عرض مشاركة واحدة
قديم 15-10-16, 03:41 PM   #33

لامارا

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة وعضو فريق التصميم و كاتبة في قلوب أحلام

 
الصورة الرمزية لامارا

? العضوٌ??? » 216
?  التسِجيلٌ » Dec 2007
? مشَارَ?اتْي » 87,659
?  نُقآطِيْ » لامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond reputeلامارا has a reputation beyond repute
افتراضي


الفصل الحادي والثلاثين


سوزان : عالفكره الخبر ده صح حمزه فقد نظره ومش بيتحرك من المستشفى
سامحي يابنتي دمهما كان أبو اللي في بطنك
زهرة بالبكاء : مش قادرة ياطنط خاني وجرحني ...

سوزان : تفتكري لو مكنتش بتمثلي له حاجه كان عمل في نفسه كدا تفتكري لو حصله حاجه لقدر الله أزيد مش هتلومي الا نفسك
فلاش بااااااااك
في غرفه في المستشفى كانت ترقد زهره وعلى وجهها بعض الجروح
إيناس : بصي ياحلوة انتي لازم تهربي لاني مبقاش ليكي مكان هنا
حمزه هيرجعلي اديكي شوفتي هو مش بيقدر يبعد عني وابو اللي في بطني واكيد مش هيقبل يعيش معاكي اهربي احسن وانا هتصرف في الباقي
خرجت زهرة من الباب الخلفي للمستشفى كانت سوزان تركن عربتها في الجراج
سوزان : انتي لسه عايشه طيب ازاي
زهرة : انا عايزه امشي من هنا ابعديني عن هنا ارجوكي
بااااااااك
سوزان : اسمعني يابنتي انا ساعدتك لكن مش هقدر أشوف حمزه بيدمر كدا
زهرة : هو اللي دمرني
سوزان : انا متأكده أنى حمزه كان تحت ضغط لما مضى الورقه دي
زهرة : وحملها ياطنط
سوزان : أثبتي انها حامل من حمزه
ثم تذكرت شئ
سوزان : يابنت الكلب
زهرة : في ايه ياطنط
سوزان : هتحمل ازاي وهي بعد فريده جالها نزيف في رحم واضطرو لعملية استئصال الرحم
انصدمت زهره من كلام سوزان
سوزان : في حاجه غلط
زهرة : حضرتك بتساعدني ليه؟
سوزان : علشان كان شبه ريحانة وعزام كان بيعشق ريحانة وانا كنت بعشقه كنت بتطلع غلبي في حمزه فيه ظلمته
زهرة : فهمت والعمل دلوقت
سوزان : لازم اروح افهم من حمزه وعزام ايه اللي حصل
زهرة
زهرة : نعم
سوزان : لازم ترجعي لحمزه حمزه هيموت يازهرة من قهره عليمي
زهرة : مبقاش ينفع ياطنط حمزه خاني حتى لو هي مش حامل منه لكن امضته على ورقه كسرتني
سوزان : لو جرا حاجه لحمزه هيبقى ذنبه في رقبتك
أغلقت زهرة عيناها وتركت العنان لدموعها
بعد ثلاثة أيام في شركة راغب الشناوي
سكرتيره : الظرف ده جاه لحضرتك
أخذه راغب وفتحه وشهق مما كان فيه
دخلت سوزان المستشفي ووجدت عزام وريحانة في غرفة حمزه نهشت الغيره في قلبها نعم الغيره لاتموت اي كان السن استاذنت ريحانه باانها ستذهب إلى البيت بحجه أن تاتي ببعض الأشياء لحمزه
عزام : كنتي في ياسوزي
سوزان : كنت بسأل الدكتور علي حمزه
حمزه : ربنا يخليكي ياسوزي
سوزان : عايزه أسألك سؤال ولازم تفتكر كويس
حمزه : اسالي ياسوزي
سوزان : فاكر إيناس لما ولدت فريده ايه حصلها
حمزه : اه فاكر جالها نزيف
حنين : ايوه وعملت عمليه استئصال رحم
سوزان : تبقى ازاي بقى راجعه بتقول انها حامل
روني : احنا ازاي مفكرناش كدا
سوزان : حمزه حبيبي انت ايه اللي خالك تمضي على ورقة الجواز العرفي
عزام : احكي اللي حكيته ليا متخافش
سوزان : انت عارف حاجه ياعزام
عزام : ايوه حمزه حكا ليا كل حاجه احكي يابني
روي حمزه كل ماحدث في تلك الليله
سامح : اه يابنت الكلب وانت ازاي متحكيش ليا يامتخلف
سوزان : طيب ليه يابني مقولتش الكلام ده لزهرة
حمزه : زهرة اه يازهرة
شعرت حنين بنار تغزو قلبها
حنين : سامح عايزك
سامح : حاضر ياخالتو عن اذنكم
خرجت وكلمت زوجها
حنين : لازم اخلص الموضوع
ساهر : مش هسيبك انتي وسامح لوحدكم ابدا
حنين : ماشي يلا سامح
سامح : نعم ياخالتو
حنين : كلملي هاني وشوف عندو جارد فري قد ايه وورايا على شقه إيناس
سامح : هي مش في فيلا ابوها
حنين : لا
سامح : تمام ياريسه
خرج سامح وساهر وحنين وذهبوا إلى مقصدهم
نرجع إلى شركة راغب الشناوي وبالأخص في مكتبه
خرج في حاله من الهوجاء
ضغطت ازار الهاتف
سكرتيره: خرج زي المجنون
........ : شطوره ياكوكي
سكرتيره : تليمذتك ياباشا
في الجناح الخاص بي فارس وزوجته
فارس : يا هنا حرام عليكي غلبتني
هنا : ليه بس ياحبيبي
فارس : مشعايزه تعملي الصنار ليه علشان اعرف ولد ولا بنت
هنا : تؤتؤتو ناقص اسبوع وهولد وابقى أعرف ساعتها
فارس : ياهنا حرام عليكي اديلي ساعه بتحايل عليكي
هنا : والله شكلك حلو وانت برئ كدا جتك القرف في حلاوتك
فارس : يابت لمي لسانك شويا انا ساكت علشان ابننا بس
هنا : نعم يعني لو مش ابننا كنت عملت ايه
فارس ومسك كفها وقبله
فارس : كنت هعمل ايه بس الحب جابني على وشي
عارفه ياهنون انا بحبك اوي اوي
انتي الوحيده اللي بضعف اقصدها
عارفه يابت انتي انا الموظفين بيترعبوا مني كدا
هنا : احم احم بتعمل فيهم ايه يافارس
فارس : هههههههههههههههههه مالك خوفتي كدا
هنا : مقدرش أخاف منك انت حبيبي
فارس : قولتي ايه
هنا : مقدرش اخاف منك
فارس : هنصتعبت بقى
هنا : والله لقول لماما على الفاظك دي وانت عارف الشبشب هيتشغل
فارس : الله يسامحك ياماما قوتيها عليا هههههههههههههههههه
هنا : عبيبتي ياحماتي
فارس : ماشي ياهنون ماشي
ضربات عالباب قوية افزعت هنا وفارس
فارس : حاضر حاضر
فتح الباب فارس ليجد




انتهى الفصل الحادي والثلاثين


لامارا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس