عرض مشاركة واحدة
قديم 20-07-16, 08:46 AM   #21

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي



الفصل الاخير ..



اصبحت الحياه بين شريف وحياه لا يوجد بها اى اختلاط بينهم نهائى ولا حتى اى كلام ..كانت حياه تحاول شغل نفسها بمساعدة مى فى خطوبتها وشريف كان يشغل نفسه بعمله وكان يطمئن عليها من حين لآخر عن طريق مى .... مر شهر وغذا خطوبه مى وزياد وكانت مى وحياه جالسين بغرفه مى
مى ..حياه انا حاسه انك زعلانه من ابيه فى حاجه
حياه ..لا مفيش ودموعها نزلت من عيونها
مى ارجوكى احكيلى ..
حكت لها حياه ما حدث وطلبت منها الا تحكى لاحد
شريف ..اصبح حالته برثى لها لانه يحبها لدرجه كبيره ولا يعلم كيف يرضيها ...
جاء يوم الخطبه وكانت حياه ترتدى فستان ذهبى طويل رائع وكانت تضع مكياج جميل كانت تشبه الاميرات ومى كانت ترتدى فستان ازرق رائع وكانت رائعه الجمال ...
كانت خطوبه مى وزياد مثل حياه وشريف فى حديقه المنزل بناء على طلب مى
مانت كل شيء رائع وحياه تتحاشى اى كلام مع شريف الى ان اقارب منها محمد ابن خالته
محمد ..هاى حياه ازيك
حياه ..اهلا ازيك محمد
محمد ..ماشاء الله قمر جميله اووى هو القمر واقف لوحده ليه
حياه ..عادى يعنى .
محمد...لا كده ازعل
قطع كلامه شريف ..فعلا شكلك هزعلك بس علشان الناس والفضايح لم نفسك وامشى من قدامى
مشى محمد وظلت حياه وشريف وحدهم بدون كلام بينهم الى ان نادى احد الاشخاص على شريف ...
فى الوقت ده حياه كانت لوحدها فجاءه وجدت فرح امامها
فرح..ازيك يا حياه وكان واضح عليهﻻ الحزن ..
فرح اهلا وكانت هتمشى ...حياه استنى عاوزاكى
حياه ..نعم ..
حكت فرح لحياه الاتفاق بينها وبين كوثر وموقف شريف وكلامه لها
فرح ..كلام شريف اثر فيا جامد وفعلا حسيت بيه انا اسفه يا حياه على اى حاجه سامحينى
حياه ..متتاسفيش احتا اخوات وايه رايك نكون صحاب
فرح...بجد ..شكرا ليكى انتى طيبه اوووى ..
وحضنوا بعض ...انتهى الحفل ...وحياه قررت ازاى هتصالح شريف دخلت غرفتها واخدت شاور وخرخت لبست قميص نوم رائع الجمال ووضعت مكياج رائع..وعطر رائحته رائعه وذهبت الى غرفه شريف ...فتحت الباب ودخلت ..
شريف ..حياه ...
حياه..بصوت هامس وهى تقارب منه ..سامحنى يا شريف ..واقتربت منه ووضعت يديها عاى وجهه
شريف ..وايه اللى حصل وغيرك كده
حكت له حياه ماحدث وشريف اتعصب جدا وقرر يواجه والدته ..بس حياه طلبت منه انه بلاش وكفاية مشاكل
شريف..قاممن السرير وطبعا حضرتك حاسه بالذنب فجايه تصالحينى لا شكرا واتفصلى روحى اوضتك
حياه ..بصوق مخنوق من دموعها ..بس انا بحبك يا شريف
شريف..قرب منها قولتى ايه ..
حياه ..بحبك وحضنته جامد ..
شريف وانا بموت فيكى يا طفلتى وقضوا اجمل ليله فى حياتهم وعاشوا فى تبات ونبات ..

كوثر ماتت بعد كام سنه وطبعا كانت دايما هى وحياه فى نقار
زياد ومى اتجوزوا وخلفوا ..ولد زى القمر وسموه شريف
شريف وحياه جابوا بنت وولد ..سموا البنت حياه بسبب إصرار شريف والولد ...مازن
فرح ..اتجوزت دكتور زمبا خالد شافها فى خطوبه مى واعجب بيها جدا وكان اسمه يوسف وجابت بنت زى القمر اسمها وتين .....




تمت

بحمد الله ...سيد القصر .. لولوالصياد ....يارب تكون عجبتكم ........





فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس