عرض مشاركة واحدة
قديم 24-05-15, 08:15 PM   #779

نهاد على

نجم روايتي

alkap ~
 
الصورة الرمزية نهاد على

? العضوٌ??? » 313669
?  التسِجيلٌ » Mar 2014
? مشَارَ?اتْي » 2,655
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Egypt
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » نهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond repute
¬» مشروبك   ice-lemon
¬» قناتك mbc
¬» اشجع ithad
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي

فصل رااااااااااااااااائع سامراء
الأول مبروك لاحمد و انفاس و اجمل عبارة قالتها انفاس " انا عايزه نبدا حياتنا ومفيش حد شايل من التانى او فاهم غلط " الصراحة و الوضوح فى بداية الحياة الزوجية من اسباب نجاح العلاقة الزوجية و استمرارها و جميل ان انفاس وضحت لاحمد سبب الخلاف بينهم و طلع فى الاخر مش سبب يخلى احمد يزعل بالعكس ده لازم يفرح .
عبد الله و خديجة الموضوع بينهم اتعقد و بجد انا احترمت خديجة جداً لانها كأى بنت محترمة لنفسها و لاهلها مش حتقبل واحد امه رفضاها و فعلا عندها حق فى كلامها " ولو فرض واتجوزنا هتفضل على طول خلافات بينا وحتى لو فى حب مع الخلافات هيختفى " .
و الله فرحت لفيفى ان مهاب رجع لها تخف شويه و تنشغل عن احمد و انفاس .
و اخيراً انكشف المستور للاستاذ حسين و بجد انا مستنية البارت اللى جاى اشوفه حيتصرف ازاى مع نجوى و خصوصاً بعد شهد ما عرفت و اكيد حتعمل فضيحة هى و امها .
شكراً سامراء على الفصل و على فكرة انتى عسوله قوى كاتبة بالاحمر و بتوضحى ان شهد فاهمة ان الفرح ليلى ما هو يا سامراء شهد أى حاجة منها متوقعة
تسلمى سامراء على البارت


نهاد على غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس