عرض مشاركة واحدة
قديم 05-11-16, 12:06 PM   #265

سامراء النيل

نجم روايتي وكاتبة في قسم قصص من وحي الأعضاء

 
الصورة الرمزية سامراء النيل

? العضوٌ??? » 313048
?  التسِجيلٌ » Feb 2014
? مشَارَ?اتْي » 931
?  نُقآطِيْ » سامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond reputeسامراء النيل has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نهاد على مشاهدة المشاركة
الفصل ممتع يا سامراء
و زى ما توقعت نجوى باندفعاها مع الضغوط اللى اتشكلت عليها أو اللى هى بتحسها بسبب وجود ليلى ما استحملتش و طلعت غلبها على زينة و كان موقف لم يمرره عاصم بسهولة و سرعان ما قارن بين ظلمها لليلى و الظلم اللى وقع على زينة .
عاصم و زينة مع البداية المتوترة بينهم لكن الأتنين عندهم من العاطفة و الجاذبية اللى تمكنهم أنهم ينجذبوا لبعضهم بعد كده بس كان لازم يحصل اللى حصل و إلا ما كانتش نجوى حتوافق .
انجذاب بين ليلى و على و بدأ على يهتم فوق العادة بدليل افتعاله مواقف للتحادث معها أو رؤيتها و مصاحب بتوتر من ليلى و أتوقع أن تدخل خارجى حيربطهم مع بعض و مش عاوزة أتشائم و أقول ممكن تدخل لأدهم يؤدى النتيجة دى .
أدهم اللى قلقانى بجد هو دلوقتى طلع معقد من السجن و هو أصلا جبان و الصفتين دول يسببوا بظهور مجرم سادى و الضحية اللى للأسف ممكن تكون ليلى هى اللى حتعانى منه .
دمتى مبدعة سامراء و متبعاكى
مساء الورد
بيعجبني فيك يانهاد تعليقك بيكون شامل كل الجوانب الشخصيه زي تعليقك علي ادهم ونجوي وتحليلك لتصرفاتهم
وشخصيتهم
حبيبتي والله بيسعدني تعليقك


سامراء النيل غير متواجد حالياً  
التوقيع
رد مع اقتباس