عرض مشاركة واحدة
قديم 20-01-17, 01:05 PM   #3794

نهاد على

نجم روايتي

alkap ~
 
الصورة الرمزية نهاد على

? العضوٌ??? » 313669
?  التسِجيلٌ » Mar 2014
? مشَارَ?اتْي » 2,655
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Egypt
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » نهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond reputeنهاد على has a reputation beyond repute
¬» مشروبك   ice-lemon
¬» قناتك mbc
¬» اشجع ithad
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي

أااااااخ يانى من اركب الحنطور لضمينى للفستان أبو صدر مكشوف بجد رومانسية مختلفة و مش عارفة أقولك أيه يا مورا و هدى شكلنا حنترحم عليها الفصل اللى جاى .
هيام و بدأت مصارحة حقيقية مع نفسها و عجبنى قوى أنها لجئت لاختها نهى مش لوالدتها و نهى حتتكلم معاها بعقلية الأخت و الصديقة بعكس سمر اللى حتتغلب عليها عاطفة الأمومة و ممكن تهد كل حاجة .
راجى بتردده ممكن ينهى العلاقة اللى بينه و بين ناهى و أعتقد أن اكرم له حدود فى الصبر و مش حيرمى بنته بالساهل له و لازم المبادرة تكون من راجى .
فصل جميل يا مورا و على فكرة أنا بعشق اغنية ضمينى لإيمان البحر بحكم أنه بلدياتى أولاً و لصوته العذب و كلمات الأغنية الجميلة بعد كده .
دمتى مبدعة مورا


نهاد على غير متواجد حالياً  
التوقيع
شكراً لأجمل روزا


رد مع اقتباس