: انت كده بتحبها يــا صحبي..

اليـاس بهدوء: خايف ليكون انبهار بشخصيتها مش اكتر..

جاسر بتفهم: قصدك اعجاب..

اليـاس بسخريه: فرقت يعني..

جاسر بغيظ: قوم اطلع بره يــا حيو"ان..

اليـاس بغيظ: من غير ما تقول كنت طالع اصلا..

جاسر بعصبيه: هعد من 1 لـ 3 تكون اختفيت من وشي..

اليـاس بمرح: من غير ما تعد وتتعب نفسك انا هخرج بس مش خوفا منك يــا سياده العقيد..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

عندي تقي خلصت محاضراتها و رجعت البيت..

فاطمه بحنان: ادخلي خدي شاور وصلي لحد ما اجهز الاكل يــا حبيبتي..

تقي بإبتسامة: حاضر يــا فطووم..

في غرفه تقي سمحت لدموعها انها تنزل..

تقي بدموع : ليه تعمل فيا كده يــا يعقوب غلطي الوحيد اني حبيتك و وثقت فيك يارتني ما عرفتك..

وأكملت بس صدقني هخليك تندم على اليوم اللي فكرت فيه تجرحني يمكن انا حبيتك اوي بس على قد الحب ده كر"هتك الضعف..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في المستشفى..♥"

عند موظفه الاستقبال..♡

اليـاس بإبتسامة: صباحك قشطه يــا عسل..

الموظفه الاستقبال بإبتسامة بلهاء: بتكلمني يــا فندم..

اليـاس بإبتسامة: هو فيه غيرك هنا عسل..

الموظفه بخجل: تسلم يــا فندم..

اليـاس بجديه: ممكن اعرف مكتب الدكتوره جني فين..

الموظفه بإبتسامة: في الدور التاني اول مكتب علي ايدك اليمين بس هي مش موجوده في مكتبها حاليا..

اليـاس بتسال: امال فين..

الموظفه بعمليه: بتمر على حالات المرضى بتوعها

الياس: طيب هي فين دلوقتي بالضبظ..

الموظفه: مش عارفه والله يا فندم بس ممكن تكون في الطابق الثالث الغرفه 303..

اليـاس بإبتسامة: شكرا يــا قمر..

الموظفه: ده واجبي يــا فندم..

عندي جني كانت بتمر علي المرضي لحد ماوصلت لـ غرفه يعقوب لقت حد بينادي عليها..

اليـاس بإبتسامة: جني..

جني بإبتسامة حب: اليـاس بتعمل ايه هنا..

اليـاس بدون وعي: جاي اشوفك..

جني ابتسمت بخجل..

اليـاس بإبتسامة: حابب اعزمك علي العشا لاني محتاج اقولك كلام كتير..

جني بإبتسامة: تمام انا خلصت لسه فاضل المريض ده بس وفينا نمشي..

الياس بغيره: الحاله دي شاب ولا بنت..

جني بضحك: شاب..

الياس بغيره شديده: ومفيش دكتور غيرك في ام المستشفى ده يتابعها..

جني بهدوء: اهدا يا الياس ده شغلي وواجبي تجاه اي مريض..

الياس بغيظ: هدخل معاكي جوه..

جني بغيظ: طيب اتفضل..

وفعلا دخلوا الاوضه سوا..

الياس بصدمه: يعقوب..

يتبع.


فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
قديم 28-12-22, 02:42 PM   #10

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي


رواية / احببت ارملة
بقلم - حورية مصطفى
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵
الحلقة 21
.
#Part_21

الياس بغيظ: هدخل معاكي جوه..

جني بغيظ: طيب اتفضل..

وفعلا دخلوا الاوضه سوا..

الياس بصدمه: يعقوب..

جني بتسأل: انت تعرفه..

اليـاس بهدوء: ايوه هو ايه اللي حصله..

جني بجديه: كان عامل حادثه هو واخته وللاسف اخته اتو"فت وهو جاله شلل نصفي..

الياس بصدمه: ايــهه..

جني بتكمله: هو محتاج عمليات عشان يرجع يمشي زي الاول وجلسات علاج طبيعي بس لازم هو يكون عنده قوه و اراده..

اليـاس بهدوء: تمااام..

جني بإبتسامة: يلا نخرج ملوش لزوم وجودنا هنا لان نايم بسب المخدر اللي في الادويه فيك تبقا تزوره في وقت تاني لان نفسيته وحشه خالص..

اليـاس بإبتسامة: ده اكيد..

جني والياس خرجوا من غرفه يعقوب..

وهما ماشين في ممر المستشفي..

دكتور يحيي: دكتوره جني ممكن لحظه..

التفت كل من جني والياس..

جني بابتسامه: ايوه يا دكتور اتفضل..

يحيي بتوتر: احمم ممكن رقم والد حضرتك..

جني بدون فهم: عايز رقم بابا لي..

يحيي بحب: عشان هاجي اتقدم ليكي..

اليـاس بعصبيه: نعاااااام يــا روح امك..

جني بغيظ: صوتك يــا اليـاس عشان المرضي..

اليـاس بغيظ: انت مش سامعه الاستاذ بيقول ايه..

جني بهدوء: سامعه بس ده يضايقك في ايـه..

اليـاس بسخريه: يضايقني انك ملكي مش ملك حد تاني غيري..

جني بجديه: انـا مش ملك حد واتفضل من هنا لان ده مكان شغلي مش عاوزه مشاكل..

اليـاس بإبتسامة: تمام يــا دكتوره..

يحي بقا يبص لـ اليـاس بشماته ويضحك..

✰ـــــــــــــــــــــ� �ــ✰

في منزل نجمه..♡

كان الجميع يجتمع علي سفره الطععام..

الياس بجديه: انا عايز اقولكو حاجه مهمه بخصوص يعقوب..

تقي: عن اذنكم هدخل اذاكر شويه..

الياس: تقي..

تقي بهدوء: نعم يا ابيه

الياس: استني اسمعي انا عايز اقول ايه

تقي بعصبيه: وانا مش عايزه اسمع حاجه عن البني ادم انا معتيش بكر"ه في حياتي قده....

وكانت داخله الغرفه بس وقفت علي صوت الياس..

الياس بهدوء: تقي يعقوب في المستشفي..

التفتت تقي بصدمه..

تقي بصدمه: ايه اللي بتقوله ده يا ابيه..

الياس بهدوء: بقول ان يعقوب بريء هو كان جاي كتب الكتاب بس عمل حادثه وخسر اخته فيها وكمان جاله شلل نصفي..

كان الجميع في حاله صدمه..

جاسر بهدوء: انت عرفت كل ده منين يــا اليـاس..

اليـاس بجديه: كنت بزور دكتوره جني في المستشفى وعرفت..

فاطمه بحزن: لا حول ولا قوة إلا بالله..

نجمه بحزن: اكيد حالته التفسيه مش كويسه لان محدش واقف جمبه..

حوريه بإبتسامة: احنا لازم نزوره..

تقي بدموع: انـا عايزه اشوفه يــا ابيه..

جاسر بجديه: باذن الله هنروحله بكره لان اكيد الزياره ممنوعه دلوقتي..

الياس بجديه: تقي انتي لازم تكوني اقوي من كده يعقوب حالته النفسيه مد'مره علي الاخر مش سهل عليه اللي حصل فانهيارك ده مينفعش فاهدي كده وبكره كلنا هنروح نطمن عليه

تقي بدموع: حاضر يــا ابيه

جاسر بهدوء: نستاذن احنا دلوقتي وبكره باذن الله هعدي اخد تقي عشان تزور يعقوب

نجمه بدموع: حضنت تقي عايزكي قويه يا حبيبتي زي ما متعوده عليكي عشان انتي اللي هتقوي يعقوب ان يعدي المرحلة دي

تقي: حاضر يا نجمه..

جاسر بإبتسامة نستاذن احنا بقا يــا امي..

فاطمه بحنان خلوا بالكوا من نفسكوا يــا حبابيي..

جاسر بإبتسامة باس ايد فاطمه وقال: حاضر يــا ست الكل..

✰ــــــــــــــــــــــــ� �ـــ✰

في قصر الشرقاوي..♡

جاسر بحب: اطلعي ارتاحي يــانجمه انا هخلص شويه شغل في المكتب وهيجي..

نجمه بإبتسامة: حاضر..

في جناح جاسر ونجمه..♡

نجمه كانت بتلاعب ادهم وبتكلمه..

نجمه بحب: حبيب مامي يــا نـاس..

باب الجناح خبط يليه دخول حوريه..

حوريه بإبتسامة: هتنامي يــا نجمه ولا هتستني ابيه..

نجمه بإبتسامة: لا مش هنام دلوقتي..

حوريه بسعاده: اشطا خلينا نتفرج علي فيلم..

نجمه بإبتسامة: طيب..

حوريه شغلت فيلم 𝐄𝐤 𝐕𝐢𝐥𝐥𝐚𝐢𝐧 لـ الممثله شرادها كابور..

نجمه بإبتسامة: انا بحب افلامها اوووي..

حوريه بإبتسامة: وانـا كمان..

مر ساعتين وجاسر خلص شغل وطلع جناحه هو و نجمه واتصدم من اللي شافه..

لقي حوريه ونجمه نايمين وادهم صاحي

عدل جاسر نومتهم وقفل اللابتوب وبعدين شال ادهم

جاسر لي ادهم: تعال يا حبيب بابا انت اللي هتنام في حضني النهارده

في صباح اليوم التالي..

في المستشفي..

كان الجميع يجتمع امام غرفه يعقوب منتظرين افاقته ..

في داخل غرفه يعقوب كانت تقي تجلس بجانبه ممسكه بيده...

تقي بإبتسامة: هو لسه مش فاق ليه..

جني بإبتسامة: ثواني قليله وهقةب يبدء يصحي لان الادويه اللي بياخدها فيها نسبه منوم كبيره..

تقي بإبتسامة: طيب..

بعد مرور خمس دقايق يعقوب بدأ يصحي..

تقي بدموع: يعقوب وجريت عليه حضنته

يعقوب بصدمه: تقي اي اللي جابك هنا وعرفتي منين اني هنا

تقي بدموع: لي هو انت مكنتيش عايزني ابقا جنبك للدرجادي مش عايزني في حياتك

يعقوب بعيون دامعه: مكنتش عايزك تشوفيني في الحاله دي وانا ضعيف وعاجز..

تقي بدموع: انت مش عاجز ولا ضعيف يــا يعقوب وان شاءلله هترجع تمشي على رجلك تاني..

يعقوب بدموع: انا خسرت كل حاجه.. خسرت نفسي وخسرت اختي الوحيده..

تقي بإبتسامة: انـا معاك ومش هسيبك..

دلف الجميع الي الغرفه بإبتسامة..

فاطمه بحنان: الف سلامه عليك يــابني..

يعقوب بإبتسامة حزن: الله يسلمك يــا امي..

نجمه بإبتسامة: الف سلامه عليك يــا دكتور..

يعقوب بإبتسامة: الله يسلمك يــا مدام نجمه..

خبط علي باب الغرفه يليه دخول الدكتوره جني..

جني بإبتسامة: عامل اية دلوقتي يــا دكتور..

يعقوب بإبتسامة: الحمدلله علي احسن حال..

جاسر باستفسار: ايه العلاج اللي ممكن يتابعه الفتره دي عشان يقدر يمشي علي رجليه تاني..

جني بعمليه: المفروض دكتور يعقوب يسافر بره عشان يعمل العمليه لان امكانيات بره افضل من هنا بكتير..

تقي بإبتسامة: يعقوب هيسافر وهيعمل العمليه..

نجمه: بس لازم حد يروح معاه لان مينفعش يروح لوحده..

تقي بإبتسامة: انا هروح معاه..

اليـاس بإبتسامة: بس انت مش حلاله عشان تروحي معاه يــا تقي..

تقي بإبتسامة: لا ما هو انا ويعقوب هنكتب كتابنا عشان اقدر اسافر معه

يعقوب..
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة

الانتقال السريع


الساعة الآن 11:36 AM



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.