عرض مشاركة واحدة
قديم 15-06-19, 07:04 PM   #16

فيتامين سي

مراقبة عامة ومشرفة منتدى الروايات المنقولة

alkap ~
 
الصورة الرمزية فيتامين سي

? العضوٌ??? » 12556
?  التسِجيلٌ » Jun 2008
? مشَارَ?اتْي » 42,440
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Saudi Arabia
? مزاجي » مزاجي
?  نُقآطِيْ » فيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond reputeفيتامين سي has a reputation beyond repute
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي



المواعيد هاتبقي. كل يوم. الساعه 10 مساء


الفصل الثالث عشر



وقفنا البارت اللى فات. لما ادم. قال لملك. ان محضرلها مفجأة
كانت. شمس تراقب. ماجد. وهو. يتحدث. مع احد رجال الاعمال.
شمس في نفسها:ياتري. لى حاسه انك نفس الشخص. بس. هاتأكد ازاى. ي رب ساعدني. اعرف اذا كان هو ولا مش هو
عند مريم
كانت مريم. تنتظر الفرصه المناسبه. لكي تتحدث مع حسام
رات مريم حسام وهو يتجه للحديقه.
فذهبت خلفه. ورأته يتحدث فى الهاتف
انهي حسام هاتفه. ونظر خلفه ورأي مريم. كان سيتخطاها. ويذهب ولكنها. وقفت امامه
مريم:المره دي مش هخليك تمشي غير لما نتكلم
حسام:بعد اذنك ي مريم انا لازم امشي
مريم:لى لي بتعمل كده. ارجوك فهمني
حسام:عاوزه تفهمي اي
مريم:انتا لى متغير معايا كده لي بتبعد عني
حسام:مفيش فايده للكلام انتى. مش هتفهمي
مريم:جرب
حسام :مش هاينفع. عن اذنك
مشي حسام خطوه. ولكنه. وقف مكانه. فجأة. حين سمع. ما قالته. مريم
حين. رأت مريم حسام. وهو يغادر. لم تتحمل وقالت. بصوت. ضعيف. وهي على وشك البكاء
مريم:انا بحبك. متسبنيش ارجوك.
انفجرت مريم فى العياط. وكانت تظن انه لم يسمعها. ولكن حسام. سمعها. ولم يصدق اذنيه
عاد حسام اليها. ومسكها. من معصمها. وقال
حسام:انتى قولتي اى دلوقتى
مريم بضعف:انا بحبك.
حسام:بلاش تقولي كلمه انتى مش عارفه معناها. متوسخيش. الكلمه. لما تجبيها على لسانك.
لقد فاض بها. الى متي ستحتمل. هذا الكلام.
صرخت مريم. به
مريم:انتا اي مش بتحس. انا مش بحبك من يوم ولا اتنين انا بحبك من وانا عندي. ست سنين. وانا مش شايفه راجل غيرك. كنت لما زعلانه. طنت بجيلك انتا. ولما. ابقي مبسوطه. وكنت بشاركك انتا سعادتي انا بجد تعبت. وانتا مش حاسس بيا. كل. ماحد كان يقربلي. كنت. ببعده. عشان خاطرك. عمري ما حبيت حد غيرك. بس خلاص انا. هانساك وهعيش حياتي لاني مبقتش قادره استحمل الوجع ده كله
كانت مريم تحكي ودموعها. تنزل على خديها
وحسام يستمع. لها وهو مزهول. فهو لم يتهيل له انها تحبه. وايضا. ليس من فتره قريبه. بل. من سنوات. عديده.
حسام. بتوهان:طب لي. لي. عملتي. كده لى خلتيني. ابعد عنك
مريم:عملت اي
حسام:انا شوفتك. شوفتك. وانتى فى حضنه. وسمعتك. وانتى. بتقوليله. بحبك. عشان كده. بعدت عنك. قولت. مادام. انتى بتحبي غيري. خلاص
مريم :مستحيل اللى انتا بتقوله ده انا عمري. ما قولت لحد كده. امتا الكلام ده
حسام:من سنتين. لما كنت عندكم فى فرنسا.
مريم وهي تحاول ان تتذكر:ممكن تحكيلى
حسام: حاضر
فلاش باك. من سنتين.
فى فيلا. عاصم
كانت من عاده. حسام ان يسافر الى فرنسا. كل فتره. بحجه العمل ولكن السبب الاساسي هو ان يري. مريم. وكان يذهب الى فيلا عاصم كثيرا. فى هذا اليوم قرر حسام ان يصارح مريم. ان يحبها. فذهب واشتري لها هديه. واتجه الى الفيلا. ولكن قبل ان يدخل. سمع. صوت. فى الحديقه. فاتجه. الى الصوت. ورأي. مريم. وهي تحتضن. شاب. ولكنه لم يري. هذا الشاب. وسمعها وهي تقول
مريم:وانا كمان بحبك اوى
لم يتحمل. حسام ان يسمع اكثر من هذا. لهذا. ترك الفيلا. سريعا وحجز على اول طائره. وعاد الى مصر ومن وقتها. ولم يذهب الى فرنسا مره اخري
بااااااك
حسام:بس هو ده اللى حصل
صممت. مريم قليلا. وبعدها. بدات تضحك بصوت عالى
حسام بأستغراب:بتضحكي على اي
مريم :بضحك. عليك. يعنى انتا. بعدت عني وده كله لانك. شوفتني. وانا حاضنه واحد. حتي مفكرتش تيجي وتسألنى. ده مين. حكمنت ونفذت الحكم. بس احب اقولك. ده يبقي. هيثم. اخويا
حسام. :هيثم. قصدك. هيثم. اب خالتك
مريم:ايوه هو. بس هيثم مش بس ابن خالتي هو اخويا بردو
حسام:ازاى
مريم:هيثم. وامجد. اتولدو مع بعض. وماما كانت تعبانه. جدا. ومقدرتش ترضع عشان كده خالتو. هي اللى رضعت امجد. وكده بقي امجد. وهيثم اخوات فى الرضاعه
حسام: انا مش فاهم حاجه خالص
مريم:اناكده وضحت اللى عندي. وفهمت انتا لى عملت كده. عن اذنك
حسام. سريعا:مريم استني. ارجوكي متمشيش
مريم:مفيش كلام يتسمع
حسام:حتي لو قولتلك. انى بحبك.
صمتت مريم قليلا فهى كانت. تتمني ان تسمع هذه الكلمه. كثيرا
مريم:مبقاش ينفع انتا مش بتثق فيا. وانا خلاص مش قادره اكمل. سلام
غادرت. مريم وتركت حسام يقف وحيدا
حسام:اي اللى انا عملته. ده. يارب
فى الداخل
غمز فريد لادم. ففهم ادم. ان المفاجأة. جهزت نظر ادم لملك
ادم:المفاجأة جاهزه
ملك:فين دي
ادم وهو يشاور على الباب :اهي
رات ملك المأذون وهو يدخل من الباب فلم تستوعب الذي يحدث
ملك:هو اي اللى بيحصل
ادم:حبيت اننا نكتب الكتاب مع الخطوبه. عشان نبقي براحتنا
ملك:لى مقولتليش
ادم:حبيت اعملهالك مفاجأة. اي معجبتكيش
ملك:لا عجبتني.
اتي فريد فى اتجاههم وقال
فريد:يلا ي ادم. عشان المأذون يكتب الكتاب
ادم:يلا. عن اذنك
ملك:اتفضل
ذهب فريد وادم. الى المأذون.
بعد عده دقائق. قال المأذون جملته.
المأذون :بارك الله لكما وبارك عليكما. وجمع بينكما. فى خير
بارك الجميع. لادم. وملك.
استأذن ادم من الجميع. واخذ ملك واتجهوا للحديقه
ادم :الف مبروك ي حبيبتي
ملك:الله يبارك فيك
ادم:ملك انا كنت حابب اعتزرلك
ملك:عن اي
ادم:عن اللى انا عملته فى الحفله. من يومين
صممت ملك ثوانى حتي استوعبت. قصده
ملك:عادي انا كمان غلطت. وطلبت من ربنا انو يسامحني
ادم:انا بجد ساعتها. مكنتش عارف انا بعمل اي انا اسف
ملك:مفيش داعي بس ياريت تستغفر. ربنا. عشان يسامحنا
ادم:اكيد قوليلى بقي عاوزه الفرح امتا
ملك:مش قبل. 6 شهور
ادم:اي ده انا كنت هقولك. اسبوعين.
ملك:لا طبعا. انتا ناسي اني بدرس وورايا. حاجات كتير جدا وكمان محتاجه وقت عشان استعد.
ادم:طب كفايه 3 شهور
ملك:عشان خاطري. طب خلاص سيبها. لو قتها
ادم:تمام. بقولك
ملك:اي
ادم:بحبك
احمر وجه ملك. من الخجل.
لم يتحمل ادم. وقرب عليها. وقبل وجنتها.
ادم:بطلي تتكسفي كده. عشان بتحلوي اكتر
لم تقدر ملك على الكلام فتركته. وذهبت
ادم:يارب صبرني عشان متهورش عليها
استووووب
توقعاتكم. اي
اي مصير ادم وملك. ويا تري. هتفضل الحياه كويسه كده. ولا هييجي الشخص اللى يدمر الحب ده
مريم مكن ترجع لحسام.
حسام هيحارب عشان يرجع مريم
امجد. واسيل. وماجد. وشمس
ممكن يحبوا
كل ده هاتعرفوه فى الحلقات القادمه من
وامتلكتها عيون الصقر.
ميرو
فى بنات بيسالوا على حمزه.
حمزه هايبقي ليه دور فى الروايه. بس دوره مش كبير. اوى ودوره هايبان اكتر فى الحلقات الجايه
سلام🏃🏃🏃🏃



فيتامين سي غير متواجد حالياً  
التوقيع



شكراً منتداي الأول و الغالي ... وسام أعتز به


رد مع اقتباس