آخر 10 مشاركات
صفقة زواج (56) للكاتبة jemmy *كاملة* ...a marriage deal (الكاتـب : Jamila Omar - )           »          482 - خفقات مجنونة - ميشيل ريد ( عدد جديد ) (الكاتـب : Breathless - )           »          عشقتها فغلبت قسوتي-ج1من سلسلة لعنات العشق-قلوب زائرة-للكاتبة:إسراء علي *كاملة+روابط* (الكاتـب : قلوب أحلام - )           »          دموع زهرة الأوركيديا للكاتبة raja tortorici(( حصرية لروايتي فقط )) مميزة ... مكتملة (الكاتـب : أميرة الحب - )           »          ثمن الكبرياء (107) للكاتبة: Michelle Reid...... كاملة (الكاتـب : فراشه وردى - )           »          حبي الذي يموت - ميشيل ريد (الكاتـب : ^RAYAHEEN^ - )           »          عندما تنحني الجبال " متميزة " مكتملة ... (الكاتـب : blue me - )           »          همسات حروف من ينبوع القلب الرقراق..(سجال أدبي)... (الكاتـب : فاطمة الزهراء أوقيتي - )           »          84 - شريك العمر - ربيكا ستراتون - ع.ق (الكاتـب : pink moon - )           »          جنون المطر (الجزء الثاني)،للكاتبة الرااااائعة/ برد المشاعر،ليبية فصحى"مميزة " (الكاتـب : فيتامين سي - )


العودة   شبكة روايتي الثقافية > مكتبات روايتي > منتدى الـروايــات والمسرحـيات الـعـالـمـيـة > منتدى ستيفاني ماير

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-09-11, 08:10 AM   #131

New_Moon

قارئة متألقة ونجم تغطية The Vampire Diaries

 
الصورة الرمزية New_Moon

? العضوٌ??? » 165449
?  التسِجيلٌ » Mar 2011
? مشَارَ?اتْي » 728
?  نُقآطِيْ » New_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond repute
افتراضي


ياااااااااااااااااااااااى المنتدى اتصلح اخيرا ياااااااااااااااااااى
خلاص بقى يا كيوتى اتوصى بالبارت الجاى
متشوقة جدا اعرف اللى هيحصل مش قادرة استحمل




New_Moon غير متواجد حالياً  
التوقيع
رد مع اقتباس
قديم 12-09-11, 09:51 AM   #132

black_horse799
 
الصورة الرمزية black_horse799

? العضوٌ??? » 127561
?  التسِجيلٌ » Jun 2010
? مشَارَ?اتْي » 711
?  نُقآطِيْ » black_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond repute
افتراضي

وحشتينا يا جميل انتى فين طمنينا عليكى

black_horse799 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-09-11, 09:57 AM   #133

cute girl in love

نجم روايتي

alkap ~
 
الصورة الرمزية cute girl in love

? العضوٌ??? » 183721
?  التسِجيلٌ » Jun 2011
? مشَارَ?اتْي » 579
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Egypt
? مزاجي » مزاجي
My Facebook My Twitter My Flickr My Fromspring My Tumblr My Deviantart
?  نُقآطِيْ » cute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond repute
¬» مشروبك   freez
¬» قناتك max
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة leen-24 مشاهدة المشاركة
البارت حلو كتييييييير شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .
شكرا يا قمر على مرورك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smiley miley مشاهدة المشاركة
البارت جميل جدا انا بجد حبيته رومانسي فعلا انا متشوقة بجد للبارت الجاي انا فهمت وجهة نظر بيلا شوية بس برضه ليه هتخلي ادوارد يعمل كده مينفعش ممكن يعمل مشاكل انتي بجد ذكية علشامن فكرتي غي حاجة زي دي لان محدش فكر فيها قبلك بس انا متاكدة انك هتفاجئينا بلييز متتاخريش علينا في البارت الجاي هتنزليه امتي
ميرسييييي يا قمر على متابعتك و كلماتك المشجعة و البارت الجديد هينزل دلوقتي بما ان المنتدى اتصلح و هتشوفي المفاجآت الجديدة في البارتات اللى جاية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_moon مشاهدة المشاركة
واااو ايه قلب الموازين ده
انتى بهدلتى بلتى خالص
بس هو بارت روعة واحلى حاجة فكرة المساواة دى ههههههههههههههههههههههه
خلتنى متشوقة اعرف اللى جاى
معلش التعليق هيتأخر عندى اكوام امتحانات الاسبوع ده ولو فضيت هعمله ان شاء الله
بجد انتى عندك صفات الكاتبة المبدعة بالرغم من انك لسه صغيرة
بجد تحفة مش هقدر اوصفلك عجبنى ازاى
حبيبتي شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا على متابعتك ليا يا جميل و على تشجيعك و هتشوفي ايه اللى هيحصل في بيلا عشان (كما تدين تدان) ههههههههههههههه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black_horse799 مشاهدة المشاركة
بارت رائع جداااااااااااااااا
اضايقت اوى من مارجريت وماريا مكنتش متوقعة انها ماريا خالص مجتش فى دماغى بنت الايه دى ياعينى عليكى يا اليس وكمان البنت بيلا دى عبيطة ازاى تطلب من جوزها حاجة زى كده لا بجد مغفلة مش خايفة ليغير رايه ويحبها بجد عبيطة اوى
انا عاوزة البارت الجديد حاللا ومفيش اعزار مليش فيه لاحسن اعيطلك هنا
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .
كلهم قالوا ان فيه حاجة غلط في بيلا دي مش حاجة جديدة يعني هههههههه و معلش يا جميل على التأخير بس عطل المنتدى و انتي عارفة ما باليد حيلة و هينزل البارت الجديد دلوقتي و شكرا على متابعتك يا قمر
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sara20 مشاهدة المشاركة
البارت كان تحفة كيوتي وso romantic
بس ايه الي خلا بيلا تتطلب الطلب ده من
ادوارد انا حاسة انها ناوية على حاجة
اية ياقمر فين تعليقاتك المجنونة البارت
كده حيبقى ناقصه حاجه على فكرة انتي فضحتي
المنظمة ومابقتش سرية خالص
سوسو أهلا يا حبيبتي و فعلا انا كنت مستنية التعليق بتاع اية على نار بس هي انقذت نفسها و نزلته و المنظمة مش لازم تبقى سرية عشان نخوف اعدائنا نياهاهاهاهاهاها نياهاهاهاهاهاها ههههههههههه و شكرا كتيييييير يا قمر على متابعتك و تشجيعك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lola sweet مشاهدة المشاركة
الله الله روايتك روعة روعة خفت اني اكلها على الغدا صراحة اسلوبك سهل وحلو اتمنى لك التوفيق وانا اعجبت كتير باسلوبك الرائع والبسيط
يا قمر انتي تاكليها على الغدا و العشا و الفطار كمان احنا عيوننا للجميل و شكرا على مرورك يا لولا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حلاالكون مشاهدة المشاركة
يسلموووووووو حبيبتي ع الباااااااااارت الروووعه وفي انتظاااااار جديدك بكل شوووووق

لاتتاخري علينا
شكرا يا قمر على المتابعة و البارت هينزل حالا


cute girl in love غير متواجد حالياً  
التوقيع
The less you talk ....... The less you mistake

Hatred is a weapon that will hurt you before it hurts the others

back to school

https://www.mzaeen.net/upfiles/c6V02217.gif
رد مع اقتباس
قديم 12-09-11, 10:25 AM   #134

cute girl in love

نجم روايتي

alkap ~
 
الصورة الرمزية cute girl in love

? العضوٌ??? » 183721
?  التسِجيلٌ » Jun 2011
? مشَارَ?اتْي » 579
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Egypt
? مزاجي » مزاجي
My Facebook My Twitter My Flickr My Fromspring My Tumblr My Deviantart
?  نُقآطِيْ » cute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond repute
¬» مشروبك   freez
¬» قناتك max
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة genovia مشاهدة المشاركة
الالالا انتى بتهزرى اية ده ياة ده الواحد هيستمتع اوى يا سلام يعاملها زه ما كانت هى وجايكوب جامد اصل انا شريرة وما رغريت ديه لو بيلا مقتلتهاش انا هاجى اقتلها ده هى اللى قبيحة ومعفنة وحشرة وحثالة وغبية وجزمة محدش يوقفنى لما الامر يتعلق ببيلا المهم بارت جامد يا عسل ويا رب الجاى ينزل قريب علشان نستمتع
هتشوفو ايه اللى هيحصل في بيلا و مارجريت ده انا ناوية على نية وحشة و العياذ بالله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة genovia مشاهدة المشاركة
شوفو باة يا ولاد انا طبعا من منظمة المصاصين المصاصة بصفارة


وانتى جايكوب بس اقولوكوا بصراحةة عايزين تفهموا جايكوب كويس وتحسوا بالذنب لكرهكوا لية اقراوا نهاية

الجزء الثالث بتركيز وحاولوا اكوا تقدروا موقفوا ان بيلا خليتوا يحبها لما ادوارد راح وبعد كده رمته فى الرف لما

ادوارد رجع يعنى هو مش زنبة محاولاتة الفاشلة التى بتضايق ادوارد بس اذا كان فية حد عايز يتلام فهى بيلا على الرغم من انها نوعا ما مش انانية بس فى مسالة جايك كانت انانية جدا لانها كانت عايزة تحتفظ بالاثنين
هي فعلا بيلا غلطت انها رمته في الرف كان المفروض ترميه في باسكت القمامة هههههههههههههه بس كان المفروض تبعده عن حياتها لما عرفت انه بيحبها لانها لما فضلت محتفظة بيه كانت النتيجة انها جرحته و جرحت نفسها و جرحت ادواردي المسكين اللى مالهوش ذنب
عودة للرواية بجد عجبتنى اوى حكاية المعاملة بالمثل بس يا فريالو مش عاوزين تهاون عايزين ادوارد بنتقم من بيلا ببجد علشان نحس كدة بالنصر وخفيها على جايكوب شوية صدقينى لو قراتى الجزء الثالث اخر حتة بعد لما رجعوا من المعركة هتحسى بالشفقة علية بجدبجد انا عيطت بسببة زعلت جدا حسيت ان بيلا خاينة والاسوا انى قراته بالانجليزى علشان مكنتش نزلت العربى لسة بصراحة الانجليزى احس بيخلى

الواحد يعيش فى الجو اكتر
طب اشمعنى بعد المعركة ليه مش قبل المعركة عشان نشوف ازاى هو لعب بطريقة في منتهى الحقارة و خدعها عشان تقبله يعني ينفع كدة و كان معتمد ان ادوارد هيغضب منها او يسيبها
نيو مون اسمعى باه حرام جايكوب انتى لو تعرفى بنت خالتى كنتى هترجعى فى مكانك انا اصحابى كلهم عندهم هوس بجايكوب كل موبايلاتهم عليها صورة وفيديوهات لية ولما اصاحب على سيلينا جوميز جالهم اكتئاب وكنت وانا قاعدة فى لجنة امتحانات اخر السنة لما اعوز اغيظ

واحدة منهم واحنا قاعدين فى الامتحان اقولها بصوت منخفض جايكوب بيحب سيلينا علشان اغيظها وعارفة انها مش هتقدر توصلى بس لما نخرج كانوا الثمانية يتلموا عليا يكلونى اكل ومتشوفيهمش باة فى لحظة رومانسية وهما متلمين كل واحدة على موبايل وقاعدين يتاملوا فى حضرتة دية تقولك ذقنة جميلة وديه شعرة جميل وديه عينية جميلة وانا قاعدة بولع اخر مبزهق بتطلع صورة لجاسبير او ادوارد واقعد اتامل فيها انا كمان لالا ولو تشوفوهم لما عرفوا انهم سابوا بعض كانوا ناقص يعملوا حافلة بزمتكوا فية حد يحب جايكوب كل دة وبعد كدة يبص لابن اميتاب بتشان ايبهيشك اكيد لا
انا مش فاهمة ازاى واحدة زي القمر و مشهورة و صوتها حلو و غنية و كيوت خالص زي سيلينا جوميز تبص لواحد مقرف و رخم و مغرور زي تايلور لوتنر
انا حاسة انه بيرتبط بالمشهورات عشان يتشهر بسببهميعني الأول تايلور سويفت و بعدين سيلينا في حاجة مش تمام من ورا الموضوع ده
وعايزة سؤالل كدة ياريت تقولولى عايزة انزل روايات هارى بوتر التسعة هما موجودين فى لمنتدى حد وصلهم انا مش لقياهم واحلى تقييم يا فريال معلش طولت بس عايزاكوا تحسوا معايا



اختكم اية
شكرا يا يويو على التقييم بس بردو انا لسة بكرهو اوى اوى اوى اوى و مفيش حاجة خالص هتغير كدة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_moon مشاهدة المشاركة
انا مهما حصل ولا فسوة هتقل
انا بكرهه لله فى لله كده بجد من اول ماشوفت الجزء الاول من توايلايت
جينوفيتى شكلك اول واحدة هتاخدى جزاء
والجزاء هو

نو شفقة ههههههههههههههههههههههههه
ده دايما قاعد لازق فى كل حته كده يععععععععععععععع
و انا معاكي يا يويو على طووووووووووووول بكرهوووووو اوى على طول كدة قرفنا في كل حتة و لزقة كل ما بروح في حتة في الرواية بلاقيه بس لو العربية دي هي جزاء كل حد بيحبه انا هبتدي احبه عشان العربية هههههههههههههههههه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الـ gogo ـقمر مشاهدة المشاركة
وآآآو بارت أكثر من رائع
يعني طلعت ماريا بس وش جابها ؟؟
المهم نيو موون تراك زودتيها مسكين جايكوب
وش ذنبه إنه حبها ياخي الحب أعمى ماتدري
وبعدين أيتها المنظمة أنا ضدكم ومستحيل أكون
معاكم ضد جايكوب لكن ما تلاحظو إنه هو الي
يقوي علاقة بيلا بإدوارد يقربهم لبعض أكثر صحيح
ما تحسوا لأن الكره أعماكم <<مو كأنها زودتها الأخت
شكرا يا جوجو على متابعتك و هتشوفي ايه اللى جاب ماريا بعدين
اما بقى بالنسبة لجايكوب فهو السبب في كل المشاكل اللى بتحصل بين ادواردى و بيلا على طول بيظلم الاتنين حراااااااام عليه كدة الظالم المفتري
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دلوعه ومافي مثلها مشاهدة المشاركة
حراااااااام خفوا على جايكوب شوي

صحيح اني من فريق الفيمباير لاكني ارحمه شوي
صراحه ثقلتوها عليه خفوا شوي

------------------------------------------------


اما بالنسبهـ للبارت فقرتني مارجريت مررررررره هي وإدوارد

بس انا مستغربه شوي من طلب بيلا <<<الله يستر من
اللي جاي بس

------------------------------------------

وأخيرا

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... موفق بإذن الله .
هتشوفي بقى يا دلوعتي طلب بيلا هيعمل فيها ايه و شكرا على متابعتك


cute girl in love غير متواجد حالياً  
التوقيع
The less you talk ....... The less you mistake

Hatred is a weapon that will hurt you before it hurts the others

back to school

https://www.mzaeen.net/upfiles/c6V02217.gif
رد مع اقتباس
قديم 12-09-11, 10:33 AM   #135

cute girl in love

نجم روايتي

alkap ~
 
الصورة الرمزية cute girl in love

? العضوٌ??? » 183721
?  التسِجيلٌ » Jun 2011
? مشَارَ?اتْي » 579
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Egypt
? مزاجي » مزاجي
My Facebook My Twitter My Flickr My Fromspring My Tumblr My Deviantart
?  نُقآطِيْ » cute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond repute
¬» مشروبك   freez
¬» قناتك max
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة New_Moon مشاهدة المشاركة
انا جيت
التعليق
انا اتسحبت زى الصراصير من المذاكرة وجيت بس ادعوا ماما متدينيش بالشبشب ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههه لا طبعا مش هتعمل كده
و معهم رفقة
كل ما بقرأ الحته دى بخاف و معهم رفقة بسم الله الرحمن الرحيم اه يا مامى شفتى خليت مارجريت وماريا ايه
هههههههههههههه اشباح

هههههههههه سلام قولا من ربا رحيم سورة الجن يا جماعة
فاصطبغت رؤيتي باللون الأحمر
ليه كده يا كيوتى تصبغيها احمر ليه

احمر ههههههههههههههههه متخيلة شكل مارجريت بالشعر ده هههههههههههههههههههههه

يا خراشي يوغي شكله كيوت اوى في الصورة دي حمل وديع يا ناس هههههههههههه مش شبه مارجريت خالص ههههههههههههه
من هذه؟
الجملة المشهورة فى معظم افلام الرعب ههههههههههههههههههههههههه هه
و شوية و ادوارد هيقولها دي العو و ماريا هتقول انا الميلامين فاكرة الكلمة دي ههههههههههههههههههههههههه هههههه
سيكون هذا ممتعا للغاية
هههههههههههههههههههه اه ايميت ده محسسنى انه بيتفرج على فيلم كوميدى بس يا ترى البطل هينتصر ولا لأ و الشرير قصدى مارجريت هتموت فى الاخر
لا هو ايميت ده جامد اخر حاجة بس انتي مين اللى قالك ان البطل اللى هي بيلا هينتصر يلا هنشوف بعدين نياهاهاهاهاها نياهاهاهاهاهاها
من تظنين نفسك لتسألي هذا السؤال؟
هههههههههههه كده ابتدى الفيلم :a555: اظن نفسى بيلا سوان هههههههههههههههههههه
اجابة اجابة يعنى

ايه يا بت العبقرية دي بيلا سوان مرة واحدة لالالالا فعلا مكشوف عنك الحجاب
من أنتي؟
انا ام العريف يا لهوى اتقابلم ومسألتش على اى حاجة كده خالص ميح الراس بيضاء
طاب على الاقل شافت الخاتم ذكاء يا ناس اسكتى وبلاش كسفة

ههههههههههههههههههههههههه هههههه انا هنا ضحكت ضحك
بهذا القبح
هنا بقى انا مت ضحك هههههههههههههه اه خلاص مارجو ماتت يا جماعة بس الجنازة امتى
الجنازة هتبقى كمان كام فصل ههههههههههههههه
أنتي على وشك تخطي حدود كندا
كندا انا مش بحب كندا يا بيلا كنتى تروحى باريس احسن كندا دا انتى كده عجزتى ايه البطئ ده
معلش بقى اصل هي دلوقتي مش هتعرف تستمتع بباريس بعد ما تحولت يعني مش هتعرف تشرب الكابتشينو الفرنساوى او الجبنة الفرنسية او اي حاجة من الحاجات دي
أنت تقف أمامها لتحميها مني
واقف قدامك يا ذكية لحسن تعملى حاجة تندمى عليها وتقتليها حرام ديه ام العريف بتاعتنا
افرحى افرحى يا ام بيلا

طب و هي هتندم ليه لما تقتل مارجريت
لم يكن كافيا لإعجاب مارجريت
يا بلتى مارجو زعلانة علشان انا صبغتالها شعرها احمر هههههههههههههههه
وكمان شايفة انها بكده الاجمل متعرفش ايه هى مجلات الموضة لا انتى ولا هى انا الاحلى هههههههههههههه

طبعا يا كبير هو حد يقدر يعترض ده انتى الموديل بتاعت المنتدى ههههههههههههههه
هههههههههههههههههه التعليق جامد جدي يا يويو و ترقبي البارت الجاى انتى مش هتبقي ملاحقة على الجمل اللى تعلقي عليها اوك يا جميل


cute girl in love غير متواجد حالياً  
التوقيع
The less you talk ....... The less you mistake

Hatred is a weapon that will hurt you before it hurts the others

back to school

https://www.mzaeen.net/upfiles/c6V02217.gif
رد مع اقتباس
قديم 12-09-11, 10:38 AM   #136

cute girl in love

نجم روايتي

alkap ~
 
الصورة الرمزية cute girl in love

? العضوٌ??? » 183721
?  التسِجيلٌ » Jun 2011
? مشَارَ?اتْي » 579
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Egypt
? مزاجي » مزاجي
My Facebook My Twitter My Flickr My Fromspring My Tumblr My Deviantart
?  نُقآطِيْ » cute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond repute
¬» مشروبك   freez
¬» قناتك max
?? ??? ~
My Mms ~
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black_horse799 مشاهدة المشاركة
وحشتينا يا جميل انتى فين طمنينا عليكى
انا موجودة يا قمر و بخير الحمد لله و البارت هينزل دلوقتي حالا


cute girl in love غير متواجد حالياً  
التوقيع
The less you talk ....... The less you mistake

Hatred is a weapon that will hurt you before it hurts the others

back to school

https://www.mzaeen.net/upfiles/c6V02217.gif
رد مع اقتباس
قديم 12-09-11, 10:41 AM   #137

cute girl in love

نجم روايتي

alkap ~
 
الصورة الرمزية cute girl in love

? العضوٌ??? » 183721
?  التسِجيلٌ » Jun 2011
? مشَارَ?اتْي » 579
? الًجنِس »
? دولتي » دولتي Egypt
? مزاجي » مزاجي
My Facebook My Twitter My Flickr My Fromspring My Tumblr My Deviantart
?  نُقآطِيْ » cute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond reputecute girl in love has a reputation beyond repute
¬» مشروبك   freez
¬» قناتك max
?? ??? ~
My Mms ~
Elk

طبعا يا بنات انتو عارفين ان التأخير مكانش بايدي دي كانت ظروف المنتدى و الحمد لله اتحلت عشان كده البارت الجديد فرايحي كدة عشان تفرحو و طبعا البات ده اهداء للعضوين :
smiley miley و leen-24

البارت السادس
من وجهة نظر رينيمي
.
لقد صعقت من المنظر الذي رأيته .... أبي يقف أمام تلك المتعجرفة مارجريت ليحميها من أمي ، هذا غير ممكن ، و نظرت إلى أمي فرأيت على وجهها أقصى علامات الألم ثم خرجت ، هممت بالذهاب ورائها لأواسيها و أطمئن عليها و لكن أبي منعني و قال (انتظري هنا ، أنا سأذهب) و خرج خلفها .
بقينا صامتين لبضع ثواني ثم كسر ايميت حاجز الصمت و انفجر ضاحكا ثم قال (أكرر ما قلته سابقا ، سوف يكون هذا ممتعا جدا ، أتساءل إذا ما كانا سيتصالحان مثل كل مرة؟) ثم نظر إلي و هو يكتم ضحكته (ربما يجب عليك أن تبقي هنا ، فأنت لا تريدين إزعاج ادوارد و بيلا في الكوخ) فضحكنا جميعا عدا تلك المتعجرفة المغرورة مارجريت ، و أليس التي ظلت عيناها معلقتين بتلك الفتاة التي تدعى ماريا و لكن ما هي قصتها ، هل تعرف عمي جاسبر و لماذا هي ممسكة بذراعه هكذا ، ثم فجأة ذهبت أليس بلمح البصر لتقف أمامها مباشرة ثم أبعدتها بقسوة و حدة عن جاسبر و قالت له (عزيزي هل يمكنني التحدث معك لدقيقة؟) فقال لها (بالطبع) و خرجا معا من المنزل .
ثم تقدمت تلك الحمقاء مارجريت بكل برود و كأنها لم تتسبب بأي ألم لأمي أو شجار بينها و بين أبي و جلست على الأريكة و قالت لكارلايل بنفس البرود (لقد أصبح لك عائلة كبيرة يا كارلايل ، ألن تعرفني بهم؟) فقال لها جدي كارلايل بكل لطف فهو دائما لطيف للغاية مع الآخرين حتى المغفلين منهم مثل مارجريت (بالطبع يا مارجريت) ثم أشار لنا جميعا واحدا تلو الآخر و هو يقول (هذه روزالي حولتها بعد أن تركتينا بفترة ، و هذا ايميت حبيبها حولته أيضا بعدها بفترة ليست بطويلة ، و الذين خرجوا للتو هما جاسبر و حبيبته أليس كانا معا عندما انضموا لنا ، و بيلا زوجة ادوارد التي خرجت قبله ، و هذه ابنتهما رينيمي) فنظرت له و هي تفتح فمها بكل بلاهة تليق بها و قالت ماريا بدهشة (ابنتهما!!) ثم تمالكت مارجريت نفسها و قالت (آه تقصد متبناة) فقالت لهما ايزمي بهدوء و كأنها تشرح لطفلتين في الرابعة من عمرهما و قالت (لا إنها فعلا ابنتهما ، ابنتهما بيولوجيا) فقالت لها مارجريت كأنها تنتظر منها أن تقول أنها تمزح (أنت تمزحين صحيح؟) فهمت ايزمي بالإجابة عليها إلا أني سبقتها و قلت لأوضح لها أنها ليست لديها أدنى فرصة في سرقة أبي من أمي (لا إنها جادة تماما ، فكما ترين ؛ أبي و أمي وقعا في حب بعضهما البعض عندما كانت أمي بشرية و تزوجا بعدها ، فكنت أنا نتيجة العلاقة الجنسية بين مصاص دماء و بشرية) فقالت ماريا و مارجريت معا بعدم تصديق (مستحيل ، هذا غير ممكن) فقلت لأبرهن صدقي (و لما لا ، يمكنكما سماع دقات قلبي المختلفة السريعة قليلا ، و يمكنكما الإحساس بحرارة جسدي الأعلى قليلا من المعتاد و لون بشرتي الشاحبة أكثر من البشر العاديين) فقالت تلك الحمقاء مارجريت باستخفاف (لا أنا كنت أقصد مستحيل أن يكون ادوارد قد وقع في حب فتاة بشرية بلهاء و وصل الأمر إلى زواجه بها ، إنها حتى ليست جميلة الآن على الإطلاق و هي مصاصة دماء فكيف كانت عندما كانت بشرية ، هذا لا يصدق) حسنا لقد تخطت حدودها كثيرا سوف أقتلها كيف تقول على أمي بلهاء و غير جميلة ، ماذا تعرف هي عن الجمال أو الذكاء؟ ، تلك المتعجرفة ، لا يوجد في هذا العالم كله سوى اثنين فقط استطاعوا أن يقدروا جمال أمي الخارق حق تقديره ، التقدير الذي لم تستطع حتى أمي أن تقدره ، هذان الشخصان هما أنا و أبي ، أتمنى لو أن أمي قتلت تلك الغبية قبل أن تخرج من المنزل ، هممت بالرد على كلامها الغبي و لكن روز سبقتني عندما قالت بسخرية (ربما عليك أن تزوري طبيب عيون يا مارجريت لأنه يبدو أنك مصابة بحول في عينيك فظننت أنك رأيت بيلا قبيحة بينما أنتي نظرت للمرآة المعلقة على الحائط لتري مدى قبحك و حماقتك و سطحيتك) ضحكنا جميعا بصوت عالي حتى ماريا ضحكت أما مارجريت فزمجرت في وجه روز بحدة و غضب ، أما أنا فنظرت نحو روز بامتنان شديد و نظرت هي إلي و غمزت لي و هي تبتسم فبادلتها الابتسامة و ضحكت بصوت عالي فقد ردت عليها روز الرد الذي تستحقه بكل جدارة ، و لكن تلك المتعجرفة زمجرت مرة أخرى بغضب ، فنظرت إلى روز و قلت بصوت خفيض للغاية (شكرا لكي) فحركت شفتيها دون أن تصدر أي صوت (على الرحب و السعة) ، ثم قالت لي ماريا (إذا أنت نصف مصاصة دماء و نصف بشرية ، صحيح؟) فقلت لها (نعم هذا صحيح) فقالت باهتمام (هذا مثير للاهتمام ، ولكني أستغرب كونه لم يقتلها ، فهذا لم يحدث من قبل) فقلت لها (نعم الجميع استغرب هذا ، ولكن حب أبي لأمي كان من القوة حيث جعل عنده قدرة فائقة على ضبط النفس قدرة لا يملكها أي مصاص دماء) فقال كارلايل مؤكدا على كلامي (حتى أنا لا أمتلك هذه القدرة على ضبط النفس مثل التي يملكها ادوارد) و قالت ايزمي (أذكر أن ادوارد لم تكن عنده القدرة على مقاومة جاذبية رائحة بيلا عندما كانت بشرية) و أكملت روز (لقد كانت رائحة بيلا تمثل لادوارد ما لم تمثله له رائحة أي بشري في حياته الطويلة جدا كمصاص دماء ، لقد اضطر إلى الرحيل عن المدينة لبضعة أسابيع حتى يتحكم في نفسه بالقدر الكافي لكي لا يقتلها عندما رآها أول مرة) فقال كارلايل جملة بالإيطالية استطعت فهمها مما علمه أبي لي كان معناها (لقد كانت "مغنيته") فنظرت له باستفهام و أنا أقول (ماذا؟) فقال مجيبا (يطلقون على الشخص الذي تمثل رائحته لمصاص الدماء ما كانت تمثله رائحة والدتك لادوارد "المغنية" لأن دمها يغني له) فقلت بعد أن فهمت (آه) و قالت ماريا بحيرة (و لكن أستغرب كون فتاة بشرية تقع في حب مصاص دماء) فقال ايميت بمزاح (كلنا كنا نعرف أنه يوجد عطل ما بعقل بيلا ، حتى ادوارد كان يعرف هذا منذ البداية) فضحكنا جميعا و قالت مارجريت (لما لا تحكون لنا القصة منذ بدايتها) فابتسم ايميت بمكر و قال بنبرة ذات مغزى (بكل سرور) و ابتلع ريقه بصوت مسموع ليحضر نفسه لتلاوة القصة ، أعترف أني كنت أشعر بالفضول لأعرف القصة بالتفصيل و لكن كنت أفضل سماعها من أي أحد غير ايميت ، و قال عمي ايميت بغموض و كأنه على و شك أن يحكي قصة مخيفة من قصص الرعب التي تتحدث عن مصاصي الدماء ، و ضحكت في نفسي إنها فعلا قصة تتحدث عن مصاصي الدماء ، و قال ايميت لروز (هلا ساعدتني يا حلوتي) فقالت له و هي تضحك (من دواعي سروري يا عزيزي) .
في هذه اللحظة دخلت أليس و هي ممسكة بذراع جاسبر و مبتسمة و قالت (لقد عدنا ، ماذا تفعلون؟) فأجبتها (ايميت و روزالي على وشك أن يحكوا لنا قصة حب أبي و أمي) فقالت بضحكتها الرنانة (سيكون هذا رائعا) فقالت روز (سعيدة أنكي ستستمتعي لأننا سنحتاج مساعدتك) فقالت أليس (بالطبع) و قال ايميت (حسنا أنا سأكون ادوارد ، و روز ستكون بيلا ، و أليس كما هي) ثم قال بطريقة مسرحية غامضة (المشهد الأول : في الكافيتيريا بمدرسة فوركس الثانوية) و جلس مع أليس و جاسبر و كارلايل و ايزمي و ذهبت روز لتقف خارج الباب ، ثم تنهد ايميت و قال بطريقة درامية مأساوية مصطنعة (آه سوف أبقى وحيدا هكذا إلى الأبد ، لن أجد أبدا الفتاة التي تهز كياني و تجعل قلبي الميت يتراقص على أنغام صوتها المخملي الناعم ، كم أكره أن أكون الشخص الوحيد بلا حبيبة بين أفراد أسرتي ، أستمع إلى أفكارهم المليئة بالعشق و الغرام تجاه توائم أرواحهم ، و أنا لا يوجد شخص أحبه و أهتم به و يحبني و يهتم بي ، كنت كذلك عندما كنت بشريا و لم يتغير شيء بعد تحولي ، عشت مائة عام لم تستطع خلالها أية فتاة أن تحوز على إعجابي أو تجعلني حتى ألتفت إليها ، قابلت مئات بل ملايين الفتيات من مختلف الأعمار و الجنسيات و العصور ، قابلت الجميلة و قابلت القبيحة ، قابلت مصاصة الدماء و قابلت البشرية ، قابلت الذكية و قابلت البلهاء ، قابلت الشقراء و قابلت الصهباء و قابلت السمراء ، و لكن لم أجد أبدا ما أبحث عنه ، لعلها لعنة حلت علي بسبب جرائمي الكثيرة التي ارتكبتها ، بسبب كل البشر الذين قتلتهم في السابق ، لعنة حكمت علي بالوحدة القاتلة و ألا أعرف الحب أبدا ، آآآآآآه يالتعاستك يا ادوارد كولن) ثم تظاهر بالضجر و الغضب و قال (و كأن ما أنا فيه لا يكفي ، فأمتلك تلك الموهبة الأشبه بلعنة سلطت علي لتعذيبي ، لأسمع أفكار البشر اللعينة التافهة المثيرة للاشمئزاز ، كم أتمنى أن أتخلص من تلك الموهبة التي هي مصدر من مصادر شقائي ، فاليوم كل البشر الحمقى الموجودين في المدرسة يشعرون بالحماسة و الإثارة لقدوم طالبة جديدة إلى المدرسة جاءت لتعيش مع والدها لبعض الوقت ، كم هذا ممل ، لا أفهم لم كل هذا الاهتمام بهذه الفتاة فأنا متأكد أنها لا تختلف عن الفتيات المغفلات هنا في شيء ، و كان معظم الشباب مهتمون بها اهتمام زائد فقد كانوا متخيلين أنفسهم واقعين في الحب معها ، ياله من أمر مثير للسخرية ، كنت قد رأيت وجه الفتاة مكررا في كل العقول ، كان وجها مرسوما كالقلب و عينان بنيتان بلون الشوكولاتة و شعر بني بلون الماهوجني ، ثم دخلت الفتاة إلى الكافيتريا) فدخلت روز الغرفة و هي تتعثر عمدا و تصطدم بالكراسي و الطاولات حتى جلست على كرسي بعيد تنظر نحو ايميت و جاسبر و أليس و كارلايل و ايزمي بإعجاب مصطنع ، ثم أكمل ايميت بدراما فكاهية نوعا ما (مشت الفتاة متعثرة و بخراقة فظيعة ، ذهبت و جلست مع فتاة بشرية بلهاء و حمقاء اسمها جيسيكا و تحدثت معها و سألتها عندما رأتنا عن هويتنا فحكت لها جيسيكا قصتنا ، و أذكر أن أخي اللطيف الوسيم للغاية المحبوب القوي الطريف ايميت سألني عن إذا ما كانت الفتاة البشرية التي تدعى بيلا تشك بأمرنا فحاولت أن أسمع أفكارها و لكن لا شيء ، مما دفعني للجنون و جعلني غاضبا و محبطا ، ثم جاء ميعاد درس الأحياء ، فخرجت من الكافيتيريا) ثم ابتعد عن البقية و ذهب إلى ركن الغرفة ، و تبعته روز متعثرة عمدا مرة أخرى ، و قال ايميت بنفس الغموض (المشهد الثاني : في فصل الأحياء) ثم عدل وضعيته و قال بصورة درامية مصطنعة بمهارة (و لا أدري هل أقول للأسف أم لحسن الحظ أن الفتاة البشرية بيلا كانت معي في نفس الصف ، دخلت الصف و كان الكرسي الذي بجانبي هو الوحيد الفارغ في الصف كله ، مما معناه أن تلك الفتاة ستجلس بجانبي على نفس الطاولة و مرت بجانبي و ياليتها لم تفعل) و مشت روز على طول الغرفة متقدمة ناحية ايميت متعثرة ، حتى اقتربت منه فتظاهر بأنه يشم رائحتها و بدا كأنه فاقد السيطرة و كان ينظر إليها نظرة رغبة و شهوة ، فتساءلت إذا كانت هذه هي نفس النظرة التي بدت على أبي فعلا ، ثم أكمل قائلا (كانت رائحتها تملك جاذبية تفوق جاذبية أي رائحة شممتها من قبل في حياتي الطويلة كمصاص دماء ، و هدمت كل جدران السيطرة على النفس التي بنيتها طوال حياتي منذ أن التزمت بطريق البعد عن الدماء البشرية فنهضت بكل خفة و..اقتربت منها ...اقتربت.... اقتربت.....اقتربت.....اقتربت) و كان يقترب منها ببطء حتى وضع شفتيه على عنقها ، فتكلمت روز لأول مرة قائلة (أوه ادوارد ، أيها الوسيم الرائع هل وقعت في حبي و جئت لتقبلني ، آه كم أحبك) ثم سكتت و تغيرت معالم وجهها و تظاهر ايميت بعضها ، فصرخت روز بألم شديد حتى خفت أن يكون قد أذاها ، ثم تركها ايميت لتقع على الأرض ، و تظاهر ايميت بمسح الدماء عن شفتيه ، ثم قال بطريقة مؤثرة للغاية (النهاية) و وقفت روز و أمسكت بيده و انحنيا معا كما يفعل الممثلون بعد تقديم المسرحيات فصفقنا لهما بحرارة و لم نتوقف عن الضحك لحظة واحدة .
ثم سمعنا صوت أبي و أمي في الخارج فقال ايميت (حسنا سوف نكمل فيما بعد) ، حسنا أنا أسحب كلامي إن سماع القصة من عمي ايميت ممتع للغاية ، و دخل أبي و أمي ممسكين بأيدي بعضهما .

ترقبوا لبارت القادم يا قمرات و متنسوش ردودكم الجميلة عشان مزعلش و اتمنى تكونوا استمتعتوا بالبارت .


cute girl in love غير متواجد حالياً  
التوقيع
The less you talk ....... The less you mistake

Hatred is a weapon that will hurt you before it hurts the others

back to school

https://www.mzaeen.net/upfiles/c6V02217.gif
رد مع اقتباس
قديم 12-09-11, 11:36 AM   #138

black_horse799
 
الصورة الرمزية black_horse799

? العضوٌ??? » 127561
?  التسِجيلٌ » Jun 2010
? مشَارَ?اتْي » 711
?  نُقآطِيْ » black_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond reputeblack_horse799 has a reputation beyond repute
افتراضي

ههههههههههههههههههههههههه ه هههههههههههههههههههه ايميت ده مسخرة ههههههههههههههه مش قادرة ابطل ضحك بجد بارت رائع جدا رائعة جدااااااااااااااااااااااا ااا برافووووووووووووووووووووو ووووووو امواااااااااااااا اموااااااااااااااااا

black_horse799 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-09-11, 11:44 AM   #139

معتزالنبراوى
 
الصورة الرمزية معتزالنبراوى

? العضوٌ??? » 66512
?  التسِجيلٌ » Dec 2008
? مشَارَ?اتْي » 985
?  نُقآطِيْ » معتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond reputeمعتزالنبراوى has a reputation beyond repute
افتراضي

والله كتبتك رائعة يا كيوتى بس متغيبيش علينا وايميت ده زى السكر وخلاص روزالى وصل حبها لبيلا انها تدافع عنها كويس والله اللى يشوفعا دلوقتى ميشوفهاش فى اول جزء
. على فكرة اسمى دودو


معتزالنبراوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-09-11, 01:03 PM   #140

New_Moon

قارئة متألقة ونجم تغطية The Vampire Diaries

 
الصورة الرمزية New_Moon

? العضوٌ??? » 165449
?  التسِجيلٌ » Mar 2011
? مشَارَ?اتْي » 728
?  نُقآطِيْ » New_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond reputeNew_Moon has a reputation beyond repute
افتراضي

التعليق
لقد صعقت من المنظر الذي رأيته
واااااااااااااااااء وااااااااااااااااااااااء رينيمى صعقتها صلاعقة وااااااااااء
اه رينيمى كانت طيبة البنت دى

عزيزي هل يمكنني التحدث معك لدقيقة؟
وعاوزة اقولك على انك هتتعذبى لو دخلتى البيت ده تانى اه يا حلوة
هتشوفى ايام دا انا هموتك دى مش وكالة من غير بواب قصدى بوابة

هي تفتح فمها بكل بلاهة تليق بها
يلا بقى افتح بقك متخافش هناخد السنة الوحشة وهنحط سنة جاموسة وبس
ماذا تعرف هي عن الجمال أو الذكاء؟
ايه ده يا رينيمى دى ام العريف بتاعتنا بتعرف كتير دى شافت كتاب
كيف تعرف الجاموسة وكتاب ذكاء القرود ازاى ده

ربما عليك أن تزوري طبيب عيون يا مارجريت لأنه يبدو أنك مصابة بحول في عينيك فظننت أنك رأيت بيلا قبيحة بينما أنتي نظرت للمرآة المعلقة على الحائط لتري مدى قبحك و حماقتك و سطحيتك
ههههههههههههه ازبطيلها الاريال يا روز ههههههههههههههههه
على قناة للأنيمل فقط

كلنا كنا نعرف أنه يوجد عطل ما بعقل بيلا
قلنا بلتى لازم تروح لمكانيكى لكن ابدا ازاى هى تروح
آآآآآآه يالتعاستك يا ادوارد كولن
هههههههههههههههههه اه اه اه اه اه كم انك اتعس شخص فى العالم
بس مكنتش اعرف انه قال كده فى المدرسة هههههههههههههه

فدخلت روز الغرفة و هي تتعثر عمدا و تصطدم بالكراسي و الطاولات
شكل روزالى خدت اريال مارجو قلت اضبطيه يا طرشة
كسرتيلنا الكراسى حرام عليكى يلا يا واد يا جاسبر جيبلنا كام كرسى من ابو نجمه ده

ياليتها لم تفعل
ليه كسرت كرسى تانى
اقتربت منه فتظاهر بأنه يشم رائحتها و بدا كأنه فاقد السيطرة
يم يم يم ريحة حلوة يم يم يم
هدمت كل جدران السيطرة على النفس التي بنيتها طوال حياتي
اه بيلا هدمت الجدران بونش ولا بالجرار انا مش متأكدة من اسمائهم ههههههههههههههه
حسنا سوف نكمل فيما بعد
كبسة يا رجالة خلاص خلاص ههههههههههه


New_Moon غير متواجد حالياً  
التوقيع
رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ما بين السحاب, منتدى ستيفاني ماير

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة

الانتقال السريع


الساعة الآن 01:22 AM



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.