عرض مشاركة واحدة
قديم 15-06-19, 07:05 AM   #9

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,438
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي



الفصل السابع
اسفه على التاخير. جدا.
وقفنا الفصل اللى فات لما. كان ادم قاعد مستني. ملك. فى الشركه
فى شركه الدمنهوري
فى مكتب ادم
كان يجلس ادم فى انتظار. ملك. وفجأة دق باب مكتبه. فأذن للطارق بالدخول. فدخلت السكرتيره. واخبرته ان هناك فتاتان. فى الخرج ويريدون مقابلته فأمرها ادم ان تدخلهم على الفور
قبل. هذا المشهد بلحظات. وقفت سياره ملك امام شركه الدمنهوري. ونزلت منها. ملك وشمس. فانبهرت ملك. بتصميم الشركه وجمالها. فذهبت للداخل برفقه ملك. وسألوا فى الاستقبال. عن مكتب المدير. وبعد ان علموا. مكانه. ذهبوا الى. المصعد. وصعدوا للاعلى. وذهبوا الى مكتب السكرتيره وطلبوا. مقابله المدير
في هذا الوقت.
خرجت السكرتيره. من مكتب ادم.
واخبرتهم. ان المدير. فى انتظارهم.
دخلت شمس وتبعتها. ملك للداخل. وبمجرد ان دلفوا. للداخل. وقف ادم. لاستقبالهم. كانت ملك لا تنظر الى ادم. ولكن بمجرد ان سمعت صوته
ادم وهو يرحب بهم:-اهلا وسهلا. شرفتوا المكا ن
ملك. وهي تنظر اليه: -انتا.
شمس. :-هو انتو تعرفوا بعض
ادم وملك:اه. لا
ادم:ايوه انا شوفت الانسه. ملك فى الحفله
شمس:ااااه
ادم:اتفضلوا. اقعدوا
جلسوا الاثنين وطلب ادم لهم عصير
ادم:اعرفكم بنفسي انا ادم الدمنهوري. صاحب ومدير شركه الدمنهوري
شمس:اتشرفنا. يا ادم بيه
ادم :انا اتفقت. مع فريد بيه. ان حضرتك والانسه ملك هاتتدربوا هنا. لغايه. ما تتخرجوا
شمس:فعلا
ادم. وهو يوجه حديثه لملك:هي الانسه ملك. مش معانا. ولا حاجه.
كانت ملك سرحانه. وليست منتبهه للحديث. فوكزتها. شمس
ملك:اى فى اى
ادم:واضح ان الانسه ملك مش مركزه. خالص فى الكلام
ملك:سوري بس سرحت شويه
ادم:انا كنت بقول للانسه. ان فريد بيه بلغنى. انكم هاتتدربوا. معانا. لغايه ما تتخرجوا من الجامعه
ملك:ايوه. فعلا
ادم:طيب. تمام. كده. انسه ملك هاتتدرب معايا. والانسه. هو حضرتك اسمك اى
شمس:شمس
ادم:سوري. والانسه. شمس. هاتتضرب مع الاستاذ. امجد. الدمنهوري. هو يبقي ابن عمي. وشريكى
ملك:وهي تنهض :ونقدر نبتدي امتا
ادم:من دلوقتى لو حبيتى
ملك:لا النهارده. مش هاينفع. نخليها من بكره
ادم:مفيش مشكله. وانا هابلغ استاذ امجد. عشان الانسه شمس. وان شاء الله. نبدأ الشغل من بكره
غادروا الفتيات من الشركه.
وجلس ادم. على كرسي مكتبه. هو كان يريدها. ان تعمل معه من اليوم. فهو يريد ان يراها امامه. طوال الوقت. فاق ادم من سرحانه. على صوت باب مكتبه. يفتح دون استأذان. لم يغضب ادم لانه يعلم هويه. الشخص. فمن يجرؤ. ان يفعل. هذا. سوي. شهص واحد
ادم:انتا مش هاتبطل تدخل عليا كده
حسام وهو يجلس:عادي يعنى
ادم:اخلص عاوز اى مني
حسام:هو الحوريه. كانت هنا
ادم:مسمهاش حوريه. اسمها الانسه. ملك. ولا اقولك. متجبش اسمها على لسانك اصلا
حسام:ماشي ي عم
ادم:كنت جي لى
حسام:هو ماجد. هاينزل الشغل على طول معانا
ادم:ايوه
حسام:طب تمام. هامشي انا بقي عشان ورايا شغل
ادم:ماشي
خرج حسام من مكتب ادم. وفجأة وهو يمشي خبط. فى فتاه. وكانت هذه الفتاه. ستسقط فأمسكها. حسام قبل ان تسقط. ونظر اليها. فأذا به يري. من كانت السبب فى وجعه. والامه. هي. من عشقها قلبه. وخانته. هي الخائنه. كما لقبها.
فتحت الفتاه. عيونها. بعد ان تأكدت بأنها. لم تسقط. فكانت. الصاعقه. بالنسبه. لها.
الفتاه بارتباك: حسام
حسام. بقوه. :اى اللى جابك. هنا. ي مريم
مريم. بتوتر:انا. جيت عشان اشوف امجد
حسام :طيب. عن اذنك
مريم:حسام. وهو انتا زعلان. مني
حسام بسخريه:واى اللى هايزعلنى.
مريم:مش عارفه. بس معاملتك متغيره. معايا من اخر مره زرتنا فى فرنس ومن ساعتها. لا بقيت تكلمنى. ولا تسأل عنى. وحتي دلوقتى مش طايق تبصلى
حسام:والله شوفى انتى عملتى. اى وبعدين تعالى. عاتبينى. عن اذنك
غادر حسام. ووقفت. مريم. تحاول. ان تفهم معنى. كلماته. ولكنها. لا تتذكر انها قامت. بشئ يجعله. يعاملها. بهذه. الطريقه. اطلاقأ.
استووووووب
قبل ما تتكلموا. عارفه. ان الفصل. صغير بس في بنت. طلبت مني. انى انزل. ثلاث فصول. فى اليوم. عشان كده. الفصول. مش هاتبقي. كبيره. اوى.
ان شاء الله فى فصل. كمان. كام ساعه. وفصل. ساعه السحور. ولو مقدرتش هانزل الاتنين وقت السحور
يلا توقعاتكوا.
ياتري. اى اللى هايحصل. مع ادم. وملك
لى حسام. بيقول. ان مريم. خانته
مين. الشخص. اللى شمس بتحلم. بيه.
ازاى ماتت. حبيبه. امجد.
على فكره. فى اشخاص لسه مبنوش فى الروايه. ومنهم. اللى ليهم دور كبير فى تغيير الاحداث
وامتلكتها عيون الصقر
ميرو



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس